mybloghaa

mybloghaa

mybloghaa

mybloghaa

حمایت از کنترل درد در مبتلایان به سرطان

حمایت از کنترل درد در مبتلایان به سرطان :این کتاب در مورد حمایت از مبتلایان به سرطان و به درخواست بخش تحقیقات راوان شناسی بهداشتی ، گردآوری شده است .

موسسه ملی سرطان برای پشتیبانی از کنترل درد ، برای افراد مبتلا به سرطان ، از کتاب حمایت از کنترل درد در مبتلایان به سرطان حمایت کرده است ، و آن را به چاپ رسانیده است (کتاب حمایت از کنترل درد در مبتلایان به سرطان)

فهرست کتاب حمایت از کنترل درد در مبتلایان به سرطان

فهرست : ۱ . آنچه شما باید در مورد سرطان بدانید .۲ . انواع و علل درد سرطان ، ۳ . صحبت در مورد درد شما ، ۴ . برنامه کنترل درد شما ، ۵ . دارو ها برای درمان سرطان ، ۶ . پزشکی تحمل و اعتیاد ، ۷ . راه های دیگر کنترل درد ، ۸ . احساس درد در شما ، ۹ . مسائل مالی ، ۱۰ . ضبط کنترل درد ، ۱۱ . نحوه استفاده از تصویرداشتن سرطان همیشه به این معنا نیست که شما باید ، همیشه و یا در بعضی مواقع ، درد داشته باشید .

اما اگر درد ، دارید می توانید بیشتر درد خود را با دارو و سایر درمان ها مدیریت کنید . در کتاب حمایت از کنترل درد در مبتلایان به سرطان به شما نشان داده خواهد شد ، که چگونه با پزشکان و پرستاران و دیگران در ارتباط باشید ، تا بهترین راه حل برای کنترل درد خود را پیدا کنید ، و همین طور در مورد علل درد ، دارو ها ، چگونه با پزشک خود صحبت کنید و موارد دیگری که ممکن است به شما کمک کند را با شما در میان بگذارد .

درد در سرطان به چه صورتی می باشد

افراد مبتلا به سرطان همیشه درد ندارند و این در افراد مختلف ناهمسان است . اما اگر درد سرطانی دارید باید بدانید که مجبور به تحمل درد نیستید ، و باید قبول کنید که درد سرطان در بیشتر مواقع با دارو می تواند از بین برود .

درد سرطان در مراحل مختلف می تواند خفیف تا بسیار شدید باشد ، و یا چند روز می تواند ، درد تان بدتر از دیگرا باشد و این می تواند ناشی از سرطان یا مراحل درمان ویا هر دو باشد .

شما همچنین ممکن است درد هایی داشته باشید که هیچ ارتباطی با سرطان شما ندارد و به برخی از مسائل مربوط به سلامت دیگر یا سردد و یا فشار عضلانی باشد . اما همیشه با چک کردن دردها قبل از مصرف دارو ها ، درد را با پزشک خود ، در میان بگذارید . پزشک ، مهمترین عضو تیم مراقبت بهداشتی شما است .

برنامه کنترل درد برای هر بدن متفاوت است

پزشک تنها کسی است که می داند درد ، در شما چه احساسی به وجود می آورد ، صحبت کردن در مورد درد ، با تیم پزشکی و بهداشتی خود ، بازخوردی که شما برای احساس بهتر لازم دارید ، به شما خواهند داد . برنامه کنترل درد برای هر بدن ، جداگانه طراحی می شود .

هرکس یک برنامه کنترل درد دارد ، حتی اگر نوع سرطان مانند هم باشند . پزشکان بر اساس شدت و سختی درد ، دارو تجویز می کنند .

در مطالعات نشان داده شده است که ؛ این دارو ها ، به کتنرل درد سرطان کمک می کنند . پزشکان معمولا از سه گروه اصلی دارو برای تسکین درد استفاده می کنند ::  nonopioids ،مواد مخدر و انواع دیگر . معمولا از این دارو ها به عنوان ضد درد و یا مسکن ، نام برده می شود . معولا برخی از این مسکگن ها از بقیه قویتر هستند و شما باید با عوارض و اثرات این ضد درد ها اطلاع بیابید .

 استفاده از ضد درد های مخدر

معمولا زمانی تجویز می شود ، که بیماران تحمل درد های سرطانی و روند درمانی را ندارند و برای بهبود سرطان نیاز باشد . افراد مبتلا به سرطان اغلب دارو های قوی برای کنترل درد شان نیاز دارند ، هنوز بسیاری از بیماران و خانواده هایشان از اینکه از طب درد اعتیاد استفاده کنند ، نگرانند و از اینکه پس از اتمام دوره ی ردمان معتاد شوند ، می ترسند .

تیم مراقبت های بهداشتی ممکن است به شما پیشنهاد دهند که در کنار دارو های ضد درد ، از روش های دیگری  را نیز برای کنترل درد خود ، امتحان کنید .

با این حال بر خلاف دارو های ضد درد این روش ها در مطالعات سرطان آزمایش نشده اند . ولی این درمان های مکمل ممکن است ، به کاهش درد و بهبود کیفیت زندگی شما ، موثر باشد .

داشتن درد و سرطان در هر قسمت از زندگی شما تاثیر گذار است . این بیماری متواند ، نه تنها بدن شما ، بلکه افکار و احساسات شما را تحت تاثیر قرار دهد .

شما ممکن است احساس کنید که حتی قادر نیستید ، کار های ساده و روزمره خود را به راحتی انجام دهید ، در این مواقع بهتر است حتما از یک مشاور و روانشناس برای تجدید روحیه خود کمک بگیرید .

موسسه پیشگامان مسیر دانش ، خدمات چاپ کتاب، چاپ کتاب دانشگاهی، چاپ کتاب فارسی و انگلیسی،