mybloghaa

mybloghaa

mybloghaa

mybloghaa

آیا زیبایی و لوکس بودن صندلی مدیریتی اداری مهم هست!

میز و صندلی مخصوص مدیریت از مشخصه های اتاق مدیران است. این صندلی از جهت ظاهر و کیفیت تفاوت های مشخصی با صندلی کارکنان دارد. این تفاوت ها راحتی، موقعیت، سلامت و بهره وری مدیر را افزایش می دهد.

از جمله تفاوت ها این است که صندلی مدیریت معمولاً ابعاد بزرگ تری دارد و پشتی آن تا شانه های فرد بالا آمده است، طراحی خاص صندلی، قدرت مدیر را نشان می دهد. پیش از خرید صندلی مدیریت باید ملاحظاتی را مد نظر قرار دهید:

نیازهای خود را هنگام خرید در نظر آورید!

صندلیمدیریت  از جهت ابعاد و سبک طراحی متنوع می‎شود. غیر از درنظر گرفتن محیط اتاق باید تعداد ساعاتی که قرار است از صندلی استفاده کنید را محاسبه کنید.

دارا بودن تنظیمات پشتی و بلند بودن آن جهت استفاده مدیری که تعداد ساعات کمی بر روی آن می نشیند، کافی است.

مدیری که قرار است ساعت های متوالی از صندلی استفاده کند، مناسب است یک صندلی ارگونومیک که از همه تنظیمات برخوردار باشد، خریداری کند.

فضای اتاق هم مهم است؛ شما به غیر از صندلی و میز به فضای کافی جهت عبور و مرور نیاز دارید. همچنین علایق و سبک کاری خود را در نظر داشته باشید.

ممکن است صندلی چرمی با سلیقه شما سازگار باشد یا صندلی کاملا ساده دوست داشته باشید. پس قبل از خرید، باید نیازها و علایق خود را بررسی کنید.

 

از تنظیمات صندلی اداری اطلاع حاصل کنید

 انواع صندلیمدیریت با کنترل های موقعیتی متفاوت در بازار موجود می باشند که بسته به نیاز مدیران تولید می گردند. تقریباً همه انواع این صندلی ها پایه های ۳۶۰ درجه ای دارند تا حرکت آزادانه و همراه کنترل باشد.

تنظیمات ارتفاع، زاویه و عمق در اکثر صندلی های ارگونومیک تعبیه شده اند که جهت استفاده هر فردی (قد بلند یا کوتاه، چاق یا لاغر) در موقعیت های متفاوت کاربرد دارند.

راحتی به وقت کار، مطالعه گزارش و شرکت در جلسات، از مزایای صندلی مدیریتی مناسب می باشد. صندلی با قابلیت تنظیم شیب، برای مدیر این امکان را فراهم می کند تا استراحتی همراه با لذت و کوتاه را تجربه کند.

پشتی صندلی  مدیریتی باید چگونه باشد؟

ویژگی های پشتی مذکور در ذیل اعم از متریال و سبک، تأثیر زیادی در ایجاد راحتی دارند؛ از این جهت مناسب است هنگام خریدصندلی مدیریت ، وجود این ویژگی ها در پشتی صندلی را مدنظر قرار دهید:

  • برخی پشتی ها از کمر پشتیبانی می کنند تا شکل طبیعی ستون فقرات حفظ شود.
  • گردش راحت خون، از مزایای یک پشتی خوب است.
  • برخی پشتی ها دارای پارچه های تنفسی و مش دار هستند که باعث گردش هوا در ناحیه کمر و شانه فرد می گردد و آنها را خنک نگه می دارد تا کمتر عرق کند.
  • برخی متریال ها که برای تولید پشتی های صندلی استفاده می شوند، خاصیت ضد آلودگی دارند. مانند: چرم طبیعی، مصنوعی و پارچه‎های با کیفیت.
  • برخی پشتی های کوچک خاص وجود دارند که از پشت کمر حمایت کافی می کنند، ضمن اینکه اجازه حرکت آزادانه را به مدیر می دهند.
  • برخی صندلی ها (معمولاً ارگونومیک) پشتی میانی مخصوصی دارند که جهت استفاده طولانی مدت مناسب هستند.
  • پشتی بلند می تواند از شانه ها حمایت و راحتی بیشتری فراهم کند.

 

حرکت صندلی باید راحت باشد!

چرخ (کاستور) در اکثر صندلی های اداری از جمله صندلی مدیران تعبیه شده است؛ بدین ترتیب فرد می تواند حرکتی راحت را تجربه کند بدون اینکه نیازی به بلند شدن داشته باشد. اگر می خواهید از پایداری صندلی ها، اطمینان حاصل کنید، محصولی با پنج پایه چرخ دار را برگزینید. همچنین سازگاری نوع کاستورها با کف پوش دفتر را مد نظر داشته باشید.

آیا زیبایی و لوکس بودن صندلی مدیریتی اداری مهم هست!

نکات زیبایی شناسی هنگام خرید از اهمیت خاصی برخورداند. اگر می خواهید جلوه مدیریت را بالا ببرید، رنگ هایی مثل: مشکی و قهوه‎ای را انتخاب کنید. جنس چرم، احساس قدرت و لوکس بودن را افزایش می دهد که منزلت هر مدیری را بالا می برد.

مدیران توانا جدای از کاربرد صندلی، ظاهر شیک و مدرن آن را مد نظر قرار می دهند، چون پیشرفت کسب و کار تا اندازه زیادی به مبلمان اداری مناسب مربوط می شود.                 

نتیجه گیری

فاکتورهای مهمی به وقت تهیه صندلیمدیریت، تعیین کننده می باشند. باید نیازها، علایق و فضای دفتر خود را به عنوان یک مدیر، در نظر بیاورید تا تصمیمی آگاهانه اتخاذ کنید. تنظیمات، ویژگی های پشتی، جنس و نکات زیبایی شناختی را فراموش نکنید تا علاوه بر افزایش کارایی، خطر آسیب های جسمانی کاهش یابد.

انتخاب  صندلی اداری برای فضاهای اداری مختلف با توجه به مقدار فضای در دسترس و نوع چیدمان می تواند بسیار متفاوت باشد. برای انتخاب مناسب یک ست مبل اداری  و یا صندلی اداری تک می توانید با دسترسی به اطلاعات مناسب درخصوص مبل های اداری موجود در بازار که به وسیله تولید کنندگان مختلف عرضه می شوند و مقایسه میان آن ها بهترین و مناسب ترین گزینه را بر اساس محل استفاده ، نوع کاربری مورد انتظار،  سبک دکوراسیون فضای مورد نظر و بودجه اختصاص داده شده انتخاب کنید. در وی چوب برندهای معتبر مبلمان اداری انواع مبل اداری خود را با طرح و رنگ های متفاوت عرضه کرده اند.

فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری وی چوب با گردآوری انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی تمام نیازهای شما را برای یک خرید ایده آل با هر قیمت و بودجه ای فراهم می آورد.

تمام کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی وی چوب دارای ضمانت و گارانتی هستند و همچنین در صورت معیوب بودن قابلیت مرجوع را نیز دارند. برخی از کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری وی چوب دارای ارسال رایگان نیز می باشند.

خرید صندلی اداری

فروشگاه اینترنتی صندلی مدیریتی وی چوب به پشتوانه تجربه 35 ساله مدیران خود در زمینه مبلمان و دکوراسیون اداری طراحی و پیاده سازی شده است . شما با اعتماد به پشتوانه تجربه مدیران این شرکت ، میتوانید بهترین کالاها از برندهای مختلف در دسته بندی های متنوع بررسی و خرید کنید . بهترین محصولات صندلی  اداری  وصندلی مدیریتی و صندلی کنفرانس، تجهیزات آموزشی را بررسی نمایید و سفارش دهید تا در اسرع وقت ، به محل شما، ارسال شود .

ما هر روز در تلاشیم بهترین تجربه خرید را، با بیشترین حق انتخاب و مناسب ترین قیمت برای مشتریان فراهم آوریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.