mybloghaa

mybloghaa

mybloghaa

mybloghaa

هشدار در مورد خرید دستگاه فیلتر هوا

کارگاهی که دستگاه تولیدفیلترهوا درآن میباشد الزاما محل تولید دستگاه فیلتر نمیباشد.کارگاه تولید دستگاه   فیلتر هوا خودرو محلی است که شاسی دستگاههای تولیدفیلتر را درحال ساخت   رامشاهده کنید فیلترهوای خودرو یک قطعه کاملا مصرفی بوده وتولید آن نیز   درآمد زا میباشد.

آیا فیلتر هوا اسپرت کارکرد بهتری دارد؟ خرید فیلتر هوا اسپرت

آیا فیلتر هوا اسپرت کارکرد بهتری دارد؟


اما   اخیرا مشاهده شده یک سری شرکتهای واسطه ادعای ماشین سازی نموده  وباعناوینی  مثل طرح توجیهی یا دستگاه دستی تولید فیلتر هوا به همراه قالب  وکارآفرینی  سعی درفروش دستگاههای فیلترهوای بی کیفیت مینمایند.اگردرخواست  بازدید  ازکارگاه تولید دستگاه فیلترهوانمایید تلفنی قبول نموده ولی  اگرمصمم شوید  طفره رفته یا فقط دستگاههای آماده به شما نشان داده یا عنوان  مینمایند به  علت جلوگیری ازکپی شدن دستگاه نمیتوانیم دستگاه تولید فیلترهوا به شما نشان  دهیم ویا نهایتا عکس یافیلم دستگاه تولیدفیلتربه شما  نشان میدهند وفقط  کافیست امتحان نمایید.اگر دقت کنید این به اصطلاح  بزرگترین تولیدکننده ها  حتی فیلمی از عملکرد دستگاههای خود ندارند که  نمایش دهند چون تولید کننده  نیستندو دستگاههایی که میفروشند آنقدر بی  کیفیت میباشد که قابل نمایش نیست  یاعکس دستگاههای خارجی را درسایتشان  مشاهده مینمایید.
مشاهده شده بعضی  شرکتهای به اصطلاح ماشین ساز که فقط  واسطه ای بیش نیستند ازفیلم دستگاه های  MN Group سواستفاده نموده  وباتغییراتی در ویدیوی دستگاه فیلترهوا درسایت  آپارات یا ویکی پدیا ازآن  به عنوان تبلیغ استفاده نموده اند.

آموزش کار با دستگاه رباتیک تولید فیلتر هوا

دستگاه رباتیک تولید فیلتر هوا

بازدید   کننده محترم هنگام خرید دستگاه تولید فیلتر هوا تحقیق نمایید ودستگاه را   از تولید کننده مجوز دار خریداری کنید تاهنگاممراجعه به ارگانهای   ذیصلاح(اداره استاندارد-صنایع) مشکل پیدا نکنید وازهمه مهم ترخدمات پس   ازفروش وتعمیرات میباشد لطفا قبل ازهراقدامی مطالب صفحه نکات مهم را   نیزحتما مطالعه نماییدبسیارسودمند وپیش نیاز جهت واردشدن به عرصه   تولیدفیلتر هوا وخرید دستگاه فیلتر هوای خودرو میباشد.

شرکت شایان فیلتر پارسه برای کلیه کسانی که قصد تولید فیلتر هوا را دارند ، کارگاه های آموزشی تولید فیلتر هوا را برگزار می کند ، این کارگاه ها با استاندارد های فنی و حرفه ای و دارای   مدرک معتبر می باشد تا شما در زمان اخذ استاندارد برای تولید فیلتر هوا  به  مشکل بر نخورید .

شما می توانید درخواست درخواست کارگاه آموزشی خود را در فرم زیر ثبت نمایید . همچنین شرکت شایان فیلتر پارسه برای سال اول مواد اولیه فیلتر هوا خودرو را با قیمتی کاملا منصفانه برای کلیه شرکت کنندگان در کارگاه های   آموزشی فراهم می کند و فیلتر هوا تولید شده را با قیمت بازار از آنها   خریداری می کند.

شما بعد از گذراندن دوره های آموزشی تولید فیلتر  هوا  علاوه بر تولید فیلتر هوا استاندارد قادر خواهید بود دستگاه های فیلتر  هوا  را تعمیر و همچنین عیب یابی نمایید .

در این کارگاه آموزشی ، نحوه بازریابی برای فروش فیلتر هوا و همین طور راهکارهای سوددهی بیشتر نیز آموزش داده می شود.

از دیگر سرفصل های این کارگاه آموزشی نحوه فرمول گیر مواد و سرشکن کردن هزینه های تولید است .

شما با شرکت در کلاس های آموزش فیلتر هوا قادر خواهید بود ، فیلتر کلیه خودرو های داخلی و خارجی را تولید کنید .

موارد آموزشی تولید فیلتر هوا در شرکت شایان فیلتر پارسه

  • راه اندازی خط تولید فیلتر خودرو
  • آموزش صفر تا صد تولید
  • سرشکن کردن هزینه‌های تولید
  • رفع ایرادات موثر بر تولید
  • رفع ایرادات کارگاه
  • آموزش مونتاژ انواع فیلتر
  • آموزش فرمولهای نسبت گیری پلی و ایزو
  • یادگیری تولید فوم استاندارد و مرغوب
  • یادگیری تعمیر کامل دستگاه
  • راهکارهای سود دهی در تولید
  • نحوه بازاریابی محصولات
  • آموزش تمامی موارد مرتبط با انواع دستگاهای تولید فیلتر هوا در سراسر ایران

راه‌های ارتباطی با شرکت شایان فیلتر :

شماره تماس :

۰۲۱۴۴۶۶۱۱۹۹

۰۲۱۸۸۰۸۶۳۶۵

۰۲۱۸۸۰۸۶۳۶۶

کود NPK

صنعت  کشاورزی تا حد زیادی به کود  NPK وابسته می‌باشد تا کمبود مواد غذایی را در  گیاهان جبران نماید بخصوص  در کاشت های گلخانه‌ای و مناطقی که دارای خاک  فقیری هستند. اگر بخواهیم  کود NKP را تعریف کنیم باید بگوییم از سه عنصر  اصلی نیتروژن، فسفر و  پتاسیم تشکیل شده است.

کود NPK حاوی عناصر ماکرو شامل: ازت، فسفر، کلسیم، پتاس، منیزیم و عناصر میکرو شامل: مس، آهن، روی، منگنز، بر و نیکل می‌باشد. اصطلاحاً به کود  NPK ، کود کامل گفته می‌شود.

خرید کود npk

کود npk

زمان مصرف کود ان پی کا NPK

کود   NPK یکی از پر مصرف ترین نوع کودها در دنیا است که برای افزایش رشد  گیاهان  و درختان استفاده می شود . بهترین زمان برای مصرف کود NPK در فصل  رشد گیاه  که برای اغلب درختان و گیاهان فصل و بهار و تابستان می‌باشد. از  کوددهی  گیاهان که در خواب هستند خودداری کنید.

نحوه مصرف کود NPK

حتماً   برای استفاده از کود NPK، به میزان توصیه‌شده توسط شرکت‌های تولیدکننده   توجه کنید. استفاده بیش از حد کود NPK موجب خسارت به گیاه می‌شود. برای   مثال ۳ kg per 100 Ltr یعنی ۳ گرم برای ۱ لیتر آب.

اعداد روی بسته های کود NPK به چه معناست؟

این اعداد به همان ترتیبی که بیان می شوند نشان دهنده درصد عناصر NPK هستند.

 برای مثال : کود NPK 3-11-38 از این عناصر تشکیل شده است :

  ۳ درصد N (نیتروژن)

  ۱۱ درصد P (فسفر)

۳۸ درصد K (پتاسیم)

البته ۳   ۱۱   ۳۸ درصد ، روی هم  ۵۲ درصد می شود. پس الباقی ترکیبات کود از چه چیزی تشکیل شده است؟!

بعضی   از شرکت ها روی بسته بندی کودهای خود بعد از اعداد، حروف  TE را درج می   کنند که؛ مخفف کلمه (Trace Element ) به معنی عناصر کم مصرف است.

یعنی غیر از عناصر پر مصرف ( ازت، فسفر و پتاسیم ) ، عناصر کم مصرف نیز در کودهای NPK استفاده شده است

به طور مثال کود  NPK 12-12-36

شامل ترکیبات نیترات پتاسیم – فسفات پتاسیم – سولفات منیزیم – سولفات پتاسیم – روی – آهن – مس و منگنز

این کود دارای پتاس بالا و ازت پایین می‌باشد و بسیار مناسب برای کاکتوس‌ها و ساکولنت ها می‌باشد.

کود NPK 20-20-20

دارای ترکیباتی مانند نیترات پتاسیم – فسفات پتاسیم – سولفات منیزیم – سولفات پتاسیم – روی – آهن – مس و منگنز

این کود بسیار مناسب برای گیاهان آپارتمانی و انواع گلها

خرید کود npk هیراکود

کود npk

چرا به کودهای ماکرو، NPK (ان پ کا) گفته می‌شود؟

علت   این نام‌گذاری به دلیل اولویت احتیاجات گیاهان بر مبنای زمان رشد و نمو  به  این نوع کودهاست. به زبان ساده‌تر گیاهان در کل دوره زندگی خود سه   مرحله‌ای: کاشت، داشت و برداشت دارند که به ترتیب در این مراحل به کودهای   ماکروی زیر احتیاج خواهند داشت.

کاشت N

داشت P

برداشت K

البته   استفاده از این عناصر در مراحل سه گانه رشد و نمو استثناهائی هم دارد،   مثلا در ابتدای دوره کاشت برای افزایش میزان ریشه‌زائی از کودهای حاوی   فسفات (P) هم استفاده می‌شود

عملکرد نیتروژن برای گیاه

نیتروژن   در اصل به رشد سریع شاخ و برگ کمک می‌کند. همچنین در تولید بذر گیاه و   افزایش میوه موثره است. کمک به فتوسنتز و کیفیت بهتر محصول از مزایای   استفاده از نیتروژن است.

عملکرد فسفر برای گیاه

فسفر   مهم‌ترین عامل در روند صحیح فتوسنتز برای گیاه است. کمک به روند تبدیل   انرژی خورشید به انرژی شیمیایی قابل استفاده برای گیاهان است. فسفر  توانایی  گیاه برای مقابله با استرس را بالا می‌برد. از دیگر مزیت‌های  فسفر،  ریشه‌زایی بهتر و زیادشدن شکوفه در گیاهان را می‌توان نام برد.

عملکرد پتاسیم برای گیاه

پتاس   به کیفیت میوه و تشکیل پروتئین در میوه کمک می‌کند. کاهش بیماری‌ها در   گیاه از دیگر فواید پروتئین است. در گیاهان زینتی برای گلدهی و در درختان   میوه به درشت‌شدن میوه و رنگ‌انداختن میوه کمک می‌کند.

خرید کود npk

کود npk

قیمت کود npk

با   توجه به مطالب فوق به ایـن نتیجه می رسیـم که  مصرف کودهای حاوی نیتروژن و   پتاسیم باعث افزایش کمّی  و کیفی محصول تولیدی  و افزایش در آمد کشاورزان   میگـردد و علاوه  بر آن سلامـت  عمومی جامعه نیز افزایش می یابد ، با   پیشـرفت فنون کشـاورزی و افزایش تولید زراعــی در واحد سطح ، مصرف سایر   عناصر کم مصرف  مثل آهن ، منگنز ، بُــر و غیره  به  همراه سایر کـودهای شیمیایی و آلی ضــروری   خواهد بود  .قیمت این کود بستگی به نوع آن و همین طور وزنش دارد. شرکت   هیراکود ، کود مورد نیاز کشاورزان ، باغداران عزیز را با قیمتی متعارف و   رقابتی عرضه می نماید. همچنین این کود برای فروش عمده نیز در بسته بندی  های  جداگانه موجود می باشد.

خرید کود NPK

کود npk  یا کود کامل در بسته بندی های مورد نیاز شما با هر وزن و مقداری که بخواهید موجود و قابل خرید و ارسال است.برای خرید کود NPK یا کود کامل و مشاوره درباره نحوه فروش عمده آن با کارشناسان هیراکود تماس حاصل نمایید.

خدمات هیراکود

شرکت   بازرگانی هیراکود در سال ۱۳۹۵، با هدف کمک به بهبود کیفیت تولید محصولات   کشاورزی و باغی در کشور، شروع به کار کرد. این مجموعه عمده فعالیت خود را   بر روی عرضه کودها و تغذیه دهنده های گیاه اعم از کودهای ارگانیک و کودهای شیمیایی، متمرکز نمود و به ارائه محصولات ایرانی و خارجی به خریداران عمده پرداخت.

هیراکود ،   اصالت همۀ کالاهایش را تضمین و همۀ آن‌ها را با کیفیت عالی عرضه می‌کند.   از آنجا که هدف اصلی این مجموعه تولید و تامین بهترین نوع کودهای ضمانتی  با  منشاء ارگانیک جهت استفاده در بخش کشاورزی می باشد؛ کشاورزان می توانند  با  خیال راحت و با هزینه های خیلی ارزان تر از کودهای شیمیایی، مرغی و  حیوانی  محصولی با کیفیت برداشت کنند. این اطمینان را به شما می دهیم که با  یکبار  استفاده از نمونه کودهای معرفی شده مشتری دائمی ما خواهید شد و ما  را به  دیگران معرفی خواهید کرد.

هیراکود همیشه با  تاکید بر اصالت کالا، کیفیت بالا و قیمت مناسب سعی بر آن دارد تا  پایین  ترین قیمت های ممکن کودهای تولید ملی و همچنین وارداتی را به  مشتریان  ارائه کند. از این رو تجار، فروشندگان و مشتریان می توانند با  خیالی آسوده  خریدشان را از این مجموعه انجام دهند. علاوه بر این ما با  تولید و ارائه  محصولات بیولوژیکی باکیفیت و قیمتی رقابتی کاری انجام داده  ایم بتوانید با  هزینه ای پایین تر، کود خریداری کنید، آبیاری رو کاهش دهید،  درختان تان  را در مقابل آفات و سرمازدگی مقاوم کنید و دیگر مزایا…

ایران- تهران

09127256897

hirakood1@gmail.com

سطح pH آب آشامیدنی ما باید چند باشد؟

در این مطلب قصد داریم تا شما را با سطح ph  انواع آب آشامیدنی آشنا کنیم و ببینیم کدام نوع از آب مناسب شماست ، با ما همراه باشید :

 pH چیست؟

شما ممکن است کلمه "pH" را برای توصیف کیفیت آب آشامیدنی شنیده باشید ، اما آیا می دانید معنی آن چیست؟

pH اندازه گیری ذرات با بار الکتریکی در یک ماده است. برای اینکه تشخیص دهیم این ماده چقدر اسیدی یا قلیایی است. مقیاس pH از 0 تا 14 متغیر است:

آب اسیدی دارای pH پایین تر از 7 است. اسیدی ترین مواد دارای pH برابر با 0 هستند. اسید باتری در این طبقه قرار می گیرد.

آب قلیایی pH 8 یا بالاتر دارد. بیشترین مواد قلیایی مانند چاودار دارای pH 14 می باشد.

آب خالص دارای pH 7 است و "خنثی" به حساب می آید زیرا هیچ کیفیت اسیدی ندارد.

سطح pH آب آشامیدنی ما باید چند باشد؟ . آب قلیایی . خرید آب قلیایی

چه اندازه از pH برای نوشیدن آب بی خطر است؟

آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) وظیفه نظارت بر کیفیت آب آشامیدنی عمومی در سراسر ایالات متحده را بر عهده دارد. در مطالعه ای بیان داشت pH کیفیتی نیست که تحت نظارت EPA باشد زیرا این یک کیفیت زیبایی شناسی آب محسوب می شود. با این حال ، آژانس   توصیه می کند که تأمین کنندگان آب شرب شهری ، آب مورد نیاز خود را با pH 6.5 تا 8.5 حفظ کنند.

pH در حال تغییر یا ناایمن به چه معنی است؟

pH آب شیرین بسته به الگوهای آب و هوا ، فعالیت انسان و فرآیندهای طبیعی در سراسر جهان متفاوت است.

آب با pH بسیار پایین یا زیاد می تواند نشانه آلودگی شیمیایی یا فلزات سنگین باشد.

آبی که در محدوده pH از 6.5 تا 8.5 قرار می گیرد ، به خصوص اگر قلیایی باشد آب ایمن است. با   این حال ، آب بسیار قلیایی که از حد استاندارد بالاتر باشد می تواند بو و   مزه ناخوشایندی داشته باشد و همچنین می تواند به لوله کشی ها و وسایل حمل   آب آسیب برساند.

آب اسیدی با pH کمتر از 6.5 به احتمال  زیاد در معرض آلاینده ها قرار گرفته و نوشیدن آن  برای سلامتی مضر است.  همچنین می تواند لوله های فلزی را خراب کند (حل کند).

بسیاری از تأمین کنندگان آب شهری به طور داوطلبانه میزان pH آب خود را برای نظارت بر آلاینده ها آزمایش می کنند ، که ممکن است با تغییر pH مشخص شود. هنگامی که آلاینده ها وجود دارند ، شرکت های آب با استفاده از   آب خود را تصفیه می کنند تا دوباره از نوشیدن آن اطمینان حاصل شود.

سطح pH معمولی در آبهای مختلف

میزان آب شیر متفاوت است. به طور معمول در حدود 7.5

آب اسمز معکوس مقطر 5 تا 7

آبهای بطری مشترک 6.5 تا 7.5

آبهای بطری شده با علامت قلیایی 8 تا 9

آب اقیانوس حدود 8

باران اسیدی 5 تا 5.5

سطح pH آب آشامیدنی ما باید چند باشد؟ . آب قلیایی . خرید آب قلیایی

آب قلیایی : یک روند جدید در آب آشامیدنی

آب قلیایی طی چند سال گذشته به یک انتخاب محبوب در آب آشامیدنی تبدیل شده است. برخی افراد می گویند نوشیدن آب کمی قلیایی - با pH بین 8 تا 9 - می تواند سلامتی شما را بهبود بخشد. آنها می گویند ممکن است باعث می شود روند پیری کاهش پیدا کند. همینطور pH باعث می شود بدن در وضعیت سالم تری قرار بگیرد و بیماری مزمن مانند سرطان را مسدود کند.

اما مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد آب قلیایی ممکن است به نفع سلامتی افراد با شرایط پزشکی خاص باشد ، مانند:

ریفلاکس اسید (2012 مطالعه منبع معتبر)

فشار خون بالا ، دیابت و کلسترول بالا (مطالعه 2001)

آب قلیایی ، الکترولیز زیاد نیز ممکن است بعد از کم آبی بدن ناشی از ورزش مفید باشد.

آزمایش pH در خانه

اما   اگر توجه داشته باشید که شیر آب و لوله های شما به رنگ زنگ قرمز ، سفید  یا  آبی زنگ خورده است ، ممکن است بخواهید به تنهایی قدم های خود را  بردارید.  این تغییر رنگ - و همچنین هر گونه تغییر رنگ آب آشامیدنی شما -  نشانه ای از  خوردگی ناشی از آب اسیدی است. لوله های خورده باید توسط یک  لوله کش حرفه  ای مورد بازرسی قرار گیرند و در صورت لزوم تعویض شوند.

آزمایش pH آب آشامیدنی شما در خانه بسیار ساده و ارزان است. تمام آنچه شما نیاز   دارید یک کیت تست خانگی است. این کیت را می توانید از تمام داروخانه ها   خریداری کنید.

چطور سئو داخلی سایت را انجام دهیم؟

سئو داخلی سایت که به انگلیسی (Onpage SEO) آن را می شناسند بخش اصلی در سئو سایت است که با رعایت مواردی مانند محتوای مناسب،رعایت اصول کد نویسی و سرعت سایت همچنین موارد کلی دیگر انجام می شود.

123.jpg


چطور سئو داخلی سایت را انجام دهیم؟

از آنجا که کنترل سئو داخلی سایت بر خلاف سئو خارجی سایت در دست شماست پس می توانید تا حد زیادی روی سئو کلی سایت تاثیر بگذارید.

آیا لیست سئو داخلی سایت را می شناسید؟

چک لیست سئو داخلی سایت که در زیر آمده به شما کمک می کند طبق لیست زیر نسبت به عملکرد خود در انجام سئو داخلی سایت اقدام نمایید:

توجه داشته باشید هر یک از موارد زیر کامل کننده یکدیگر در سئو می باشند و دقت در انجام هر یک از موارد می تواند تاثیر زیادی در سئو سایت شما داشته باشد.

seo4.jpg


عنوان صفحات در سئو داخلی چه می تواند باشد؟

اگر بگوئیم عنوان صفحه در سئو داخلی سایت رتبه اول را دارد، اشتباه نگفتیم زیرا بعد از بررسی هزاران سایت و آزمون و   خطا متوجه شدیم سایت هایی که عنوان مرتبط و الگوی درست را استفاده نموده   بودن جایگاه بهتر و ثابت تری در نتایج جستجو به دست آمده بودند.

از آنجا که تمرکز صفحه با عنوان صفحه مشخص می شود پس استفاده از کلمه کلیدی هدف در عنوان صفحه اولین کاری است که باید انجام دهید.

مشخصات عنوان صفحه

عنوان صفحه باید در حدود 70 کاراکتر باشد و کلمه کلیدی در ابتدای عنوان استفاده شود.
الگوی صحیح نوشتن عنوان صفحات به صورت زیر می باشد:

عنوان اول | عنوان دوم – نام برند

مهمترین نکته ای که باید آن را رعایت کنید عدم تکرار کلیدواژه در عنوان صفحات است، این کار از دید گوگل اسپم به حساب می آید.


توضیحات متا

توضیحات   متا تگی مهم در صفحات است، همانطور که در جستجوی گوگل مشاهده نموده اید،   توضیحات کوتاهی در پایین هر لینک در نتایج جستجو ظاهر می شود که توضیح   کوتاهی از آنچه در محتویات صفحه وجود دارد را بیان می نماید.

نوشتن توضیحات متا مرتبط و اصولی می تواند افزایش کلیک و همچنین سیگنال ارتباط را برای گوگل فعال بفرستد.

آیا توضیحات متا در سئو سایت تاثیری ندارد؟

هر چند شایعه است که توضیحات متا دیگر تاثیری در سئو سایت ندارد اما واقعا اینطور نیست، توضیحات متا یک سیگنال مرتبط می باشد و اهمیت بالایی دارد.

مقدار توضیحات متا 150 کاراکتر می باشد که ما توصیه می کنیم حتما یکبار حداقل کلیدواژه هدف در آن آورده شود.

جالب   است بدانید اگر یک صفحه توضیحات متا نداشته باشد، گوگل دست به کار می شود  و  یک توضیحات متا از بین محتوای صفحات انتخاب می نماید.

توضیحات متا را تکراری ننویسید!

توضیحات متا باید برای هر صفحه منحصر بفرد باشد،در واقع ننوشتن توضیحات متا بهتر از نوشتن توضیحات متای تکراری است.
تگ H1 در سئو داخلی چه تاثیری دارد؟

از   بین تگ ها ،تگ H1 مهمترین تگ در میان باقی تگ هاست که تنها یک بار در هر   صفحه استفاده می شود و محتویات آن با استفاده از عنوان صفحه و در واقع  شامل  کلیدواژه هدف می باشد.

seo2.jpg
محتوای صفحه در سئو داخلی

محتوای   صفحه که در واقع این بخش است که در تصمیم گیری گوگل برای رتبه بندی صفحات   دخالت دارد و می تواند مشخص نماید صفحه مربوط نسبت به دیگر صفحات لیاقت  اول  شدن را دارد یا خیر؟

در محتوای صفحه چی بزاریم؟

محتوای یک صفحه می تواند شامل متن،عکس و ویدئو باشد،هر چند استفاده از فرم ها، فایل ها و نمودار ها نیز جزئی از محتوا محسوب می شود.

مقدار متن را بیشتر بزارید!

پیشنهاد   می شود مقدار متن هر صفحه حداقل 300 کلمه باشد ، قطعا محتوای 1000 کلمه  ای  و یا بیشتر قدرت بالاتری نسبت به محتوای 300 کلمه ای دارد، کمترین مزیت   متن 1000 کلمه در نگه داشتن بیشتر کاربر در سایت می باشد.

محتوای هر صفحه قطعا با عنوان انتخاب شده هر صفحه ارتباط دارد و در بر گیرنده کلیدواژه مربوط می شود.

مطلب را چطور شروع کنیم؟

سعی   کنید زمان نوشتن مطلب،شروع آن با کلیدواژه هدف باشد و در بدنه محتوا نیز   حداقل 3 الی 4 بار به صورت طبیعی تکرار شود،البته این مقدار تکرار نسبت به   کل متن متغییر است و ممکن است بیشتر باشد.

محتوای صفحات دیگر را کپی نکنید!

محتوای   هر صفحه منحصر بفرد است و نباید از محتوای دیگر صفحات در یک صفحه دیگر   استفاده کنید، این کار کپی به حساب می آید و جریمه می شوید.

جهت غنی تر شدن صفحات از محتوای عکس و فیلم نیز می توانید استفاده نمایید، در مواردی دیده شده استفاده از نمودار و فرم ها، سئو صفحه بهتری رقم می زند.
آدرس صفحات ( URL ) در سئو داخلی سایت

این   که کلیدواژه هدف در آدرس صفحات یا URL وجود داشته باشد یا نه هنوز در   ابهام است، اما چیزی که خیلی اهمیت دارد کوتاه بودن آدرس صفحات است.بهتر  است حداقل آدرس صفحات با کلیدواژه همان صفحه پوشش داده شود.
تصاویر در سئو داخلی و جذاب تر شدن محتوا

تصویر   در مطلب می تواند محتوا را کامل تر و جذابتر کند، اما یک تصویر سنگین و  یا  بدون ALT نیز می تواند بی تاثیر و مضر باشد، پس برای قرار دادن تصویر  در  محتوای خود سعی کنید حجم آن بهینه و تگ alt استفاده نمایید.

تگ ALT در برگیرنده متنی برای توصیف تصویری است که گوگل نمی تواند ببیند.

نکته   مهم در استفاده از تصاویر هنگام نوشتن مطلب این است که وقتی در یک   پاراگراف نیاز به استفاده از یک تصویر دارید، تصویر مربوط باید با ALT   مرتبط با همان پاراگراف باشد.
لینک های داخلی سایت

به   کار بردن لینک بیلدینگ صرفا برای سئو خارجی و به دست آوردن بک لینک نیست   ،لینک های داخلی سایت نیز از اهمیت ویژه ای برخوردارند به شکلی که گوگل  روی  این گزینه به صورت واضح تاکید می کند.

چه کار کنیم  کاربر در سایت زیاد بمونه؟

لینک   دهی داخلی سایت ضمن افزایش ماندگاری کاربران در سایت و بالا بردن بازدید   دیگر صفحات می شود،همچنین باعث بهبود ساختار داخلی وبهبود رتبه نیز می   گردد.

به یاد داشته باشید استفاده از عباراتی مانند ” کلیک کنید ” یا ” بیشتر بخوانید ” کلمات مناسبی برای به دست آوردن رتبه نیست.

مواردی  که در بالا اشاره شد تنها بخش جزئی از سئو داخلی سایت می باشد،اما با  رعایت همین چند مورد می توانید در رتبه بندی سایت خود تاثیر گذار باشید.


۰۹۱۱۶۳۶۷۹۲۹ - ۰۹۱۱۵۱۸۷۹۹۸

رایج ترین تنظیمات صندلی اداری

بسیاری از صندلی های اداری و کار موجود امروزه شامل چندین ویژگی  ارگونومیک  و پشتیبانی یا پیشرفت های عملکردی نسبت به صندلی های اداری  گذشته است. به  نظر می رسد صندلی کامپیوتر ارگونومیک یا صندلی های کاری که امروزه ساخته شده است ، دارای یک اهرم و   تنظیم صندلی اداری استاندارد است برای کسانی که صاحب یا به دنبال خرید  پایه  صندلی اداری میان رده در آینده هستند ، امیدوارم این لیست در انتخاب  یا  عملکرد صندلی دفتر خود به شما کمک کند.

تنظیم ارتفاع پنوماتیک صندلی اداری

   بیشتر  صندلی های اداری ، رایانه ای ، وظیفه ای ، ارگونومیک و حتی اجرایی  این  عملکرد را ارائه می دهند. این به سادگی توضیح می دهد که چگونه ارتفاع  صندلی  افزایش یا پایین می آید. یک سیلندر پنوماتیک به مکانیسم صندلی های  واقع در  زیر کوسن صندلی وصل شده است. این سیلندر امکان تنظیم سریع و آسان  را در کل  محدوده ارتفاع مشخص فراهم می کند. این تنظیم اغلب با استفاده از  دست و  یا  اهرمی که در زیر بالشتک صندلی یا در سمت راست یا سمت چپ صندلی  قرار دارد ،  انجام می شود.

شیب قابل تنظیم

 تولید   کنندگان ممکن است گاهی اوقات تنظیم شیب را به عنوان دو عملکرد جداگانه  ذکر  کنند. ما احساس می کنیم که این کنترل های صندلی اداری از نزدیک ارتباط   دارند و این واقعیت است که شما تقریباً نمی توانید یکی را بدون دیگری  داشته  باشید. بیشتر انواع صندلی های کار ، رایانه و صندلی های اجرایی  دارای شیب  با تنش شیب قابل تنظیم است. شیب همان چیزی است که کاربر را قادر  به تکیه  زدن یا چرخش عقب به حد تعیین شده توسط مکانیسم صندلی یا صفحه  کنترل می کند.  

تنظیم  تنش شیب با چرخاندن یک دستگیره گرد معمولاً  بزرگ که در زیر صندلی به سمت  جلوی صندلی یافت می شود. (برخی از تولید  کنندگان صندلی کنترل فشار کشش را  به سمت اهرمی یا شماره گیری در جای دیگر  روی صندلی در حال حرکت می کنند ،  اما اکثر آنها هنوز در قسمت جلویی قرار  دارند.) دستگیره فشار کشش شیب باعث  افزایش یا کاهش میزان نیرو لازم برای  ساختن صندلی یا چرخش مجدد خواهد شد.  معمولاً چندین چرخش از دستگیره تنشی  شیب لازم است تا تنش را تا حد قابل  توجهی سفت یا محکم کند.

رایج ترین تنظیمات صندلی اداری . فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری وی چوب

قفل شیب

این   عملکرد آسان به نظر می رسد اما از اینکه چند نفر با این مورد مشکل دارند   تعجب آور هستند ، و همیشه این عملکرد مقصیر نیست. یکی از مشکلات قفل شیب   این است که همه تولید کنندگان از یک اهرم مشابه استفاده نمی کنند و یا   اهرمی را در همان منطقه قرار می دهند تا بتواند این کارکرد را کنترل کند و   این امر منجر به اصلاح روش های مختلف تنظیم قفل شیب صندلی ها می شود.   کتابچه راهنمای صاحبان صندلی های شما همیشه بهترین روش برای آشنایی خود با   کنترل های خاص صندلی های شما است. به طور کلی ، برخی از تولید کنندگان  ممکن  است از اهرم یا بالشتک مانند آنهایی که برای تنظیم ارتفاع صندلی  استفاده  می شود برای کنترل قفل شیب استفاده کنند ، یا بسیاری از آنها از  یک اهرم یا  میله منفرد استفاده می کنند که برای قفل یا باز کردن قفل صندلی  ، به یک  اهرم یا میله منفرد نیاز دارد. 

معمولاً  ، هنگامی که یک  صندلی در وضعیت شیب قفل شده باشد ، آن را نمی توان قفل کرد  تا اینکه کاربر  مرتباً چند مرتبه به عقب رود یا با فشار بیشتری از نوار  قفل یا پین  بازگردد ، تا صندلی مجدداً به حالت اصلی بازگردد. قفل شیب  همچنین برای قفل  کردن کامل شیب در هنگام قرار گرفتن صندلی در حالت ایستاده  استفاده می  شود.

(2 به 1) شیب همگام:

صندلی  های رایانه  ای و کاری زیادی این ویژگی را ارائه می دهند. اصولاً ، این  کنترل صندلی  اداری به پشتیبان اجازه می دهد تا دو برابر سریعتر از کوسن  صندلی یا با  نسبت 2 به 1 ، دوباره چرخش داشته باشد ، این به کاربر اجازه می  دهد تا در  حالی که صندلی خود را نسبتاً سطح خود را به کف نگه دارد ، به  جای صندلی  چرخشی از آن استفاده کند.

تنظیم ارتفاع صندلی کارمندی

بسیاری   از صندلی های رایانه ای ، وظیفه ای ، ارگونومیک و کار اکنون این ویژگی را   ارائه می دهند. تنظیم ارتفاع پشت به کاربر اجازه می دهد منطقه پشتیبانی   کمری پشتی را در یک محدوده ثابت برای پشتیبانی اختصاصی قرار دهد. تنظیم   ارتفاع پشت اغلب با چرخاندن دانش موجود در ساقه یا قاب پشتی اصلاح می شود.   پس از شل شدن این دستگیره ، پشتی می تواند بلند شود یا به موقعیت دلخواه   پایین بیاید ، سپس دستگیره سفت می شود تا موقعیت را نگه دارد. تنظیم  ارتفاع  عقب Ratchet همچنین در بعضی از مدل های جدیدتر صندلی های اداری  محبوبیت  بیشتری پیدا می کند ، این امر باعث می شود استفاده از دستگیره از  بین برود و  با بالا بردن یا پایین آوردن کمر به سطح مطلوب تنظیم و کنترل  شود و سپس با  استفاده از چرخ دستی در حالت خود قفل شود. 

البته   بسیاری از کارکردهای صندلی دیگر در بازار وجود دارد و بسته به ترجیح شخصی   شما ، میزان روزانه زمان صرف شده در یک صندلی و استفاده مورد نظر شما ممکن   است شما نیاز داشته باشید یا بخواهید یک صندلی اداری با کنترل ها یا  ویژگی  های ارگونومیک بیشتری داشته باشد. در این صورت ، لطفاً برای کسب  اطلاعات  بیشتر و انتخاب صندلی های اداری ارگونومیک موجود ، با تماس  بگیرید.

۰۲۱-۶۶۷۶۱۹۶۷--۰۲۱-۶۶۷۶۶۷۴۲ | 09127170236

info@vichoob.com