یک برند ((قولی است که باید نگه داشته شود)) و به این ترتیب شامل همه تعامل با طرفدارانش می شود و وقتی واقعاً از زمین خارج می شود: طرفداران آن هستند. البته این یک مثال واضح درباه برند سازی بود در ادامه بیشتر درمورد برند سازی در مراحل تاسیس فست فود خواهیم پرداخت.
مهم نیست که چه تعریفی را انتخاب کردید، یک برند وجود دارد تا احساسات را ایجاد کند. یک “لایه” نامشهود از ارزش برای یک محصول یا خدمات که در غیر این صورت می تواند به راحتی با چیزی ارزان تر جایگزین شود.بنابراین،چگونه می توان یک برند ایجاد کرد؟خوب ،شما ممکن است با نام و آرم شروع کنید ، اما با اضافه شدن ویژگی های عاطفی ،جادوی واقعی شروع می شود.
ساخت یک برند راه اندازی رستوران، زمان، پول و صبر را می طلبد و بارها شکست می خورد. بنابراین، می توانید درک کنید که هنگام راه اندازی یک مارک جدید برای رستوران دچار خود مشغولی می شوید، آیا در مورد همه ابعاد فکر کرده ایم؟ آیا مردم می فهمند؟ آیا پیام و داستانی که از آن بسیار پرشور هستیم، با هم روبرو می شویم؟ اما بیشتر از همه آیا آنها غذای ما را دوست دارند و روز به روز ، روز به روز بر می گردند. ویا چگونه برند موفق خود را بسازیم؟
• قادر به اقناع مخاطب باشد
• اصالت داشته باشد
• پایدار باشد
• و شناخته شده و مقبول باشد (اصل مشهور مقبول شدن)
این صدای خاص از موتور سیکلت هارلی دیویدسون یا بسته بندی کاملاً طراحی شده ای که دارای محصولات اپل است ،یا عطر بی نظیر فروشگاه لباس هالیستر. و سپس هنگامی که،در نهایت، محصول خریداری شده و خدمات به دست آمده بارها مطابق انتظارات برانگیخته شده توسط آن ویژگی های احساسی باشد،کار جادوگران تکمیل می شود.
ایجاد یک برند در تجارت رستوران ها یک چیز پیچیده است. این عناصر زیادی را در خود جای داده است ،سرویس غذا ،محیط و فضای داخلی ، اما مهمتر از همه مشتریان فست فود. این همان چیزی است که شما می بینید در دنیای ما واقعاً افرادی هستند که مارک تجاری را تشکیل می دهند. نحوه تعامل آنها با میهمانان ما ،دیدن آنها،گفتگو با آنها ،خدمت به آنها، به یاد آوردن نام و غذاهای مورد علاقه آنها. بعضی اوقات حتی روزهای تولد آنها را به یاد داشته باشید و آنها را به کیک غافلگیرانه تبدیل کنید!
افتتاح اولین رستوران Fazer Food & Co در نوردستان در گوتنبرگ از بسیاری جهات موفقیت آمیز بود. به نظر می رسد زیبا ، مواد غذایی بسیار جذاب است و کارکنان ما هرگز مورد استقبال و سرویس دهی قرار نگرفته اند. میهمانان ما توجه و ابراز قدردانی کردند؛ “این از قبل بهبود یافته است” ، “ناگهان احساس می شود رستوران واقعی است” و “من فقط همه گزینه های سبز موجود در فهرست را دوست دارم”.
اما باز کردن چیز جدید آسان است،نگه داشتن هیجان سخت تر است. اکنون،کار واقعی در ساختن یک برند شروع می شود. روزمره باید بهتر از روز قبل باشد تا مطمئن شویم که میهمانان ما باز خواهند گشت. مثل هر روز پرتاب جدیدی است. هر جزئیات جزئی باید کامل باشد ،محیط ، غذا و خدمات. هر چیزی که یک مارک ایجاد می کند.
اینکه اغلب رستوران و کترینگ ها از نام تجاری خود به عنوان برند خودشان استفاده می کنند موضوعی عادی و طبیعی است ولی اگر نتوانند از این برند و علامت تجاری خود محافظت کنند به سادگی اعتبار انها به سرقت خواهد رفت و وقتی موفقیت نسبی را به دست بیاورند دیگران به منظور استفاده از جایگاه و نام و شهرت او از برند تجاری او استفاده خواهند کرد مگر این که برند خودشان را به ثبت رسانده باشند.
موضوعی که البته در ایران چندان مورد توجه قرار نمی گیرد و اغلب فکر می کنند ثبت برند نیازی اساسی نیست. در همه جای دنیا رستوران ها اقدام به طراحی برند های منحصر به فرد خودشان می کنند؛، آنها را به ثبت می رسانند و بر روی آنها سرمایه گذاری می کنند. انها به خوبی ارزش برند را درک کرده اند و می دانند که نه تنها با استفاده از برند می توانند خدمات و نوع غذای خود را با دیگران تمایز بدهند بلکه برند می تواند برای انها شرایط فروش و اعتبار بیشتر را به همراه داشته باشد.
خود رستوران دارها باید برای اینکه مجاز به فعالیت باشند از سازمان غذا و دارو مجوز دیفات نموده و مرتبا توسط اداره بهداشت بازرسی شوند. اما الزامی به ثبت برند ندارند. در واقع ثبت برند به دلیل مزیت های فراوان ان برای رستوران ها توصیه می شود و قطعا باید به ثبت برسد تا تنها منحصر به خود رستوران باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه اندازی رستوران با ما تماس بگیرید
این کود در چرخه کامل بیلوژیکی قرار می گیرد توسط بیوراکتورها توسط چند فرایند خاص که در حیطه یک اختراع است
به دلیل اینکه این کود به رنگ تیره است میکروارگانیسم ها و ازتوباکترها فعالیت خود را آغاز میکنند و زمین اطراف ریشه را گرم نگه میدارند و به دلیل اینکه ریشه حکم عضو انتقال رسان را دارا می باشد
با توجه به اینکه هر ملکول از این کود می تواند شش برابر خود آب جذب کند و در موقعی که زمین کم آب کم کم آب رابه زمین انتقال می دهد بر همین اساس متواند آبیاری را تا یک سوم کاهش دهد.
به دلیل اینکه این کود در چرخه بیولوژیکی قرار گرفته و در موقع مصرف در زمین باعث زنده شدن میکروارگانیسم ها و باکتری های مفید و ازتوباکترها که بر اثر فعل وانفعلات حاصل از مولد بالادر حدود ۳۰%از آفات نباتی و همچنین مقدار سم پاشی هم۳۰% کم می شود.
به دلیل وجود ارگانیسم ها و باکتری ها و قارچ های مفید که در این کود موجود می باشد، در موقع مصرف این کود این عوامل که به صورت زنده در این بسته بندی فعال هستند با ورود به زمین شروع به بارور کردن زمین و حاصلخیز کردن آن می کنند
کود سیاه ماند سایر کودها میزان مصرف مناسبی دارد که توسط کارشناسان تعیین می شود. این میزان بستگی زیادی به نوع آب و هوای منطقه، نوع خاک، میزان آب و … دارد. خاک زراعی در آزمایشگاه مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و سپس توصیه های لازم توسط کارشناس و مهندس مربوطه به کشاورز و زارع داده می شود علاوه بر مقدار مصرف ، زمان افزودن کود نیز اهمیت زیادی دارد. باید از کود سیاه و اصطلاحا کودهای فسفردار در زمان و موقعیت مناسب و بجا استفاده کرد.
سرعت رشد گیاه کند شده و ساقه ها باریک می شوند.
گیاه نمی تواند در برابر آبیاری با آب سرد مقاومت چندانی از خود نشان دهد.
رسیدن دانه و رشد گیاه با تاخیر صورت می گیرد.
تعداد دانه های پوک افزایش می یابد.
رنگ برگ ها تغییر می یابد و شکل آن ها باریک تر از قبل می شود.
تعداد برگ ها و دانه ها کاهش می یابد.
برگ های قدیمی تر گیاه رنگ قهوه ای به خود گرفته و می ریزند.
رشد گیاه سرعت نداره و ساقه ها باریک و نازک می شوند.
پنجه زنی گیاه کاهش می یابد.
با توجه به مطالب فوق به ایـن نتیجه می رسیـم که مصرف کودهای بیولوژیک باعث افزایش کمّی و کیفی محصول تولیدی و افزایش در آمد کشاورزان میگـردد و علاوه بر آن سلامـت عمومی جامعه نیز افزایش می یابد ، با پیشـرفت فنون کشـاورزی و افزایش تولید زراعــی در واحد سطح ، مصرف سایر عناصر کم مصرف مثل آهن ، منگنز ، بُــر و غیره به همراه سایر کـودهای شیمیایی و آلی ضــروری خواهد بود .قیمت این کود بستگی به نوع آن و همین طور وزنش دارد. شرکت هیراکود ، کود مورد نیاز کشاورزان ، باغداران عزیز را با قیمتی متعارف و رقابتی عرضه می نماید. همچنین این کود برای فروش عمده نیز در بسته بندی های جداگانه موجود می باشد.
کود سیاه غنی شده در بسته بندی های مورد نیاز شما با هر وزن و مقداری که بخواهید موجود و قابل خرید و ارسال است. برای خرید کود سیاه غنی شده و مشاوره درباره نحوه فروش عمده آن با کارشناسان هیراکود تماس حاصل نمایید.
شرکت بازرگانی هیراکود در سال ۱۳۹۵، با هدف کمک به بهبود کیفیت تولید محصولات کشاورزی و باغی در کشور، شروع به کار کرد. این مجموعه عمده فعالیت خود را بر روی عرضه کودها و تغذیه دهنده های گیاه اعم از کودهای ارگانیک و کودهای شیمیایی، متمرکز نمود و به ارائه محصولات ایرانی و خارجی به خریداران عمده پرداخت.
هیراکود ، اصالت همۀ کالاهایش را تضمین و همۀ آنها را با کیفیت عالی عرضه میکند. از آنجا که هدف اصلی این مجموعه تولید و تامین بهترین نوع کودهای ضمانتی با منشاء ارگانیک جهت استفاده در بخش کشاورزی می باشد؛ کشاورزان می توانند با خیال راحت و با هزینه های خیلی ارزان تر از کودهای شیمیایی، مرغی و حیوانی محصولی با کیفیت برداشت کنند. این اطمینان را به شما می دهیم که با یکبار استفاده از نمونه کودهای معرفی شده مشتری دائمی ما خواهید شد و ما را به دیگران معرفی خواهید کرد.
هیراکود همیشه با تاکید بر اصالت کالا، کیفیت بالا و قیمت مناسب سعی بر آن دارد تا پایین ترین قیمت های ممکن کودهای تولید ملی و همچنین وارداتی را به مشتریان ارائه کند. از این رو تجار، فروشندگان و مشتریان می توانند با خیالی آسوده خریدشان را از این مجموعه انجام دهند. علاوه بر این ما با تولید و ارائه محصولات بیولوژیکی باکیفیت و قیمتی رقابتی کاری انجام داده ایم بتوانید با هزینه ای پایین تر، کود خریداری کنید، آبیاری رو کاهش دهید، درختان تان را در مقابل آفات و سرمازدگی مقاوم کنید و دیگر مزایا…
قطعا طی شدن این فرآیند طولانی و پیچیده و دشوار برای تولید شکلات های متنوع کاری است که بدون وجود دستگاه های تخصصی و پیشرفته امکان پذیر نیست. در واقع استفاده از ماشین آلات به روز و ایجاد خطوط تولید طبق آخرین فناوری اتفاقی است که تولید و طراحی شکلات را که شاید روزگاری در حد یک فعالیت هنری یا تفریح خانگی بود به صنعتی بزرگ تبدیل کرده است که با تقاضای زیادی که برای محصولاتش وجود دارد می تواند گردش سرمایه درخور توجهی به وجود آورد؛ به همین دلیل با نگاهی به ویژگی های منحصر به فرد صنعت تولید شکلات تلاش کردیم میزان سرمایه مورد نیاز برای سرمایه گذاری در صنعت شکلات سازی را برآورد کنیم؛ همچنین نحوه ایجاد خط تولید شکلات را از یک کارگاه تولیدی کوچک گرفته تا خط تولید کارخانه های بزرگ بررسی کردیم.
انواع بال میل شکلات در ظریفیت های مختلف
مخازن نگهداری شکلات
تمپرینگ شکلات در صورت استفاده از کره کاکائو
دپازیتور شکلات
یخچال اسپیرال
اصلی ترین دستگاه دپازیتور شکلات می باشد که جهت تزریق شکلات به صورت دو رنگ یا تک رنگ در قالب شکلات به کار می رود. در انتهای دستگاه دپازیتور نیاز به یخچال اسپیرال می باشد تا قالب ها خنک شده و آماده تخلیه گردند.
در مورد کیفیت ماشین آلات لازم برای تجهیز
خط تولید شکلات، مشاور تخصصی شرکت توس ماشین می گوید :«همه فکر می کنند
برای تجهیز یک خط تولید خوب باید ماشین آلات خارجی را یا بخرند یا وارد
کنند، در حالی که به نظر من، در حال حاضر در ایران ماشین آلات بسیار با
کیفیت و به روزی برای تجهیز خط تولید انواع شکلات، آبنبات، تافی، بیسکویت،
کلوچه و غیره ساخته می شود.»
بیشتر کارخانه های تولید شکلات کشور در
آذربایجان شرقی و تبریز قرار دارند. با این حال مشاور تخصصی ما توضیح می
دهد: «تعداد کارخانه های شکلات سازی کشور بعد از تبریز در تهران و اصفهان
چشمگیر است. در حالی که در استان ها و شهرهای شمالی کشور و به طور کلی در
مناطقی که رطوبت بالاست یا هوا خیلی گرم است، معمولا کارخانه شیرینی و
شکلات سازی احداث نمی شود.»
شرکت تولیدکننده دستگاه تزریق شکلات مارمالاد
شرکت ماشین سازی توس ماشین تولید کننده و تأمین کننده دستگاه تزریق شکلات مارمالاد به صورت تخصصی در کشور می باشد.
دستگاه تزریق شکلات مارمالاد به طور گسترده ای در هر کارخانه مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه تزریق شکلات مارمالاد به عنوان یک وسیله اصلی و مورد نیاز و اثربخش برای تولید مواد غذایی. به طور خودکار می تواند انواع شکلات و مارمالاد را وارد محصولات غذایی و انواع کیک و شیرینی نماید و استفاده بهینه و هدفمند دستگاه تزریق شکلات مارمالاد، می تواند موجب صرفه جویی در کار و هزینه مشتریان می شود.
لازم به ذکر است که نوع چرخ آن ثابت و متحرک طراحی شده است و انعطاف پذیری و عملکرد بسیار بالایی دارد. نوع موتور دستگاه تزریق شکلات مارمالاد ، موتور گیربکس می باشد.
از دیگر ویژگی های این محصول، می توان به بهینه کردن آن متناسب با نیاز و خواسته مشتریان اشاره نمود.همچنین جنس بدنه آن از استیل طراحی شده است.
چنانچه در زمینه تولید مواد غذایی همچون بیسکوییت و شیرنی و کیک و اشترودل، فعالیت می کنید و نیاز به دستگاه تزریق شکلات مارمالاد دارید و یا نیازمند مشاوره تخصصی می باشد، کافیست با ما تماس بگیرید.
09123194549
ایمیل : info@toosma.com
♦بیمههای عمر زمانی (به شرط فوت یا خطر فوت ساده زمانی)
♦بیمههای تمام عمر
♦بیمههای پسانداز
♦بیمههای مانده بدهکار
♦مستمریها
حق بیمه عمر زمانی نسبت به سایر انواع بیمههای عمر ارزان است و بیمهشده میتواند با پرداخت حق بیمه اندک از پوششهای مناسبی استفاده کند. این بیمهها برای مدت معینی اعتبار دارد در صورتی که بیمهشده در طول این مدتزمان فوت کند سرمایه فوت به ذینفعان بیمهنامه پرداخت میشود و در غیر این صورت شرکت بیمه تعهدی در مقابل بیمهگزار ندارد. این بیمه به ویژه کمک به خانوادههایی است که با فوت سرپرست خانواده از درآمد محروم میشوند. افراد همچنین میتوانند با خرید این بیمه برای خسارتهای ناشی از حوداثی که باعث فوت، نقص عضو و ازکارافتادگی میشود تحت پوشش بیمه عمر و حوادث قرار بگیرند. مزیت بیمههای عمر زمانی حق بیمه ارزان آنها در مقایسه با سایر بیمههای عمر است
در بیمههای تمام عمر، سرمایه بیمهنامه با فوت بیمهشده و بدون توجه به زمان وقوع آن به ذینفعان پرداخت میشود.
مزیت بیمه تمام عمر نسبت به بیمه عمر زمانی در این است که این بیمهها دارای ارزش بازخرید هستند یعنی در صورتی که بیمهگزار پس از گذشت دو یا سه سال از تاریخ شروع بیمهنامه، از پرداخت حق بیمه منصرف شود میتواند بخشی از سرمایه خود را دریافت میکند.
این نوع بیمه برای کسانی مناسب است که از بانکها و یا از مؤسسات مختلف وام گرفتهاند و اقساط خود را در سررسید آن پرداخت میکنند. تعهد بیمهگر در بیمههای عمر مانده بدهکار، پرداخت اقساط با فوت بیمهشده است. این بیمهها برای بعضی مؤسسات مالی به قدری مهم است که فقط به شرط داشتن این بیمه وام میدهند.
دانستن اطلاعاتی در مورد بیمه عمر مستمری و تهیه آن میتواند کمکی برای کسانی باشد که حقوق بازنشستگی ندارند و یا حقوق بازنشستگی آنها جوابگوی هزینههای زندگیشان نیست. تعهد شرکت بیمه میتواند پرداخت مستمری دورهای برای مدتزمان معین و یا در سراسر طول حیات بیمهشده باشد. بیمه مستمری از دو مرحله تشکیل میشود. مرحله اول تشکیل سرمایه است که در این مرحله بیمهشده اقساط حق بیمه را تا زمان سر رسید مستمری پرداخت میکند. تعهد شرکت بیمه هم با آغاز سررسید مستمری شروع میشود
افراد میتوانند از بدو تولد تا سن 70-65 سالگی تحت پوشش بیمه عمر قرار بگیرند.
سن، جنس، قد و وزن، وضعیت جسمانی (چاقی، لاغری و عضلانی) ، تاریخچه سلامت خانواده، وضعیت جسمانی در معاینات پزشکی، سابقه سلامتی، شغل و حرفه و عادات اخلاقی همگی از عومل مؤثر در بررسی میزان نرخ و صدور بیمه عمر هستند
♦سود تضمینی: میزان این سود توسط بیمه مرکزی تعیین میشود و معمولاً در همه شرکتهای بیمه یکسان است. در بیمههای عمر و سرمایهگذاری پاسارگاد در دو سال اول 16% ، در دو سال دوم 13% و از سال پنجم به بعد 10% سود تضمینی به سرمایه بیمهگزار تعلق میگیرد. بیمه پاسارگاد در سالهای 93، 94 و 95 به ترتیب 22، 20 و 19درصد به دارندگان بیمه عمر پاسارگاد، سود پرداخت کرده است.
♦سود مشارکت در منافع: شرکت بیمه پاسارگاد با سرمایه اندوخته بیمهگزاران در زمینههای مختلفی سرمایهگذاری میکند و در نهایت بیمهشده را در سود حاصل از آن مشارکت میدهند.
♦مزیت دیگر بیمه عمر پاسارگاد دریافت وام است. طوری که افراد میتوانند بدون ضامن و وثیقه تا 90% اندوخته خود را از بیمه عمر وام بگیرند. البته این مزیت مخصوص بیمه عمر و سرمایهگذاری پاسارگاد است
حق بیمه عمر پاسارگاد و تأثیر آن در شرایط بیمهنامه عمر چگونه محاسبه می شود؟
برای این که بدانید حق بیمه عمر چقدر در شرایط بیمهنامه شما تأثیر میگذارد به طور مختصر اشاره کنیم که حق بیمهای که تعیین میکنید در میزان سود شما و همچنین میزان پوششهایی که دریافت میکنید به طور مستقیم تأثیر میگذارد. هرچه حق بیمه عمر پاسارگاد شما بیشتر باشد در زمان پایان قرارداد اندوخته بیمهنامه بیشتری خواهید داشت. همچنین پوششهای انتخابی شما نیز از کیفیت بیشتری برخوردار هستند.
در این مورد نیز بیمه عمر پاسارگاد بازههای زمانی متفاوتی را به بیمهگزار پیشنهاد میکند و این بیمهگزار است که با توجه خواست خود میتواند انتخاب کند که حق بیمه خود را به صورت ماهانه، سهماهه، ششماهه و یا سالانه بپردازد.
میز و صندلی مخصوص مدیریت از مشخصه های اتاق مدیران است. این صندلی از جهت ظاهر و کیفیت تفاوت های مشخصی با صندلی کارکنان دارد. این تفاوت ها راحتی، موقعیت، سلامت و بهره وری مدیر را افزایش می دهد.
از جمله تفاوت ها این است که صندلی مدیریت معمولاً ابعاد بزرگ تری دارد و پشتی آن تا شانه های فرد بالا آمده است، طراحی خاص صندلی، قدرت مدیر را نشان می دهد. پیش از خرید صندلی مدیریت باید ملاحظاتی را مد نظر قرار دهید:
صندلی مدیریت از جهت ابعاد و سبک طراحی متنوع میشود. غیر از درنظر گرفتن محیط اتاق باید تعداد ساعاتی که قرار است از صندلی استفاده کنید را محاسبه کنید.
دارا بودن تنظیمات پشتی و بلند بودن آن جهت استفاده مدیری که تعداد ساعات کمی بر روی آن می نشیند، کافی است.
مدیری که قرار است ساعت های متوالی از صندلی استفاده کند، مناسب است یک صندلی ارگونومیک که از همه تنظیمات برخوردار باشد، خریداری کند.
فضای اتاق هم مهم است؛ شما به غیر از صندلی و میز به فضای کافی جهت عبور و مرور نیاز دارید. همچنین علایق و سبک کاری خود را در نظر داشته باشید.
ممکن است صندلی چرمی با سلیقه شما سازگار باشد یا صندلی کاملا ساده دوست داشته باشید. پس قبل از خرید، باید نیازها و علایق خود را بررسی کنید.
انواع صندلی مدیریت با کنترل های موقعیتی متفاوت در بازار موجود می باشند که بسته به نیاز مدیران تولید می گردند. تقریباً همه انواع این صندلی ها پایه های ۳۶۰ درجه ای دارند تا حرکت آزادانه و همراه کنترل باشد.
تنظیمات ارتفاع، زاویه و عمق در اکثر صندلی های ارگونومیک تعبیه شده اند که جهت استفاده هر فردی (قد بلند یا کوتاه، چاق یا لاغر) در موقعیت های متفاوت کاربرد دارند.
راحتی به وقت کار، مطالعه گزارش و شرکت در جلسات، از مزایای صندلی مدیریتی مناسب می باشد. صندلی با قابلیت تنظیم شیب، برای مدیر این امکان را فراهم می کند تا استراحتی همراه با لذت و کوتاه را تجربه کند.
پشتی صندلی مدیریتی باید چگونه باشد؟
ویژگی های پشتی مذکور در ذیل اعم از متریال و سبک، تأثیر زیادی در ایجاد راحتی دارند؛ از این جهت مناسب است هنگام خریدصندلی مدیریت ، وجود این ویژگی ها در پشتی صندلی را مدنظر قرار دهید:
چرخ (کاستور) در اکثر صندلی های اداری از جمله صندلی مدیران تعبیه شده است؛ بدین ترتیب فرد می تواند حرکتی راحت را تجربه کند بدون اینکه نیازی به بلند شدن داشته باشد. اگر می خواهید از پایداری صندلی ها، اطمینان حاصل کنید، محصولی با پنج پایه چرخ دار را برگزینید. همچنین سازگاری نوع کاستورها با کف پوش دفتر را مد نظر داشته باشید.
فاکتورهای مهمی به وقت تهیه صندلی مدیریت، تعیین کننده می باشند. باید نیازها، علایق و فضای دفتر خود را به عنوان یک مدیر، در نظر بیاورید تا تصمیمی آگاهانه اتخاذ کنید. تنظیمات، ویژگی های پشتی، جنس و نکات زیبایی شناختی را فراموش نکنید تا علاوه بر افزایش کارایی، خطر آسیب های جسمانی کاهش یابد.
انتخاب صندلی اداری برای فضاهای اداری مختلف با توجه به مقدار فضای در دسترس و نوع چیدمان می تواند بسیار متفاوت باشد. برای انتخاب مناسب یک ست مبل اداری و یا صندلی اداری تک می توانید با دسترسی به اطلاعات مناسب درخصوص مبل های اداری موجود در بازار که به وسیله تولید کنندگان مختلف عرضه می شوند و مقایسه میان آن ها بهترین و مناسب ترین گزینه را بر اساس محل استفاده ، نوع کاربری مورد انتظار، سبک دکوراسیون فضای مورد نظر و بودجه اختصاص داده شده انتخاب کنید. در وی چوب برندهای معتبر مبلمان اداری انواع مبل اداری خود را با طرح و رنگ های متفاوت عرضه کرده اند.
فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری وی چوب با گردآوری انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی تمام نیازهای شما را برای یک خرید ایده آل با هر قیمت و بودجه ای فراهم می آورد.
تمام کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی وی چوب دارای ضمانت و گارانتی هستند و همچنین در صورت معیوب بودن قابلیت مرجوع را نیز دارند. برخی از کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری وی چوب دارای ارسال رایگان نیز می باشند.
فروشگاه اینترنتی صندلی مدیریتی وی چوب به پشتوانه تجربه 35 ساله مدیران خود در زمینه مبلمان و دکوراسیون اداری طراحی و پیاده سازی شده است . شما با اعتماد به پشتوانه تجربه مدیران این شرکت ، میتوانید بهترین کالاها از برندهای مختلف در دسته بندی های متنوع بررسی و خرید کنید . بهترین محصولات صندلی اداری وصندلی مدیریتی و صندلی کنفرانس، تجهیزات آموزشی را بررسی نمایید و سفارش دهید تا در اسرع وقت ، به محل شما، ارسال شود .
ما هر روز در تلاشیم بهترین تجربه خرید را، با بیشترین حق انتخاب و مناسب ترین قیمت برای مشتریان فراهم آوریم.