mybloghaa

mybloghaa

mybloghaa

mybloghaa

کاغذ فیلتر هوا

کاغذ فیلتر هوا : فیلتر هوا یکی از قسمت های مهم ماشین است که کار تصفیه هوای وارد شده به موتور را انجام می دهد.فیلتر هوا دارای یک صفحه کاغذی هستند که برای جذب آلودگی ها آغشته به برخی مواد شیمیایی مومی شکل شده اند.عموما فیلتر هوا را در گذر هوا از محیط به موتور خودرو قرار داده می شود تاتمامی گرد و غبار و آلودگی های ورودی گرفته شود و هوای تمیز به موتور خودرو هدایت شود.

کاغذ فیلتر هوا

کاغذ فیلتر مورد استفاده در صنعت خودرو سازی ترکیبی از مواد سلولزی و رزین با نفوذ پذیری معینی در مقابل هوا، سوخت و روغن است. رزین مورد استفاده در این کاغذ از یک نوع رزین اکریلیک مناسب گزینش و به کار گرفته شده است. این رزین در فرآیند تولید به پلیمری با اتصال های قوی تبدیل شده که امکان شکست این اتصال ها پس از تولید کاغذ امکان پذیر نیست.

 تقسیم بندی کاغذ فیلتر هوا

کاغذ فیلترهای هوا، سوخت و روغن تقسیم می شوند و در اتومبیل های سبک و سنگین مورد استفاده قرار می ­گیرند.

کاغذهای فیلتر علاوه بر استفاده در فیلتر خودرو، در سایر موتورهای احتراقی نیز کاربرد دارند. موتورهای مورد استفاده در کشاورزی، موتورهای مورد استفاده در صنعت، قایق­ها، ژنراتور برق، لیفتراک­ها، جرثقیل ­ها و …. که از موتورهای احتراقی (بنزینی، گازوئیلی، گازی) استفاده می ­نمایند نیز مورد استفاده قرار می­ گیرند.

کاغذ فیلتر هوا

تمامی فیلتر هوا از مواد نازکی ساخته می شوند که مانند ماسک عمل می کند و مانع از ورود گرد و غبار می شود.این مواد معمولا دارای جنس کاغذی و یا پارچه ای هستند که البته امروزه نوع اسفنجی آن نیز تولید می شود.

در زمان ساخت فیلتر به منظور افزایش ظرفیت و طول مدت کار فیلتر، لازم است سطح مناسبی از کاغذ تهیه و در فیلتر استفاده شود.

از طرف دیگر اندازه فیزیکی فیلتر باید در حدی تهیه شود که با توجه به محدودیت فضا در روی موتور، امکان استفاده از آن فراهم گردد. لذا با توجه به عوامل فوق الذکر، کاغذ فیلتر مورد استفاده به شکل کنگرهای شکل داده شده و پس از برش و تعیین اندازه دقیق، در داخل فیلتر مونتاژ می گردد.این عملیات به وسیله ماشین مخصوص صورت می گیرد.

کاغذ فیلتر هوا

کاغذ فیلتر هوا

انواع کاغذ فیلتر

______________________________________________________

  • کاغذ فیلتر هوا
  • کاغذ فیلتر روغن
  • کاغذ فیلتر سوخت

خواص کاغذ فیلتر

کاغذ فیلتر هوا از خواص متعددی برخوردار است که شامل: قابلیت به دام انداختن ذرات، مقاومت در برابر رطوبت، میزان سرعت جریان حجمی، کارایی و سازگاری می باشد.

معرفی فیلتر هوا

فیلتر هوا یکی از قطعات مهم و مصرفی ماشین می باشد که باعث جذب گرد و غبار و آلودگی های لازمه می شود و هوای تمیز را وارد موتور می کند.فیلتر هوا مانند صافی عمل می کند و آلودگی ها را به خود جذب می کند و بعد از گذشت مدت زمان این مواد روی فیلتر رسوب می کند و کارایی آن را کم می کند.

در این زمان است که می گوییم زمان مصرف فیلتر به پایان رسیده است و شما باید یک فیلتر هوا نو و تازه خریداری نمایید .عمر سرویس دهی فیلتر کاملاً بستگی به میزان کارکرد خودرو دارد. لازم به ذکر است که کلیه خودروها بدون تردیداز فیلتر هوا استفاده می نمایند و به عبارت دیگر هیچ خودرویی بدون فیلتر هوا یافت نمی شود.

شرکت های تولید کننده فیلتر هوا

شرکت سام صنعت قومس بهره برداری با هدف خدمت رسانی به صاحبان صنایع،کارخانجات،آماده ارائه مشاوره خدمات فنی و مهندسی در زمینه ی طراحی، ساخت، تامین مواد، نصب و راه اندازی، فیلترهوا، نگهداری و تعمیرات پروژه‌های صنعتی می باشد.

کاغذ فیلتر هوا را بیشتر بشناسیم

کاغذ فیلتر هوا، از جمله متخلخل ترین کاغذ های فیلتر موتور است. به دلیل ویسکوزیته کم هوا، نیروی اعمال شده بر کاغذ فیلتر هوا (توسط ذرات گرد وغبار)، کمتر از کاغذ های روغن یا سوخت است.

این کاغذ را می توان با استفاده از الیاف بلند، که بخشی از آن ها مرسه ریزه شده اند (یعنی با اسید تیمار داده شده تا فرم استوانه ای و پایداری را به خود بگیرد)،تولید نمود. اغلب، فیلترهای هوای مورد استفاده برای ماشین آلات سنگین نظیر ماشین های خاک برداری، در گروه جداگانه با عنوان فیلترهای ویژه هوای خیلی آلوده یا فیلترهای پر دوام تقسیم بندی می شود.

کاغذ فیلتر هوا

کاغذ فیلتر هوا

فیلتر‌ هوای سلولزی

فیلتر هوای سلولزی یا همان فیلتر‌ هوای کاغذی، عمومی‌ترین و پرکاربردترین نوع فیلتر هوای استفاده شده توسط کمپانی‌های خودروسازی است. فیلتر‌های هوای سلولزی، از یک فریم پلاستیکی برای ایجاد ثبات در ساختار خود بهره‌ می‌برند و از یک کاغذ پلیسه‌دار آکاردئونی برای جذب ناخالصی‌های هوا استفاده می‌کنند. فیلتر‌ هوای سلولزی توانایی جذب ۸۰ تا ۹۰ درصدی ذرات خارجی دارند و نسبت به مابقی فیلتر‌ها بسیار ارزان‌تر هستند اما عمر کوتاهی دارند و باید پس مدت کوتاهی تعویض شوند

در تولید فیلترهوا خودرو مواد اولیه زیادی مورد نیاز است که از جمله این مواد می توان به پلی یورتان، کاغذ چین شده فیلترهوا، چسب فیلتر هوا حرارتی و توری نیسان انژکتوری اشاره کرد.

فوم پلی یورتان یکی از مواد اولیه در تولید فیلترهوا ماشین می‌باشد که از واکنش شیمیایی دو ماده مایع پلی و ایزو (ایزوسیانات) تولید می‌شود. پلی یورتان یک رزین یا چسب پلیمری است که بسته به شرایط تولید بی‌رنگ یا شیری رنگ یا نارنجی رنگ می‌باشد.

رزین پلی یورتان چیست

رزین پلی یورتان حاوی یک پلی ال پایه می‌باشد که مواد افزودنی، به آن افزوده می‌گردد. ماده ایزوسیانات یا به اصلاح ایزو، مایعی قهوه ای رنگ یا بی رنگ است که به عنوان سخت کننده در تولید فوم پلی یورتان استفاده می شود.

سیستم راهبند اتوماتیک

سیستم راهبند اتوماتیک : راهبند که معادل انگلیسی آن Barrierمی باشد دستگاهی است که متشکل از یک بخش عمود بر زمین که به صورت صندوق فلزی با قاعده مستطیل کوچک و ارتفاع حدود یک متر و یک میله با طول معمولا از ۲تا ۸متر می باشد.جهت سفارش خرید انواع راهبندمی توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

rahband

سیستم راهبند اتوماتیک

باسیستم راهبند اتوماتیک بیشتر آشنا شویم!

راهبندها به منظور بازگشایی و بستن سریع یک معبر خاص کاربرد دارند بنابراین این محصول را بیشتر در مبادی ورودی ساختمان ها و محیط های پرتردد مثل مجتمع های مسکونی، پارکینگ ها و اماکن عمومی، ادارات و کارخانجات می بینید.
به دلیل این که راهبند یک سد امنیتی نیست و فقط جهت مدیریت ورود و خروج کاربرد دارد در اغلب موارد برای حفظ امنیت در مواقع تعطیلی مراکز بایستی از درب برای جلوگیری از ورود و خروج استفاده نمود.

به هر حال خیلی بهتر است به جای باز و بسته کردن یک درب چند صد کیلویی، میله چند کیلویی راهبند را جابجا کنیم  حال با راهبند و کاربرد آن آشنا شدیم پس بهتر است به انواع فناوری های این راهکار بپردازیم.

انواع فناوری های راهبند

دو نوع فناوری در این عرصه موجود است هر دو این فناوری ها مبتنی بر تولید قدرت با موتور الکتریکی می باشد که حرکت دورانی ایجاد می کند و تفاوت ماجرا از اینجا آغاز می شود که این حرکت دورانی چطور به حرکت عمودی بوم راهبند منجرشود. انتقال قدرت توسط چرخدنده و اتصالات مکانیکی که فناوری مکانیکی و در ترکیب با موتور الکتریکی، الکترومکانیک نامیده می شود. و انتقال قدرت توسط حرکت مایعات مانند روغن که الکتروهیدرولیک نامیده می شود.

سیستم الکترومکانیک

در سیستم الکترومکانیک موتور به ورودی جعبه دنده (گیربکس) متصل می گردد و چرخ دنده ها سرعت موتور را کاسته و بر قدرت حرکت می افزایند و نیرو را به قطعه الاکلنگی می رساند. قطعه الاکلنگی از وسط به محور بوم و دو عدد پین هم مرکز شده و یک سر الاکلنگ به خروجی گیربکس متصل می گردد و سر دیگر قطعه الاکلنگی به یک فنر تعادل.نقش فنر تعادل این است که در زمان حرکت بوم به سمت پایین فنر کشیده شده و شارژ می گردد تا برای کمک به موتورحین بالا بردن بوم آماده شود.
گیربکس ها اگر به خوبی طراحی شوند می توانند عمر بالایی داشته باشند همانطور که در خودروها دیده می شوند انتقال قدرت از موتور به چرخ ها توسط گیربکس صورت می گیرد که در سرعت بالا و قدرت و فشارهای بالا می تواند سال ها کارایی داشته باشد

rahband2

سیستم راهبند اتوماتیک


ویژگی سیستم الکترومکانیک

حسن دیگر این فناوری عدم اختلال در زمان گرم شدن و سرد شدن هواست، سیستم های مبتنی بر حرکت مایعات در زمان سرد شدن زیاد هوا و یا افزایش حرارت هوا مستعد تغییر رفتار هستند که اگر سیستم درست طراحی نشده باشد می تواند بامشکل تغییر فشار روغن و یا نشتی روغن مواجه شود.
سیستم های الکترومکانیک دغدغه حفظ مایعی فرار و پرفشار در داخل سیستم خود ندارند زیرا کل سیستم گیربکس داخل گریس نسوز حرکت می کند که این باعث طول عمر قطعات می شود.

نکته دیگر در این نوع سیستم ها هزینه سرویس و نگهداری پایین تر می باشد چون اگر چرخ دنده  تخریب شود می توان به راحتی آن قطعه مورد نظر را تغییر داد و تعویض کرد و انتظار کارکردی مطابق روز اول داشت.

تولید قوای محرک سیستم الکتروهیدرولیک

و اما فناوری دیگر سیستم الکتروهیدرولیک می باشد که تولید قوای محرک آن توسط موتور الکتریکی می باشد ولی قوای تولیـدی تبـدیل به فشـار جـریان روغن می شود و این فـشار روغن توسط پیستون همان قطعه الاکلنگی راهبند را حرکت مـی دهد.

یک سر قطعه الاکلنگی به پیستون هیدرولیک متصل است و پیستون با بالا و پایین کردن الاکلنگ بوم را بالا و پایین مـی کند و سمت دیگر الاکلنگ هم به فنر وصل می شود تا با شارژ توسط نیروی گرانش بوم حین پایین آمدن فنر کشیده و شارژ شود و در حین بالا آمدن بوم به یاری موتور الکتریکی بیاید.

rahband3

سیستم راهبند اتوماتیک


عملکرد بهتر سیستم های الکترومکانیک در تردد بالا

این سیستم در شرایطی که تردد بالا مورد نظر قرار گیرد می تواند عملکرد بهتری از سیستم های الکترومکانیک از خود نمایش دهد. چرا که میزان اصطکاک روغن هیدرولیک با جداره های سیستم کم بوده و بنابراین گرمایش کمتری ایجاد شده، استهلاک کمتری را موجب می شود و در نهایت بهره وری بهتری دارد.

البته نگهداری روغن تحت فشار در یک سیستم با اتصالات زیاد کاری دشوار است و بنابراین و با توجه به سیستم مدارات وطراحی های آنها و همچنین شیرهای هدایت کننده روغن، این نوع سیستم ها گران تر می باشند و سرویس و نگهداری دقیق تری مورد احتیاج است.
تا کنون فناوری های مکانیکی راهبند را دانستیم و حال بخش الکترونیک راهبند سیستم مدار کنترل با خروجی های کافی و مورد نیاز و با کیفیت نقش مکمل و نهایی را در سیستم راهبند اتوماتیک داراست.
قابلیت اتصال سیستم های کنترل تردد ( ، (Access Controlفلاشر، نمایشگر LEDروی بوم و چشم و اسباب ایمنی موارد الزامی برای برد کنترل های یک سیستم مطلوب و استاندارد است

سیستم راهبند الکترومکانیک


راهبندهای الکترومکانیک iDoorمحصول چین با طراحی آلمان : در سیستم های الکترومکانیک دو عنصر اهمیت اساسی دارد اول مکانیزم و دوم کیفیت متریال و ساخت.مکانیزم را به این صورت تعریف می کنند، روشی که اجزاء و عناصر یک ساختار و دستگاه به هم متصل و مرتبط می گردند تا خروجی مورد نظر از دستگاه گرفته شود

rahband4

سیستم راهبند اتوماتیک


پس با این تعریف حتی یک میلیمتر و یا حتی کمتر می تواند نقش مهمی در کارایی و طول عمر سیستم داشته باشد و باعث جلوگیری از هدر رفت انرژی در ایجاد و افزایش تنش های درونی سیستم شود. بنابراین این امر به تفکر منظم آلمانی سپرده شده تا با طراحی دقیق ضامن بهترین و کاراترین عملکرد باشند.

فرم بوم این محصولات بسیار بهینه طراحی شده و با ایجاد انحناها و خم و شکست های مناسب سه ویژگی عالی به سیستم داده است

-مقاومت اندک در برابر باد

-وزن بسیار سبک

-مقاومت در برابر تنش های افقی و عمودی، فشار ناشی ازحرکت و ترمز در ابتدا و انتها ی حرکت و ضربه ناشی از برخورد خودرو و سایر وسایل نقلیه

سیستم اکسس کنترل:

سیستم راهبند اتوماتیک : همانطور که از نام این تجهیزات پیداست برای روادید ورود یا خروج به صورت کامل مکانیزه و بدون دخالت انسان کاربرد دارند. این محصولات بر سه نوع هستند. سیستم های تماسی، سیستم های    Range   Long  بر مبنای باند UHFو یا پلاک خوان سیستم های تماسی بر مبنای نزدیک کردن کارت در دست شخصی که قصد ورود به مجموعه را دارد به دستگاه کارتخوان عمل می کنند. کارتی شبیه به کارت مترو یا کارت های اعتباری باید در فاصله ۱۹سانتی متری کارت خوان قرار گیرد.کارتخوان پس از سنجش روایی ورود دستور بازگشایی به راهبند می دهد

سیستم های برد بلند  Long Rangeباپهنای باند :UHF

در این سیستم ها یک تگ فعال روی شیشه ماشین نصب می شود و یک آنتن روی نقطه ای مناسب جنب محل ورود نصب می گردد.زمانی که تگ معتبر برای ورود، به محدوده خوانش آنتن وارد می شود پس از اعتبارسنجی، سیستم مرکزی دستور بازگشایی مسیر را به راهبند داده و مسیر باز می شود.
شایان ذکر است سیستم های پارکینگ برای دریافت هزینه نیز می تواند بر روی همین پلت فرم فعال و راه اندازی شود.

rahband5

سیستم راهبند اتوماتیک


سیستم های پلاک خوان:


سیستم راهبند اتوماتیک : دستگاه های پلاک خوان مبتنی بر خوانش پلاک به وسیله یک دوربین با کیفیت و دقیق و بررسی عدد پلاک با پایگاه داده موجود در کامپیوتر مرکزی است. در پایان می توان گفت هر یک از راهکارها در جای خود می تواند موثرتر باشد

مقیاسﺧﻮد دﻟﺴﻮزی - ﻓﺮم ﮐﻮﺗﺎه


نام انگلیسی پرسشنامهSelf- Compassion Scale - Short Form
سال انتشار٢٠١١
مخففSCS -SF
ابعاد پرسشنامه٦
تعداد سوالات١٢
توضیحات تکمیلی

ﻣﻘﯿﺎس ١٢ ﻣﺎده ای ﺧﻮد دﻟﺴﻮزی ﻓﺮم ﮐﻮﺗﺎه ﺗﻮﺳﻂ رﯾﺲ، ﭘﺎﻣﯿﺮ، ﻧﻒ و ونﮔﺎﭼﺖ (٢٠١١) ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪه اﺳﺖ. ﻓﺮم ﺑﻠﻨﺪ اﯾﻦ ﻣﻘﯿﺎس ﺷﺎﻣﻞ ٢٦ ﻣﺎده اﺳﺖ. رﯾﺲ و ﻫﻤﮑﺎران (٢٠١١) در ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺧﻮد، ﻫﻤﺴﺎﻧﯽ دروﻧﯽ ﻣﻘﯿﺎس را ٠/٨٦ ﮔﺰارش ﮐﺮدﻧﺪ. ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻋﺎﻣﻞ ﻣﻮاد ﻣﻘﯿﺎس ﻧﯿﺰ، ﻫﻢﭼﻮن ﻓﺮم ﺑﻠﻨﺪ ﻣﻘﯿﺎس، ٦ ﻋﺎﻣﻞ ﺑﯿﺎن ﺷﺪه و ﯾﮏ ﻋﺎﻣﻞ ﻣﺮﺗﺒﻪ دوم ﺧﻮد دﻟﺴﻮزی را ﻧﺸﺎن داد. در ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺳﺒﺰه آرای ﻟﻨﮕﺮودی (١٣٩٢) ﻋﻼوه ﺑﺮ ﺑﺮرﺳﯽ ﺳﺎﺧﺘﺎر ﻋﺎﻣﻠﯽ ﻣﻘﯿﺎس در ﻧﻤﻮﻧﻪ اﯾﺮاﻧﯽ، آﻟﻔﺎی ﮐﺮوﻧﺒﺎخ ﻣﻘﯿﺎس ٠/٦٨ ﮔﺰارش ﺷﺪ. در ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ، واﺗﺴﻦ، ژو و ﻧﻮرﺑﺎﻻ (٢٠١٢) ﻫﻤﺴﺎﻧﯽ دروﻧﯽ ﻣﻘﯿﺎس ٠/٨٤ ﮔﺰارش ﺷﺪ.

نویسندگانریس و همکارن
قیمت٣٠٠٠٠ ریال



لطفا برای خرید دانلود پرسشنامه به لینک پرسش نامه مراجعه نمایید و اقدام به
خرید پرسشنامه نموده ، برای آشنایی بیشتر نیز   مقیاسﺧﻮد دﻟﺴﻮزی - ﻓﺮم ﮐﻮﺗﺎه را مطالعه نمایید.

باغ عمودی در فضای رستوران

باغ عمودی در فضای رستوران : در بازدید از یک رستوران ،مشتریانی زمانی بیشتر علاقه مند به طعم غذا و محیط می باشند،که علاوه بر طعم غذا از فضای آن نیز لذت می بردندبه طور واضح تر به همراه غذا ،آرامش محیط نیز برایشان الویت دارد.اگرچه این واقعیت صادق است ،اما امروزه  فشار  پایداربرای محیط آرام  وبه همراه غذاهای ارگانیک افزایش یافته است و پیدا کردن فضای رستوران به همان اندازه مهم شدکه در گذشته فقط خوردن خالی غذا بود.در ادامه با ما همراه باشید تا با کاربرد باغ عمودی در فضای رستوران بیشتر آشنا شوید.

کاربرد باغ عمودی در فضای رستوران

غذاهای خود را از کجا به دست می آورند؟ آیا آنها از مزارع محلی حمایت می کنند؟ آیا رستوران ها از تازه ترین مواد تشکیل دهنده استفاده می کنند؟ همه اینها در صورتی است که ، البته با حفظ منو می توانید غذای ارگانیک را انتخاب نمایید.

در مرحله بعد به همراه غذا،یک محیطی را که دوست دارید تجربه می نمایید،امروزه دیگر  فضای رستوران برای برخی از افراد حتی از خوردن غذا در آن نیز بیشتر الویت دارد ،افراد دیگر با توجه به زندگی ماشینی امروزه، محیط آرام بخش را بیشتر دوست دارند تا طبخ غذای عالی!

Vertical-garden2

باغ عمودی در فضای رستوران

این دیوارهای سبز چیست؟

نه،دیوارهای سبز به رنگ جدیدی اشاره نمی کنند. این کشاورزی عمودی است، و محبوبیت آن در حال افزایش است. واقعاً در چند سال بعد در رستوران های سراسر کشور ،حضور دیوارهای زنده سبز فقط رواج می یابد.

ایده های جدیدمدیران رستوران  برای جذب مشتری

از آنجا که رستوران ها اکنون در زمان فوق العاده ای وجود دارند که میهمانانشان بیش از هر زمان دیگری نسبت به آنچه مصرف می کنند نگران باشند، سرآشپزها برای تهیه تازه ترین غذاها این دیوارهای سبز را درگیر می کنند.

مهم است که سرآشپزها و صاحبان آنها بهترین کیفیت مواد را در اختیار مهمانان خود قرار دهند ،و این کار از طریق داشتن گیاهان محلی،کاهو و گلهای خوراکی در فضای رستوران آنها در حال رشد است.

دیوارهایی که شما می خواهید بخورید!

داشتن این دیوارهای سبز برای گرفتن مواد اولیه نیز به غذاهای خوش طعم تر کمک می کند. آیا شما یک کوکتل با رزماری می خواهید؟ در مورد سالاد با سبزی های رنگی مختلف چطور؟ آیا میکرو گوجه ها را بالای املت خود ترجیح می دهید؟ اکنون این امکان پذیر است به مرور، آنها دیوارهایی هستند که می توانید بخورید و واقعا آنها دیوارهایی هستند که شما می خواهید بخورید.

Vertical-garden3

باغ عمودی در فضای رستوران

این دیوارهای سبز چگونه کار می کنند؟

رستوران ها برای رشد و نگهداری این دیوارها از سیستم های رشد هیدروپونیک استفاده می کنند. سیستم های هیدروپونیک برای رشد گیاهان در محلول پر از مواد مغذی ساخته شده اند ،اما برای رشد این گیاهان نیازی به خاک نیست.

ویژگی باغ ایستاده در محیط رستوران

این سیستم ها بسیاری از موارد را که برای رستوران ها و مصرف کنندگان به طور یکسان مفید هستند انجام می دهند: گیاهان پایدار،سالم تر و عملکرد بیشتری دارند ودر مورد سموم دفع آفات نیز جای نگرانی نیست. همچنین به دلیل قابلیت استفاده مجدد از هیدروپونیک مقدار کمتری آب در جریان است.

این سیستم های در حال رشد شامل کاشت بذر،آبیاری و گرانش است. آبیاری در امتداد قسمت بالای دیوارها شروع می شود و راه خود را به پایین می رساند،با مراقبت از همه گیاهان در مسیر رسیدن به مقصد نهایی خود، سپس آب مورد استفاده مجدد قرار می گیرد و برای استفاده مجدد در چرخه آبیاری بعدی ذخیره می شود. رستوران ها از نورپردازی مصنوعی استفاده می کنند تا این گیاهان سرپوشیده رشد کنند.

Vertical-garden1

باغ عمودی در فضای رستوران

تازه بودن غذا ورضایت مشتریان رستوران !

در کنار هر چیز دیگری، مفهوم کشاورزی عمودی فضایی را ایجاد می کند که برای دیدنش جالب است. این مکالمه را ایجاد می کند و باعث می شود که میهمانان احساس راحتی کنند که اگر از گیاهان  زیبا استفاده می کنند،بقیه وعده های غذایی آنها به همان اندازه محلی تازه و به همان اندازه خوشمزه تازه است.

این روزها سرآشپزها و صاحبان رستوران واقعاً در حال گوش دادن و به روز کردن رستوران های خود برای ارائه تجربه نهایی به میهمانان خود می باشند، همچنین زمان وفاداری توسط مصرف کنندگان آنها است. آنها در حال ایجاد غذای ساده و صادقانه ای هستند که مصرف کنندگان می توانند از آن قدردانی کنند.

تجهیزات فست فود را بهتر بشناسیم

تجهیزات فست فود را بهتر بشناسیم: اگر شما نیز صاحب فست فود هستید، یا می خواهید برای راه اندازی فست فود اقدام کنید، حتما می دانید که هر فست فود و رستورانی نیاز به تجهیزات به خصوص دارد. برای داشتن یک آشپزخانه ی صنعتی احتیاج به تجهیزات آشپزخانه صنعتی دارید. برای خرید لوازم فست فود بهتر است، در ابتدا برخی از این تجهیزات را بشناسید. در ادامه ی این مطلب به بررسی و معرفی برخی از تجهیزات فست فود می پردازیم. با ما همراه باشید.

تجهیزات مورد نیاز فست فود

  • کابینت آب چکان
  • دستگاه همبرگر زن صنعتی
  • دستگاه یخ ساز صنعتی
  • یخچال صنعتی
  • دستگاه سرخ کن تحت فشار
  • میز بردینگITM
  • اسلایسر مواد غذایی
  • میکسر و همزن برقی

کابینت آب چکان

یکی از مهم ترین تجهیزات رستوران و فست فود کابینت آب چکان صنعتی است که در بخش شستشوی ظروف قرار دارد. استفاده از این وسیله به این جهت است که ظروف تازه شسته شده برای خشک شدن و یده شدن در کابینت بر روی آب چکان قرار گیرد.

کابینت آب چکان به دیوار متصل می شود و فضای بسیار کمی را در آشپزخانه اشغال می کند. با توجه به اندازه و ابعاد این وسیله قیمت آن برآورد می شود.

مشخصات فنی کابینت آب چکان

  • تمام استیل ( ورق استیل خشدار روکش دار به ضخامت ۰/۸ میلی متر ).
  • قسمت بالای سبد آبچکان دارای درب ریلی.
  • سبد آبچکان براساس درخواست مشتری ( تمام استیل ، آبکاری استیل و روکش pvc ) قابل تولید می باشد.
  • ابعاد استاندارد شامل : ۶۰*۳۰*۸۰ ، ۶۰*۳۰*۱۰۰ ، ۶۰*۳۰*۱۲۰ ، ۶۰*۳۰*۱۵۰.
  • قابل تولید در ابعاد استاندارد و سفارشی.

دستگاه همبرگر زن صنعتی

تجهیزات فست فود را بهتر بشناسیم

همبرگر یکی از مهم ترین غذا ها در فست فود است که تمامی فست فود ها این غذای خوشمزه را سرو می کنند. برای درست کردن همبرگر احتیاج به دستگاه مخصوص داریم. دستگاه همبرگر زن دستگاهی است که جهت فرم دادن و تهیه همبرگز در تمامی فست فود ها استفاده می شود که این دستگاه جزء تجهیزات ضروری در یک فست فود شناخته شده است.

انواع دستگاه همبرگر زن صنعتی

این دستگاه انواع مختلفی نظیر همبرگر زن دستی, همبرگر زن نیمه اتوماتیک و همبرگر زن تمام اتوماتیک دارد.

دستگاه یخ ساز صنعتی

اکثر رستوران ها, کافی شاپ ها و فست فود هایی که به مشتریان خود اهمیت زیادی می دهند، از دستگاه یخ ساز استفاده می کنند. خوردن نوشیدنی همراه با یخ لذت بخش تر است و به نظر می رسد همراه با کیفیت مناسب غذا لحظات خوب و ماندگار تری را در ذهن مشتری حک خواهد کرد. این امر علاوه بر آن که می تواند رضایت کامل مشتری را جلب نماید، نوعی تبلیغ نیز به حساب می آید. این دستگاه با توجه به حجم مورد نیازتان در ظرفیت های متفاوت تولید می شود.دستگاه یخ ساز صنعتی قابلیت تولید یخ به صورت پودری و یخ قالبی در وزن ها و ابعاد مختلف را دارد.

یخچال صنعتی

تجهیزات فست فود را بهتر بشناسیم

در فست فود ها برای نگهداری مواد غذایی، سالاد، نوشابه و انواع نوشیدنی های دیگر از یخچال ایستاده صنعتی استفاده می کنند. یخچال صنعتی نیز با توجه به احتیاج مشتری در ابعاد مختلف و به شکل های درب شیشه ای و درب استیل تولید و عرضه می شود.

مشخصات فنی یخچال صنعتی

  • تمام استیل
  • عایق شده بهصورت فوم تزریق جهت ایجاد برودت بهتر
  • تغییر تعداد درب ها با توجه به نیاز مشتری (یک درب ، دو درب و … )تولید در ابعاد استاندارد ۷۰ ، ۱۵۰ و ۱۹۰ سانت و به صورت سفارشی بر اساس نیاز مشتری.

دستگاه سرخ کن تحت فشار

دستگاه سرخ کن هنی پنی برای پخت مرغ کنتاکی به کار می رود  و تماما از جنس استیل است و با گاز کار می نماید

این دستگاه دارای فیلتر روغن داخلی بوده که برای  تصفیه روغن بعد از پخت استفاده می شود  و دارای صفحه کنترل کامپیوتری بر روی دستگاه است

ویژگی های Brooster 1800

  • مشعل توزیع حرارت فوق العاده
  • پخت کامل تکه های مرغ به طور دورا نی
  • سیستم الکترونیکی بی نظیر
  •  باز و بسته شدن آسان درب دستگاه
  • فیلترنمودن آسان روغن
  • تنظیم زمان پخت به طور اتوماتیک.
  • پمپ قدرتمند
  • سیستم قفل درب
  • دارای برنامه ریزی تمام دیجیتال برای انواع مواد غذایی در دو نوع گازی و برقی
  • از سایر ویژگی های آن می توان به وجود لوازم یدکی کافی و تعمیر کاران خبره برای آن نام برد.

میز بردینگITM

تجهیزات فست فود را بهتر بشناسیم

یکی از تجهیزات آماده سازی فست فودها و اغذیه فروشی ها است. از این دستگاه برای اماده سازی غذاهای سوخاری استفاده می شود.

دستگاه بردینگ ITM دارای الک اتوماتیک می باشد که آرد های ضایعاتی را الک نموده و باعث مصرف بهینه آرد سوخاری می شود.

برای تهیه سوخاری فست فود که به آن پودر زن می گویبم،این دستگاه در دو نوع دستی و اتوماتیک تولید می شود.

اسلایسر مواد غذایی

تجهیزات فست فود را بهتر بشناسیم

  • تیغه های بسیار محکم و برنده
  • جنس بدنه از آلومنیوم می باشد

به وسیله اسلایسرمواد غذایی می توانید هر نوع محصولی را برای ستفاده در آشپزخانه های صنعتی و یا خط تولید چیپس میوه به صورت حلقه ای(ورقه ورقه) , حبه ای و خلال و … در بیاورید.
تیغه های اسلایسر بسیار برنده و از جنس سخت و محکم می باشد. شما می توانید با خیالی آسوده از دستگاه های اسلایسر های صنعتی فست فود شاپ استفاده نموده و از خدمات ما بهره مند گردید.

میکسر و همزن برقی

تجهیزات فست فود را بهتر بشناسیم

  • مدل: WSB 2 W
  • مصرف برق: ۳٫۴A , 220V
  • ابعاد: ۱۳x14x78cm

دستگاه میکسر و هم زن برقی در رستوران و کافی شاپ ها کاربرد زیادی دارد هم زن برقی سرعت عمل را در تهیه مواد غذایی بیشتر می نماید و کیفیت در کار را بالا برده و زمان تهیه مواد را کاهش می دهد.

قطعات این دستگاه به راحتی از هم جدا شده و قابل شست و شو می باشد.

خرید تجهیزات و لوازم فست فود برای راه اندازی فست فود

تجهیزات فست فود را بهتر بشناسیم

بعد از مشاوره با تیم حرفه ای و تهیه مکان فست فود، خرید تجهیزات یکی از عوامل تعیین کننده در موفقیت فست فود است. تجهیزات فست فود دارای انواع مختلفی هستن که شما باید بسته به مکان و منوی خود آن ها را خریداری کنید. خرید تجهیزات فست فود درجه یک و با قیمت معقولانه می تواند ضامن سود و پیشرفت شما باشد. به یاد داشته باشید خرید تجهیزات نامرغوب از کیفیت غذای شما می کاهد و در این صورت مشتری های خود را از دست می دهید.

هزینه خرید لوازم فست فود و راه اندازی فست فود

هزینه های راه اندازی فست فود معمولا شامل، در نظر گرفتن مبلغی برای اجاره یا خرید مکان، خرید تجهیزات فست فود، تهیه منو، اجرای دکوراسیون و استخدام پرسنل می شود. که موارد اخیر را می توان جز هزینه های جاری فست فود دانست. عمده سرمایه شما صرف تهیه مکان می شود. در بقیه موارد معمولا قیمت ها در تمام کشور یکی می باشد. برای اطلاع از قیمت های تجهیزات فست فود به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

خلاقیت و ایده های نوین رمز موفقیت فست فودها

بهتر است بدانید بزرگترین فست فود های جهان مانند مک دونالد و ساب وی از فضا هایی کوچک برای کسب و کار خود شروع کردند. سپس با ایده هایی جدید و نوین موفق شدند، شغل خود را گسترش دهند و به برند هایی معتبر در صنایع فست فود تبدیل شوند. پس تقلید کردن از دیگران را کنار بگذارید و خود در پی یافتن راهی مناسب برای رونق فست فود خود باشید.