mybloghaa

mybloghaa

mybloghaa

mybloghaa

در تابه گرانیتی چگونه غذاهای گوشتی را بپزیم

در تابه گرانیتی چگونه غذاهای گوشتی را بپزیم؟ به طور کلی پخت غذا در ظروف گرانیتی بیار ساده تر و سالم تر است. اما برای اینکه در پخت برخی غذا ها راحت تر باشیم ما روش های پخت ساده ای را برای شما اماده کرده ایم . در این مطلب قصد داریم تا شما را با نحوه پخت غذاهای گوشتی در تابه گرانیتی آشنا کنیم.

نحوه پخت غذا در تابه گرانیتی

برای پختن و سرخ کردن انواع غذاهای گوشتی که در بافت خود آب و روغن دارند ) نظیر گوشت قرمز ، ماهی ، میگو ، کباب تابه ای ، مرغ ، بوقلمون ، بلدرچین ، جوجه کباب و ... ) مواد غذایی را به همراه چاشنی ها و بدون اضافه کردن آب و روغن درون تابه گرانیتی گذاشته و درب آن را کاملا ببندید و با شعله ملایم به طبخ بپردازید .

پس از مدت کوتاهی شاهد خروج بخار از محفظه ی بخار خواهید بود . زمانی که رفته رفته از میزان بخار کاسته می شود ، غذای درون تابه گرانیتی اطمینان کالا پخته شده و از این به بعد در روغن خود سرخ می گردد .هم چنین می توان بدون  باز کردن درب تابه میزان سرخ شدن مواد را بررسی و رویت نمود و هر زمان به میزان دلخواه رسید شعله را خاموش کرد . لازم به ذکر است ساختار تابه گرانیتی به گونه ای طراحی شده که مواد غذایی را بدون افزودن روغن ، پخته و سرخ می نماید . اما چنانچه تمایل داشتید می توانید مقداری روغن به غذا اضافه نمایید .

چنانچه می خواهید از چاشنی ها استفاده کنید ، ابتدا مواد غذایی را درون تابه گذاشته و سپس چاشنی ها ( نظیر نمک ، فلفل ، ادویه ، زعفران ، پیاز ، گوجه فرنگی ، فلفل دلمه ای ، رب ، سس و ... ) را بر روی غذا بریزید ( نه در کف تابه ) و سپس کار طبخ را شروع نمایید . در این حالت چاشنی ها تحت تاثیر بخار قرار گرفته و طعمی ملایم و مطبوع به غذا خواهند داد .

در روش پخت غذاهای گوشتی بدون افزودن روغن و آب چنانچه احساس می کنید غذا نسبتا خشک می شود ، پیشنهاد می گردد برای رفع خشکی غذا ابتدا چند عدد گوجه فرنگی نیمه شده را بر روی غذا قرار دهید.

 در تابه گرانیتی چگونه غذاهای گوشتی را بپزیم؟ خرید تابه گرانیتی

نحوه نگهداری از تابه گرانیتی

فراموش نکنید برای هم زدن غذا در داخل این ظروف حتماً از قاشق های چوبی یا پلاستیکی استفاده کنید. هر 6 ماه یکبار ، برای افزایش خاصیت نچسب داخلی مقداری سرکه یا آب لیمو داخل تابه ریخته و در حین حرارت ملایم و با درب بسته ، آن را پشت و رو کنید و طوری حرکت دهید که تمام قسمت های داخلی تابه هپی کال به ان آغشته گردد و سپس تابه را شستشو دهید .

 طرز تهیه کباب تابه ای در تابه گرانیتی:  

برای تهیه ی کباب تابه ای مواد زیر را تهیه کنید:

  • 100 گرم گوشت چرخ کرده به ازای هر نفر
  • یک چهارم یک عدد پیاز برای هر نفر
  • 1عدد گوجه کوچک برای هر نفر
  • یک چهارم یک عدد تخم مرغ برای هر نفر
  • زرد چوبه به میزان لازم
  • 1 قاشق غذا خوری رب گوجه فرنگی برای هر نفر
  • جعفری تازه به میزان لازم
  • نمک و فلفل به مقدار کافی
  • روغن به مقدار کافی

ابتدا گوشت چرخ کرده را که جهت تهیه کباب تابه ای آماده کرده اید در کاسه بزرگی قرار دهید (اگر گوشت یخ زده است بگذارید در دمای اتاق نرم شده و یخ آن آب شود). پیاز را به صورت ریز رنده کنید و بعد از رنده کردن پیاز، آب آن را بگیرید و جدا کنید. سپس پیازها را همراه با نمک، فلفل، و زردچوبه به گوشت اضافه نمایید و به خوبی ورز دهید تا گوشت با مواد دیگر مخلوط شده و طعم دار شود. روغن در تابه گرانیتی بریزید و آن را کف تابه گرانیتی به خوبی پخش کنید. سپس مخلوط گوشت کباب تابه ای که آماده کرده اید را در تابه بریزید و با دست به صورت لایه نازک و یکنواختی کف تابه پهن کرده و زمان بدهید تا گوشت حدود 15 دقیقه روی شعله متوسط بماند. سپس با کفگیر مناسب روی گوشت خطوطی برای تیکه کردن گوشت بیندازید. با فشار کفگیر گوشت را از روی خطوط ایجاد شده برش بزنید.

بعد از تهیه مخلوط گوشت، نوبت به سس کباب تابه ای می رسد. البته تهیه سس ضروری نیست و بعضی ها کباب تابه ای را بدون سس (مثلاً همراه با گوجه و فلفل سرخ شده) هم سرو می کنند. ولی پیشنهاد ما این هست که از سس جهت آبدار شدن کباب حتما استفاده کنید؛ چرا که به این ترتیب کباب تابه ای هم نرم و هم خیس می شود و طعم سس گوجه با آن ادغام شده و خوشمزه تر می شود. گاهی کباب تابه ای همراه با سیب زمینی هم می توان تهیه کرد که برای آن هم می توانید از همین دستور استفاده کنید. تنها لازم است در هنگاه تهیه سس گوجه، سیب زمینی را هم خرد کنید و همراه با یکی دو لیوان آب به سس اضافه کنید و بگذارید سس حدود نیم ساعت روی شعله بماند تا سیب زمینی پخته شود.

 در تابه گرانیتی چگونه غذاهای گوشتی را بپزیم؟ خرید تابه گرانیتی اطمینان کالا

تا زمان آماده شدن سس شعله گاز را کم کنید. برای تهیه سس، گوجه فرنگی ها را خرد یا رنده کنید و با رب گوجه فرنگی، کمی نمک، و فلفل مخلوط نمایید. سس را چند دقیقه روی حرارت بگذارید تا آب گوجه قدری بخار و سس کمی غلیظ شود.

تکه های گوشت داخل تابه گرانیتی اطمینان کالا را برگردانید تا طرف دیگر آنها کف تابه گرانیتی قرار بگیرد (اصطلاحا آن ها را پشت و رو کنید). سپس سس را روی آن ها بریزید و بگذارید حدود 5 دقیقه در سس پخته شوند. وقتی کباب تابه ای آماده شد روی آن جعفری تازه خرد شده بریزید و آن را همراه با پلو سرو کنید. می توان برای تزئین آن از فلفل تازه و یا گوجه های تکه تکه شده نیزاستفاده کرد. اضافه کردن سماق بر روی برنج هم می تواند طعم جذابی داشته باشد.

اگر شرکت بیمه عمر ورشکسته شود تکلیف مبالغ پرداختی ما چه خواهد شد؟

اگر شرکت بیمه عمر ورشکسته شود تکلیف مبالغ پرداختی ما چه خواهد شد؟ ضمانت اجرایی بیمه های عمر : یکی از سوالات مهم و اساسی که مشتریان بیمه های عمر در باره ضمانت اجرایی این بیمه نامه می پرسند این است که «اگر شرکت بیمه تا ۲۰ سال آینده ورشکسته شود یا به هرصورت وجود نداشته باشد تکلیف بیمه نامه من چه خواهد شد؟!» در این مطلب با ارائه آیین نامه ها و ماده های قانوی بیمه مرکزی ایران سعی می کنیم پاسخی جامع و کامل به این سوال بدهیم.

ماده ۳۷.
ثبت هر مؤسسه بیمه در کشور ایران موکول به ارائه پروانه تأسیس که از طرف بیمه مرکزی ج.ا.ا صادر می شود خواهد بود. همچنین ثبت هرگونه تغییرات بعدى در اساسنامه و میزان سرمایه و سهام مؤسسات بیمه‏ اى که به ثبت رسیده باشند، موکول به ارائه موافقت بیمه مرکزى ج.ا.ا می باشد.

(این ماده قانونی نشان می دهد که تمامی شرکتهای بیمه خصوصی و دولتی، تحت نظارت مستقیم بیمه مرکزی ج.ا.ا هستند و ثبت و تأسیس آنها فقط از کانال بیمه مرکزی ممکن است.)

ماده ۶۰.

اموال شرکتهای بیمه همچنین ودایع مذکور در مواد ۳۶ و ۴۶ قانون تأسیس بیمه و بیمه گری، تضمین حقوق و مطالبات بیمه‏ گذاران، بیمه‏ شدگان و صاحبان حقوق آنان است و درصورت انحلال یا ورشکستگى یک شرکت بیمه، بیمه‏ گذاران و بیمه‏ شدگان و صاحبان حقوق آنان نسبت به سایر بستانکاران، حق تقدم دارند. در میان رشته‏ هاى مختلف بیمه، حق تقدم با بیمه عمر است. شرکتهای بیمه نمی توانند بدون موافقت قبلى بیمه مرکزى ج.ا.ا، اموال خود را صلح حقوق نمایند و یا به رهن واگذار کنند و یا موضوع هر نوع معامله با حق استرداد قرار دهند

(این ماده قانونی نشان می دهد که درصورت انحلال یا ورشکستگى یک شرکت بیمه تعهدات بیمه نامه ها به عهده بیمه مرکزی می باشد. این ماده نیز به این مطلب اشاره دارد که درصورت ورشکستگی یک شرکت بیمه، حق و حقوق بیمه گذاران عمر، در رأس تمامی بدهکاری های آن شرکت قرار دارد و شرکت ورشکسته، قبل از تسویه هرگونه بدهی “حتی بدهی به دولت یا بدهی به بانکها یا بدهی به کسانیکه از آن شرکت چک یا سفته یا هرگونه اوراق بدهی آور دیگری دارند” تقدم دارد.)

ماده ۷۱.

کلیه شرکتهای بیمه که در ایران فعالیت می نمایند باید ۵۰% در رشته بیمه‏ هاى زندگى (شامل بیمه عمر وتامین آتیه ) و ۲۵% در سایر رشته‏ ها از معاملات بیمه‏ اى مستقیم خود را نزد بیمه مرکزى ج.ا.ا بیمه اتکایى نمایند.

(این ماده قانونی نشان می دهد که ۵۰% از حق‌بیمه‌های رشته عمر که یک شرکت بیمه از بیمه‌گذاران خود دریافت می‌کند، مستقیماً به حساب بیمه مرکزی ج.ا.ا واریز می‌شود. درقبال ۵۰ درصدی که بیمه مرکزی دریافت می کند، مکلف است تا درصورت متضررشدن یک شرکت بیمه، به نسبت حق بیمه های دریافتی، به صورت اتکایی عمل نموده و تا سهمی مشخص از ضرر و زیان را جبران کرده.

چرا بیمه پاسارگاد؟

تو بحث خدمات باید خیلی با دقت شرکت مورد نظرمون رو انتخاب کنیم.
تعداد زیادی شرکت در صنعت بیمه مشغول فعالیت هستند و همه آنها هم مورد تأیید بیمه مرکزی می باشند.

اما چرا ما به شما پاسارگاد رو پیشنهاد میکنیم :

1- عضو گروه مالی قدرتمند بانک پاسارگاد هستش که در حال حاضر از لحاظ سرمایه ثروتمندترین بانک کشور محسوب میشود

٢- بیش از ١٠ ساله که در حال فعالیت است و در طول این مدت تغییر مدیریت نداشته این نشان دهند یک نظام اداری سالم در شرکت است.

٣-با توجه به انتخاب سازمان مدیریت صنعتی جزو ١٠٠ شرکت با رشد سریع در کشورمان است.

٤-در چند ساله گذشته بطور متوالی در مدت فعالیت خود به عنوان بیمه برتر از طرف بیمه مرکزی انتخاب شده به سه دلیل زیر:

♦شفافیت در گزارش مالی( جزو معدود شرکت هایی هستش که کسورات بیمه ای رو در جدول خود به مشتری ارائه میده)

♦توانایی ایفای تعهدات( طبق اعلام بیمه مرکزی این شرکت در سطح یک توانگریست یعنی بالاتر از تعهدات ایجاد شده میتونه خدمات بده)
♦٩٠٪‏ رضایتمندی مشتری

5- ایجاد وجه تمایز رقابتی در بیمه زندگی:

♦ارائه کارت درمان sos دارندگان بیمه زندگی بصورت رایگان

♦ارائه پوشش بیمه آتش سوزی منزل مسکونی با کمترین هزینه

پرداخت غرامت به هر بیماری خاص تا سقف40 م ت

پرداخت وام های متوالی در طول قرارداد (به شرط تسویه وام قبلی)

♦ارائه پوشش های اضافی بیمه حادثه(اعتصاب، شورش، بلوا، آتشفشان و زلزله)

♦ارائه تخفیفات در سایر رشته های بیمه ای به دارندگان بیمه زندگی

6- دارای بزرگترین شبکه فروش در سراسر کشور جهت خدمات رسانی مطلوب و سریع به متقاضیان

7- بالاترین ارزش سهام در بورس

چگونه لگو، امپراطوری خود را با چیدن آجرهای کوچک ساخت

چگونه لگو، امپراطوری خود را با چیدن آجرهای کوچک ساخت. لگو یک شرکت اسباب بازی بزرگ دانمارکی است که آقای اوله کریستیانسن تاسیس کرد. اوله کرک مخترع  این مجموعه ساخت و ساز در جهان بود. از خواندن یک داستان در مورد اختراعات، آزمایش ها و شکست ها، و پیشرفت های درخشان، لذت ببرید.

چگونه لگو، امپراطوری خود را با چیدن آجرهای کوچک ساخت. لگو یکی از معروف ترین مارک های دنیای اسباب بازی هاست. این برند حتی معروفتر از عروسک هاسبرو(Hasbro) و باربی (Barbie) است. اما تعداد کمی از آنها می دانند که شرکت دانمارکی، تاریخچه خود را به عنوان تولید کننده محصولات چوب آغاز کرد. و اولین اسباب بازی LEGO به طور کامل از چوب ساخته شده است.

با این حال، این شرکت به اندازه ای قادر به رشد شد، که بسیاری از شرکت های تقلبی امروز از مجموعه ساخته های آن کپی می کنند. همانطور که سات گودین یک بار گفت: “اگر محصولات شما تکرار شود، این بدان معنی است که شما چیزی واقعا عالی انجام داده اید.”

تاریخچه آغاز لگو

تاریخ لگو به سال 1932 باز می گردد زمانی که اوله کرک کریستیانسن ( 7 آوریل 1891 تا 11 مارس 1958) شرکت دانمارکی را برای تولید کالاها برای استفاده روزانه تاسیس کرد. اوله کرک در روستای فیلسکوف، بین سندر امم و جوتلند مرکزی دانمارک متولد شد. او در خانواده ای دارای 10 فرزند بزرگ شد.

محصولات اوله کرک از چوب ساخته شده است و در زمان بحران مالی جهانی که تقاضای نردبان و تخته اتو به شدت کاهش یافته بود این محصولات باعث راهی برای درآمدزایی شد.

اوله کرک مجبور شد تا یک راه جدید پیدا کند تا کسب و کار خود را نجات دهد. و او با تولید اسباب بازی های چوبی راه حل را یافت، زیرا تقاضا برای آنها ، حتی در دوران سخت اقتصادی ، همچنان ادامه داشت . دستیار اصلی اوله کرک پسر او بود، گودتفرد کرک کریستیانسن، که در سن 12 سالگی با پدرش کار می کرد.

پس از راه اندازی یک تولیدی اسباب بازی، کریستیانسن شروع به جستجو برای نام شرکت خود کرد. او به همه کارکنان کارخانه دستور داد که یک نام برای آینده شرکت، ارائه دهند.

چرا نام شرکت اوله لگو انتخاب شد؟

ایده های بسیاری وجود داشت، اما در نهایت، او نامی که خودش پیداکرده بود را انتخاب کرد – کلمه لگو، به معنی “خوب بازی کردن” است. چند سال بعد، اوله کرک متوجه شد که عبارت لگو، در لاتین به معنی “من،باهمدیگر،قرار می دهم” است. بدیهی است، آگاهی از این واقعیت تاثیر جدی بر تاریخ آینده این شرکت داشت.

وقتی آنها شروع به کار کردند، فقط 7 کارمند در LEGO کار می کردند؛ آنها همه نجارهای مشتاق بودند که از ایجاد چیزهای جدید لذت می بردند ومراقب کیفیت محصولات بودند. اوله کرک کریستیانسن شعار شخصی خود را به دست آورد: “سروکار داشتن با چیزی که دوستش داری” و یا “تنها بهترین است که ارزش دارد”. که پسرش گوتفرد کرک کریستیانسن بر روی یک علامت نوشت و روی دیوار بالای محل کار کارکنان نصب کرد.

تا سال 1936، این شرکت دارای مجموعه ای از 42 نوع اسباب بازی مختلف بود. این ها ارزان ترین لذت بودند، (مجموعه سازنده لگو در حال حاضر بسیار گران است). با این حال، این شرکت همچنان در تولید نه تنها اسباب بازیها،  بلکه سایر محصولات چوبی نیز مشغول به فعالیت است.

در دهه 1940 تغییرات زیادی روی تاریخ شرکت تاثیر گذاشت. اول اینکه، تنها کارخانه و تنها انبار لگو، در آتش سوخت.

اما بلافاصله کارخانه رامرمت کردند، پس از آن مشخص شد که لگو فقط با اسباب بازی ها مقابله خواهد کرد. همچنین تعداد کارگران افزایش یافت و در طول سال ها و در سال 1943 به 40 نفر رسید. در نهایت، یک سال بعد، در سال 1944، اوله کرک کریستانسن رسما این شرکت را ثبت نام کرد و آن را “LegetOjsfabrikken LEGO Billund A / S” نامید.

در سال 1947، اوله کرک و گودتفرد، نمونه ای از قطعه های ساختمانی  قفل شونده را توسط صنعت کیدی تولید کردند. این سازه ها در انگلیس توسط آقای هیلاری هری ، یک روانشناس کودک، توسعه یافته و ثبت شده اند.

لگو به تدریج شروع به ساخت محصولات پلاستیکی، جدا از محصولات چوبی کرد. بنابراین، در سال 1947، خانواده کریستانسن، بزرگترین دستگاه قالب گیری در دانمارک را خریداری کرد، که به آنها امکان تولید انبوه این اسباب بازی ها را داد. لازم به ذکر است که ماشین تولید ریخته گری به قیمت 30000 کرون محلی هزینه شد، که در آن زمان پول بسیاری بود، با توجه به اینکه اسباب بازی های گران قیمت در آن روز 36 کرون بود.

در اواخر دهه 40، این شرکت بیش از 200 مدل مختلف اسباب بازی های پلاستیکی و چوبی داشت. اما لگو هنوز هم شرکتی است که امروزه هم برای مجموعه های منحصر به فرد آن شناخته شده است. در سال 1958، پس از مرگ پدر، پسر سوم اوله کریک، گودتفرد کرک کریستیانسن، با اختراع آجر مدرن، شرکت آجر مدرن را به ارث برده است. آجر مدرن لگو در ساعت 1:58 بعد از ظهر، در تاریخ 28 ژانویه 1958 دارای حق انحصاری شد.

این یک سیستم کاملا جدید بود که اجازه می داد اتصال آجرهای پلاستیکی بسیار قوی تر باشد. به هر حال، این آجرها از همان سال هنوز هم با آجر های مدرن همسان است. در سال جاری شرکت لگو تصمیم به فروش تمام محصولات “غیر آجری” لگو تحت نام تجاری BILOfix کرد.

آینده ای جدید از برند لگو

در فوریه 04، 1960،بخشی از کارخانه LEGO که اسباب بازی های چوبی تولید می کرد، توسط رعد و برق سوخت.این آتش سوزی دوم بود که در کارخانه لگو اتفاق افتاد.

سریعا تصمیم گرفتند که تولید اسباب بازی های چوبی را اصلاح کنند، و تنها بر اسباب بازی های پلاستیکی متمرکز شوند.

در آن زمان، لگو بیش از 50 نوع از مجموعه های مختلف را در بسیاری از کشورها در سراسر جهان فروخته بود. در سال 1962 لگو شرکت هواپیمایی خود را در بیلوند، دانمارک باز کرد و مجموعه های ساخت و ساز لگو شروع به واردات تولیدات خود به ایالات متحده کردند.

بدون شک دسترسی به این بازار برای شرکت دانمارکی که به دنبال افزایش فروش اسباب بازی های خود در جهان بود، یک رویداد بسیار مهم و سودآور بود.

دو سال بعد LEGO شروع به جمع آوری دستورالعمل های مختلط به مجموعه های ساخت و ساز خود کرد که یک گام کوچک در مورد نحوه ساخت یک مدل نشان داده شده بر روی بسته بندی بود.

2 سال بعد، لگو شروع کرد با انجمن های آموزشی مشورت کردن، درباره ی اینکه چگونه مدلی برای ظاهر بسته بندی ها پیدا کنند.و به زودی دستورالعمل های انجمن، بخش جدایی ناپذیر در هر مجموعه ساخت و ساز لگو شد.

علاوه بر این، این شرکت شروع به رابطه ی بیشتر با مشتریانش کرد و در نتیجه، این کار به آنها کمک کرد تا کیفیت مجموعه را بهبود بخشند.

لگو یکی از شرکت هایی بود که از رویکرد مشتری مداری استفاده می کرد و مشتریان مورد نیاز خود را نسبت به اسباب بازی ها، مورد بررسی قرار می داد و تنها پس از تجزیه و تحلیل عمیق، آنها شروع به توسعه محصولات جدید کردند.

نیازی به گفتن نیست که تا اواسط دهه 60، بیش از پانصد نفر در کارخانه اصلی لگو کار می کردند. بعلاوه ، این شرکت برای پیشرفت متوقف نشد.

در تاریخ 07 ژوئن 1968، لگو، پارک لگولند را باز کرد. این پارک در 59 هکتار در دانمارک ساخته شده بود. در طول فصل اول، پارک توسط 625.000 نفر بازدید شد.

لوگو مشهور LEGO در سال 1973 طراحی شده است، که امروزه برای بسیاری از مردم این سیاره شناخته شده است.

این شرکت یک برج بزرگ 13.10 متر از آجر LEGO ساخته است.باور نکردنی است. درسته؟ اما فکر نمی کنم که این بالاترین برج بوده باشه. هرگز! در اواخر دهه 90 یک برج دیگر آجر LEGO در مسکو ساخته شد و ارتفاع آن به 24.88 متر رسید.

در دهه 1990، کیت های LEGO تقاضای زیادی در سراسر جهان داشتند. و البته، بازار فروش لگو بدون تقلب، نبود.(مانند اتکو) با این حال، اسباب بازی های اتکو متفاوت از مجموعه های اصلی LEGO بود و دارای کیفیت پایین تر بودند.

رکود و رشد شرکت لگو

در سال 2003 شرکت تحت بحران طولانی بود. اسباب بازی ها به دلیل زیاد شدن بازی های کامپیوتری درخواست خود را از دست داد.

مدیر عامل جدید جورجن ویگ Knudstorp، با استراتژی کاملا متمرکز این شرکت، سالانه 19 میلیارد آجر به کشورهای ارزان قیمت فرستاد. و یک شاخه از نرم افزار طراحی دیجیتال و بازی های تعاملی مانند بازی جنگ ستارگان برای اینترنت یا بازی آنلاین ماموریت مریخ برای کامپیوتر، را راه اندازی کرد.

دیگر بازی آنلاین Lego Universe که در سال 2010 عرضه شد، کار گروهی را تشویق می کند و به بازیکنان اجازه می دهد تا بسته های مجازی خود را بر اساس طرح های ساختاری طراحی کنند.

Knudstorp گفت: “ما در مجموع، چیزهای بیشتری نسبت به مجموعه ای از آجر و یک جعبه هستیم.” ” این بخاطر افراد امروزی است که ایده های جدیدی را اجرا می کنیم.

به همین دلیل است که LEGO تغییری چشمگیر داشته است، از 300 میلیون دلار در سال 2004 به درآمد 280 میلیون دلار در سال 2007 رسیده است.

خرید اسباب بازی مناسب موجب پرورش خلاقیت و بهبود توانایی‌های کودک می‌شود که به مرور زمان او را برای ارتباط با دیگران و نقش واقعی در زندگی آماده می‌سازد. فروشگاه اینترنتی اسباب بازی بازی زیبا به عنوان یک مرجع در کنار شماست تا با انتخاب از میان انواع اسباب بازی، با آسودگی خاطر و به آسانی یک خرید مناسب را رقم بزنید و ما آن را در اسرع وقت درب منزلتان تحویل نماییم.