mybloghaa

mybloghaa

mybloghaa

mybloghaa

میزان درآمد مدیر رستوان

رستوران گردی به طور قطع یکی از پرطرفدارترین تفریحات مردم ایران است. این امر در سال های گذشته به کبابی و تنها چند رستوران کی.اف.سی محدود می شد اما امروزه اگر هنگام عبور از عرض خیابان کمی با دقت تر به اطراف نگاه کنید، متوجه وجود رستوران های “فست فود” در هر ۲۰۰ متر می شوید.

غذاهای فست فود یا به عبارتی دیگر غذاهایی که از آنها به عنوان غذای حاضری نام برده می‌شود اغلب غذاهایی نظیر پیتزا، همبرگر، چیزبرگر، انواع ساندویچ‌، مرغ سوخاری، ناگت مرغ، سیب‌زمینی سوخاری و… هستند که از رستوران‌های عرضه‌کننده این نوع غذاها تهیه می‌شود.

وجه تمایز رستوران‌های فست‌فود با دیگر رستوران‌ها در این است که غذای از پیش آماده شده را پس از مدت زمان کوتاهی بعد از دریافت سفارش مشتری به او تحویل خواهند داد. معمولا غذاهای فست‌فود به صورت نیم پز و در حجم زیاد از قبل تهیه شده و در مدت زمان کوتاهی پس از دریافت سفارش مشتری پخته و گرم شده و به او تحویل داده خواهد شد.

وجود تعداد زیاد این رستوران ها نشانگر درآمد بالای رستوران ها نیز است. به طبع اگر شما هم مدیر رستوران و هم صاحب رستوران باشید درآمدهای میلیونی خواهید داشت. اما اگر به عنوان مدیر یک رستوران مشغول فعالیت هستید قطعا چیز کمتر از صاحب رستوران دریافت می کنید.اما میزان حقوق مدیر رستوران بستگی به توانمندی ها و درآمد رستوران دارد.

وضعیت استخدام مدیر رستوران در برخی کشورهای جهان

استرالیا – در بازه زمانی۵  سال گذشته میزان استخدام مدیران رستوران رشد۱۷.۵  درصدی داشته و رشد متوسطی در آینده برای آن پیش بینی شده است.

میزان درآمد مدیر رستوان راه اندازی فست فود

میزان درآمد مدیر رستوان

میزان درآمد مدیر رستوران در ایران چقدر است؟

در خصوص میزان درآمد مدیر رستوران در ایران اطلاعات دقیقی در دسترس نمی باشد. این شغل علیرغم سختی های زیادی که دارد، در صورت موفقیت جزء مشاغل پردرآمد به حساب می آید. درآمد مدیر رستوران ها با توجه به اینکه خود صاحب رستوران اند و یا در رستوران یا هتلی استخدام هستند، میزان مهارت، تجربه و توانمندی های آنها درآمدهای متفاوتی دارند.این صنعت در حال حاضر افراد بسیار زیادی را به خود مشغول کرده است و با یک حساب سرانگشتی و با توجه به استقبال روزافزون مردم به غذا خوردن در بیرون از خانه به عنوان یک تفریح، هر شب رستوران های شهر بزرگی مثل تهران گردش مالی چند میلیاردی را شاهد هستند.

درآمد مدیر رستوران در برخی از کشورهای جهان

استرالیا  – متوسط درآمد سالانه این شغل۴۵.۶۰۰  دلار (قبل از کسر مالیات) می باشد.

انگلستان  – متوسط درآمد سالانه این شغل برای افراد تازه کار و دستیاران مدیر رستوران بین۲۷.۵۰۰  تا۳۵.۰۰۰  دلار و برای مدیران رستوران با تجربه بین۳۸.۰۰۰  تا۶۱.۰۰۰  دلار می باشد

میزان درآمد مدیر رستوان

میزان درآمد مدیر رستوان

شخصیت های مناسب شغل مدیر رستوران و فست فود

در یک انتخاب شغل صحیح و درست، عوامل مختلفی از جمله ویژگی های شخصیتی، ارزش ها، علایق، مهارت ها، شرایط خانوادگی، شرایط جامعه و … برای هر فرد باید در نظر گرفته شوند. یکی از مهم ترین این عوامل ویژگی های شخصیتی می باشد. شناخت درست شخصیت هر فرد فرآیندی پیچیده و محتاج به تخصص و زمان کافی است. البته هر فردی ویژگی های منحصربه فرد خود را دارد، حتی افرادی که به نوعی تیپ شخصیتی مشابه دارند، باز هم در برخی موارد با یکدیگر متفاوت هستند.

به طور کلی همیشه افراد موفقی از تیپ های شخصیتی مختلف در تمام مشاغل هستند و نمی توان دقیقا اعلام کرد که فقط تیپ های شخصیتی خاصی هستند که در این شغل موفق می شوند. اما طی تحقیقاتی که صورت گرفته تیپ های شخصیتی ای که برای این شغل معرفی می شوند، عموما این کار را بیشتر پسندیده و رضایت شغلی بیشتری در آن داشته اند.

شخصیت های مناسب این شغل بر اساس شخصیت شناسی MBTI

میزان درآمد مدیر رستوان

میزان درآمد مدیر رستوان

این تیپ شخصیتی استقلال کاری و داشتن ارتباط با دیگران را دوست دارند. آنها دوست دارند از خلاقیت خود در کارشان استفاده کنند.

این تیپ شخصیتی کارفرمای مادرزاد است و دوست دارد برای خودش کار کند، زیرا هم آزادی و انعطاف لازم را دارد و هم می تواند روی کار و حوزه ای که علاقه دارد کار کند.

این تیپ شخصیتی از دنیای تجارت و بازرگانی لذت برده و می خواهد در موقعیت اقتدار و رهبری باشد. او دارای اندیشه های بلند مدت برای برنامه ریزی می باشد و دوست دارد با افراد مستقل و نتیجه گرا (که کمتر نیاز به سرپرستی مستقیم دارند) کار کند. همچنین این فرد توان تاثیرگذاری خوبی بر دیگران دارد.

این تیپ شخصیتی کارآفرین مادرزاد است. او می تواند محیطی جدید، منعطف و متحول ایجاد کند و با کمک خلاقیت فراوان خود سیستم ها و روش های جدیدی بوجود آورد. این تیپ شخصیتی معمولا در کار خود با افراد زیادی ارتباط دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.