mybloghaa

mybloghaa

mybloghaa

mybloghaa

قیمت اجاره ویلا در گرگان

قیمت اجاره ویلا در گرگان : برای اینکه یک اقامت خوب در شهر گرگان داشته باشید. باید ابتدا یک ویلا با قیمت مناسب را برای رزرو انتخاب نمایید. شما می توانید در گرگان اقامتگاه بومگردی , سوئیت و ویلاهای شیک و مدرن را با ارزان ترین قیمت و امکانات عالی و دسترسی بسیار خوب در شرایط باور نکردنی برای اقامت خود رزرو نمایید. جهت دریافت رزرو با شماره زیر تماس بگیرید.

09114481870

اجاره ویلا در گرگان

شهر گرگان یکی از بهترین مقاصد برای گردشگری به شمار می رود. شما میتوانید در سایت گردشگری گلستان بهترین ویلاها را با ارزان ترین قیمت برای اقامت خود رزرو نمایید. ویلاهای ما در هر منطقه از شهر که بخواهید موجود می باشد و می توانید با خیال آسوده رزرو نمایید.

قیمت اجاره ویلا در گرگان

قیمت ویلاها در هر شهری تحت تاثیر عوامل خاصی قرار دارد که میتوان به چند نمونه از آن اشاره نمود. اولین عامل موقعیت منطقه ای می باشد که ویلا و سوئیت در آن ساخته شده اند. دومین عامل امکانات ویلا می باشد که هر چقدر ویلا دارای امکانات خوب و مدرن تری باشد از قیمت بیشتری برخوردار می باشد. مساحت سوئیت نیز تاثیر گذار می باشد قیمت یک سوئیت یک خوابه با نمونه دو خوابه کاملا متفاوت می باشد حتی اگر هر دو از مبلمان خوبی برخوردار باشند.

اجاره ویلا در گرگان از شبی 85 هزار تومان

یکی از بهترین گزینه برای خانواده های که کم جمعیت هستند و همچنین زوج های جوان رزرو ویلا های یک خوابه مناسب می باشد. این ویلاها نقلی می باشند و معمولا دارای ظرفیت 2 الی 4 نفر می باشند. قیمت اجاره ویلا در گرگان برای ویلای یک خوابه از شبی 85 هزار تومان می باشد. البته این قیمت بستگی به فصل هم دارد که در ایام تعطیلات نوروز شما می توانید این واحد را از شبی 120 هزار تومان رزرو نمایید.

اجاره ویلا دو خوابه در گرگان

ویلای دو خوابه در گرگان به وفور یافت می شود اما باتوجه به اینکه در کدام منطقه از شهر قرار داشته باشد و دارای چه امکاناتی باشد از قیمتهای متفاوتی برخوردار می باشد. ویلای دو خوابه در گرگان یکی از بهترین گزینه ها برای خانواده هایی می باشد که دارای ظرفیت 5 الی 8 نفر می باشند. این واحد ها دارای دو تختخواب می باشد که معمولا در اتاق خواب یک تخت دو نفره موجود می باشدو امکانات دیگر از قبیل مبلمان , آشپزخانه فول , سرویس ایرانی و فرنگی , میز ناهارخوری و ... می باشد که قیمت این ویلا از نمونه یک خواب گران تر می باشد و شروع قیمت از شبی 200 هزار تومان می باشد.

اجاره ویلا در گرگان از شبی 300 هزار تومان

ویلاهای دو خواب و سه خواب که در بهترین منطقه گرگان قرار گرفته اند و از مبلمان و لوازم خیلی شیکی برخوردار هستند دارای قیمت بالایی هستند. این ویلاهای دو خوابه دارای حیاط بزرگ شیک و یادر آپارتمان های با امکانات بیشتری هستند. دسترسی بسیار آسانی دارند و از لحاظ تمیزی و شیکی در درجه بالاتری قرار دارند.

جاذبه های گردشگری در گرگان

ناهارخوران ار معروف ترین جاذبه های گردشگری گرگان

یکی از بهترین مناطق دیدنی گلستان شهر زیبای گرگان منطقه جنگلی ناهارخوران می باشد.این منطقه تفریحی در 4 کیلومتری جنوب شهر گرگان قرار دارد که درختان آن سر به فلک کشیده و همچنین پارک تفریحی دارد و چشم انداز بسیار زیبایی را به خود گرفته است. به واسطه همین امکانات زیبا گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است.

قیمت اجاره ویلا در گرگان

قیمت اجاره ویلا در گرگان

جنگل النگدره خوش گذرانی در طبیعت بکر گرگان

این جنگل یکی از بهترین مناطق تفریحی گرگان است که در جاده بلوار ناهارخوران قرار گرفته است .در اطراف این جنگل سه چشمه وجود دارد که باعث شده چشم اندازی زیبا به خود بگیرد. پوشش گیاهی جنگل النگدره توسکا , افرا , بلوط , شیردار می باشد.امکانات این جنگل برق رسانی , جاده آسفالته , نمازخانه , زمین ورزش و پارک کودک می باشد.

قیمت اجاره ویلا در گرگان
سردانسر دشت بکر گرگان

سردانسر که از  میان روستای زیارت عبور می کنیم  و به سمت نخود چشمه و بعد از آن به سمت چکل پیرزن حرکت می کنیم.

قیمت اجاره ویلا در گرگان

قیمت اجاره ویلا در گرگان

توسکستان راهی به سوی بهشت گرگان

این جنگل بسیار زیبا در 40 کیلومتری جنوب شرقی گرگان واقع شده است .در بالاترین نقطعه این جنگل منطقه جهان نما قرار دارد که از جاده های پرپیچ و خم عبور می کنیم و به آنجا می رسیم.در فصل زمستان مکان خوبی برای برف بازی است و بخاطر هوای بسیار سرد مکان مناسیبی برای زندگی طولانی نمی باشد و اما تابستان بسیار دلنشین وکمی سرد است.

قیمت اجاره ویلا در گرگان
روستای توشن آرامش در کنار جنگل و دریاچه

این روستا یکی از جاذبه های گردشگری در گرگان است که واقع در 5 کیلومتری جنوب شهر گرگان هست .در این روستا دریاچه ایی وجود دارد که دارای ماهیان مختلف است در فصول مختلف سال کاربری ماهیگیری دارد.

 

روستای زیارت؛ روستای محبوب گرگان

جاذبه های گردشگری گرگان یکی دو تا نیست و اگر دلتان بخواهد گرگان را حسابی بگردید و بهتان خوش بگذرد باید برایش وقت هم بگذارید. یکی از قشنگ‌ترین جاهای دیدنی گرگان که بعد از ناهارخوران می‌توانید بروید روستای زیارت است. چرا اسمش زیارت است؟ به خاطر وجود زیارتگاهی که آن را متعلق به بوداییان می‌دانند. شمال روستای زیارت جنگل ناهارخوران است و جنوبش آبشار زیارت و جنگل هایی با درختان سر به فلک کشیده. به دلیل خوش آب و هوا بودن زیارت و وجود چشمه آب گرم روستا که خاصیت درمانی دارد، یکی از پر مسافرترین روستاهای شمال  نام گرفته، اگرچه این استقبال زیاد به ضرر زیارت تمام شده و در چند سال گذشته موج ویلاسازان به سمتش هجوم برده اند.

قیمت اجاره ویلا در گرگان

بازار نعلبندان؛ از میوه‌های تازه تا ظرف‌های مسی

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری گرگان، بازار نعلبندان است. قدیم ها در بازار نعلبندان که زمانی بزرگترین بازار شمال کشور بود، جنس ها را عمده می‌فروختند اما امروز همه احتیاجات روزمره را میتوان از آن برآورده کرد. راه رفتن در بین راسته های بازار نعلبندان که از سبزی و میوه و ماهی گرفته تا پارچه و ظرف های مسی دارد، بسیار لذت بخش است. بازار نعلبندان در مرکز شهر و حد فاصل چهار راه میدان تا سه راه میرکریم و میدان قیصریه قرار دارد.

قیمت اجاره ویلا در گرگان

قیمت اجاره ویلا در گرگان

مسجد جامع گرگان

مسجد تاریخی جامع گرگان از بناهای دوره سلجوقی است که در بازار نعلبندان گرگان قرار دارد و به‌وسیله معماران ترکمن ساخته شده است. این مسجد از یک حیاط مرکزی به شکل چهار ایوانی و چهار شبستان تشکیل شده است که از تزیینات معماری خاص آن دوره نیز استفاده شده است. ترکیبی از آجر و کاشی، کاشی هفت‌رنگ و مناره آجری با خط‌های کوفی مربوط به عصر سلجوقی از تزئینات معماری هستند که در احداث مسجد جامع گرگان استفاده شده است.

بنای اصلی این مسجد به ویژه مناره قدیمی آن متعلق به دوره سلجوقیان است. این مسجد دارای یک حیاط مرکزی به فرم چهار ایوانی و چهار شبستان است و تزیینات معماری خاص آن متعلق به بازسازیهای دوران بعد میباشد.عده ای معتقدند چون محراب مسجد به سوی شرق است احتمالا این مسجد برای مسلمانان سنی مذهب بنا گردیده است.

قیمت اجاره ویلا در گرگان

قیمت اجاره ویلا در گرگان

بازارهای گرگان

یکی از لذت های سفر کردن به هر شهری خرید و گشت و گذار در میان بازارهای آن شهر می باشد. در بازارهای هر شهری شما می توانید به فرهنگ و آداب رسوم آن منطقه پی ببرید و شاید هم در گوشه و کنار بازار بتوانید غذاهای محلی خاصی را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

بازار نعلبندان گرگان یکی از بازارهای بسیار قدیمی گرگان است که در میان خیابان خمینی و چهارراه میدان واقع شده است و از یک سمت دیگر به محلات قدیمی گرگان سرچشمه قرار دارد. از لحاظ معماری یکی از زیباترین بازارهای شمال ایران به شمار می رود. قدمت این بازار به حدود سال 375 هجری قمری می باشد.

بازار نعلبندان دارای چندین راسته می باشد که هر کدام به وسیله فرعی به یکدیگر متصل می شوند و مردم زیادی در آنجا مشغول به کار هستند. این بازار یکی از بازارهای بزرگ شهر گرگان می باشد که در حدود 150 مغازه در آن وجود دارد و همچنین علاوه بر مغازه های موجود گاری ها و دستفروشانی نیز در حال کسب و کار می باشند و اجناس خود را به فروش می گذارند.

از بناهای مهم و تاریخی داخل بازار نعلبندان می توان به حمام قاضی، مسجد جامع دوره‌ سلجوقیان، تکایای قدیمی، آب انبار و عمارت محمدشاه اشاره کرد. در سال ۱۳۱۱ خورشیدی خیابانی که اکنون خیابان امام نامیده میشود از وسط میدان رد شده، نعلبندان را به دو قسمت شمال و جنوب تقسیم کرده است.

بازار ماهی فروش های گرگان

این بازار سرپوشیده می باشد و محل اصلی فروش ماهی می باشد. البته به غیر ماهی شما می توانید مرغ , بوقلمون , گوشت گوسفند ,کله و پاچه و ... را خرید کنید.

بازارهای هفتگی در گرگان

معروف ترین بازار هفتگی در گرگان چهارشنبه بازار می باشدکه از قدیم الایام در این شهر دایر بوده است. در این بازار می توانید انواع پوشاک , کیف , کفش و مواد غذایی و میوه و تره بار را خریداری نمایید. مزیت این بازارهای هفتگی این است که می توانید همه اقلام مورد نیاز خود را از یک مکان مشخص خریداری نمایید و همچنین می توانید محصولات تازه کشاورزانی که برای فروش به این بازار آمده اند را خریداری نمایید.

از بازارهای هفتگی که نزدیک به شهر گرگان باشند می توانیم به پنجشنبه بازار آق قلا و دوشنبه بازار بندرترکمن اشاره کرد که دیدن آنها نیز خالی از لطف نیست.

قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود

قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود: نمک آبرود با هوایی تازه و پر طراوت و مناظری دل انگیز با سکوتی آرام بخش، محیطی مناسب برای گردش و تفریح است. این شهرک تفریحی همه ساله پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی می باشد. شهرک نمک آبرود جهت رفاه مسافران امکانات بی نظیری در نظر گرفته است. وارد این شهر می شوید نگران ویلا و سوئیت نباشید. در این شهرک توریستی ویلا و سوئیت به وفور یافت می شود. شما میتوانید برای اجاره ویلا در نمک ابرود با ارزان ترین قیمت و بهترین امکانات با شماره زیر تماس بگیرید.

09114481870

اجاره ویلا ارزان در نمک آبرود

شهرک توریستی نمک ابرود با جاذبه های گردشگری زیادی دارد امکان اجاره ویلا در این شهر بسیار آسان است. با توجه به فصلی که برای سفر انتخاب می کنید میتوانید ویلاهایی با قیمت های متنوع رزرو نمایید. در فصل پاییز و زمستان که مسافران کمتری به این شهرک سفر می کنند قیمت ها از شبی 85 هزار تومان شروع می شود.

اجاره ویلا در نمک آبرود لب دریا

اینکه بتوانید یک ویلای شیک و مدرن در لب دریا داشته باشید یکی از لذت های خوب سفر به شهرهای ساحلی و شمال می باشد. این ویلاها دارای تراس های بسیار زیبا به دریای بی کران می باشد و م توانید ساعات خوشی را برای خود و خانوادتان رقم بزنید و در هر ساعت از روز می توانید ساحل زیبا دریا را تماشا کنید. این ویلاها با توجه به امکاناتی که دارد از قیمت بالاتری برخوردار است اما برای سفر کردن و لذت بردن از جاذبه های سفر باید کمی دست به جیب باشید.

قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود

قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود

اجاره سوئیت ساحلی در نمک آبرود

این سوئیت ها در نزدیک ساحل نمک قرار دارند و چشم اندازآنها دریا می باشد. معمولا این ویلاها دوبلکس و شخصی می باشد و دسترسی بسیار آسانی به مراکز تفریحی در شهر نمک آبرود دارند. با توجه به منطقه قرار گیری و زیبایی این ویلاها قیمت بالاتری نسیبت به ویلاهای دیگر دارند. البته ارزش اقامت را دارند. می توانید بهترین سفر را برای خود رقم بزنید.

اجاره ویلا استخردار در نمک آبرود

یکی از هیجان انگیزترین سفرهای شمال شنا کردن می باشد. داشتن یک ویلای استخردار یکی از تفریحات سفرمی باشد. لذت شنا کردن در محیطی آرام و دنج به همراه خانواده می توانید بهترین لحظات یک سفر را برای ما رقم بزند.ویلای استخردار معمولا دارای جکوزی نیز می باشد و در برخی از ویلاها که دارای امکانات بیشتری هستند میز بلیارد , فوتبال دستی و ... نیز مهیا شده است. البته با این امکانات کمی باید ولخرج تر باشید تا بتوانید یکی از این ویلاها را رزرو نمایید.

قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود

قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود

اجاره ویلا درنمک آبرود با قیمت مناسب

این دسته از ویلاها دارای امکانات کمتر و در فاصله نزدیکی شهرک توریستی رزرو نمایید و یا اینکه در روستاهای ییلاقی نزدیک یک ویلا و یا خانه روستایی با امکانات متوسط را رزرو نمایید. البته تمامی این ویلاها هم امکانات لازم را دارند  فقط تجهیزاتی مانند استخرو میز بیلیارد و ... را ندارند و شما می توانید در هر کدام از ویلاها بهترین خاطره اقامت را رای خود رقم بزنید. شروع قیمت از شبی 85 هزار تومان می باشد.

قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود

قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود

امکانات نمک‌آبرود برای پذیرایی و اقامت

پذیرایی:

  • تالار پذیرایی ملل
  • رستوران آبشار نمک‌آبرود
  • رستوران زنجیره ای اکبرجوجه
  • رستورانهای قله‌های تله کابین
  • رستوران میزبان
  • کافی شاپ هزار و یک شب
  • فست فود ها ( آب انار ملس، Take Away و ... )
  • برخی از مکان‌های بازی نیز همچون کارتینگ، باشگاه تیر اندزی و ... دارای اماکن پذیرایی هستند.

اقامت درهتل

  • هتل پارسیان آزادی خزر
  • اقامت در تفرجگاه ساحلی (کلبه‌های چوبی، سکوی چادر،‌ آلاچیق، کافی شاپ و ...)
  • هتل نمک آبرود (در دست احداث )

نمک ابرود کجاست

نمک آبرود نام یک شهرک جدید گردشگری در 12 کیلومتری چالوس، در نزدیکی دریای شمال است که با دو هدف جذب جمعیت سرریز چالوس و نوشهر و نیز تفرجگاهی برای گردشگران احداث شده است. این شهر با موقعیت ویژه آب وهوایی و وجود امکانات و تفریحات زیاد از قطب های گردشگری کشور به شمار می آید.

قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود

قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود

مسیر دسترسی به نمک آبرود

استان مازندران بر سر راههای مهم ارتباطی کشور قرار گرفته بطوریکه این راهها مازندران را به استانهای گلستان در شرق و گیلان درغرب و تهران و سمنان در جنوب وصل می‌کند. این راه ها به سه دسته آسفالته، راه آهن و آبی تقسیم می‌شوند. در شرق مازندران راه آسفالته مازندران به مشهد قرار دارد و در غرب آن راههای آسفالته به چهار شاخه تقسیم می‌گردد:

  1. جاده کناره که به گیلان وصل می‌شود
  2. جاده چالوس (کندوان) که به کرج و تهران وصل می‌شود.
  3. جاده هراز که مازندران را به تهران وصل می‌کند و کوتاه ترین راه ارتباطی است.
  4. جاده فیروزکوه که از طریق ورسک به تهران وصل می‌شود، این راه ها نقش مهمی ‌در اقتصاد منطقه دارند.

را ه آهن

راه آهن مازندران در مسیر گرگان به تهران از شهرهای مهمی چون بهشهر، ساری، قائم شهر می گذرد و از نظر حمل کالا و مسافر حائز اهمیت است

راه های آبی

مهمترین راه آبی، دریای خزر است که با کشورهای شوروی سابق و اروپائی ارتباط بازرگانی برقرار می‌کند. بسیاری از شهرهای مازندران در کنار این دریا قرار دارند لیکن تنها بندر مهم و فعال این استان بندر نوشهر می‌باشد که هر ساله حدود ۱۰۰ کشتی بازرگانی در این بندر به مقدار ۴۰۰ هزار تن کالا تخلیه و بارگیری می‌کنند.

راه های هوایی

در استان مازندران در شهرهای رامسر – نوشهر – ساری- فرودگاههای داخلی ساخته شده و هواپیماهای مسافربری داخلی در آنجا به امور ترابری هوایی می‌پردازند.

بهترین فصل سفر به نمک ابرود

بهترین زمان برای سفر به نمک آبرود بهار و تابستان است.

بهار و تابستان: مسافران زیادی در این فصول راهی نمک آبرود می شوند تا از طبیعت سرسبز و سواحل دریای خزر لذت ببرند.

پاییز: رنگین شدن برگ های درختان چهره جدیدی را به نمک آبرود می بخشد و جلوه ای تماشایی به آن می دهد اما سرمای هوا ممکن است آزاردهنده باشد.

زمستان: برف پوش شدن نمک آبرود، یکی از تصاویر زیبا را در شمال کشور پیش روی تان قرار می دهد به شرطی که لباس مناسب فصل به همراه داشته باشید.

جاذبه های تفریحی در نمک آبرود

تله کابین لذت هیجان درارتفاع

یکی از زیباترین چشم انداز های نمک آبرود را می توانید در تله کابین معروف این منطقه تفریحی ببینید، منظره ای بی نظیر از جنگل و دریا در حالی که در بالای کوهستان اوج می گیرید، حسی است بی نظیر از تلفیق هیجان، لذت و آرامش!

قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود

قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود

سورتمه سواری در جنگل های نمک آبرود

نمک آبرود برای مسافرانی که طرفدار تجربه های هیجان انگیز هستند، یک انتخاب فوق العادست. مطمئنا سورتمه سواری در بین جنگل های این منطقه و تجربه سرعت و هیجان، خاطره ای فراموش نشدنی برایتان می سازد که تا مدت ها می توانید از مرورش هیجان زده شوید.

قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود

قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود

با زیپ لاین بر ترس از ارتفاع غلبه کنید

اگر از ارتفاع می ترسید، زیپ لاین به هیچ وجه انتخاب مناسبی برای شما نیست! اما اگر می توانید بر ترس خود غلبه کنید و با یک قرقره و تسمه به کابلی متصل شوید که شما را از بالای کوهستان به جنگل می رساند، مطمئن باشید که در حال تجربه یکی از هیجان انگیز ترین و لذت بخش ترین تفریحات دنیا هستید.

قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود

قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود

با تیراندازی به هدف بزنید!

تیراندازی یکی از بهترین تفریحات برای تخلیه انرژی و افزایش قدرت تمرکز است. اگر شماه هم طرفدار این ورزش هستید، باشگاه تیراندازی نمک آبرود حسابی حالتان را جا می آورد. این باشگاه که دومین باشگاه تیراندازی ایران است، برای مراجعه کنندگان، امکان تیر اندازی با تفنگ و همینطور تیر و کمان را فراهم می کند.

پینت بال جنگلی

هیجانی در میان جنگل که لذت پینت بال را چندین برابر می کند. پینت بال به تنهایی یکی از مهیج ترین بازی های جهان محسوب می شود و تجربه یک پینت بال دسته جمعی آن هم در میان یکی از زیباترین جنگل های شمال می تواند یکی از بهترین خاطرات سفرتان باشد.

قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود

قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود

کارتینگ تجربه سرعتی امن

تجربه سرعت و رانندگی برای اکثر آدم ها لذت بخش است، به همین دلیل در همه جای دنیا ورزش کارتینگ، جزو محبوب ترین ورزش ها محسوب می شود و همه جا طرفدارهای خاص خودش را دارد. منطقه تفریحی نمک آبرود هم از القای حس این تجربه لذت بخش غافل نمانده و با احداث پیست کارتینگ محیطی ایمن برای علاقه مندان به این ورزش هیجان انگیز فراهم کرده است. در کنار پیست کارتینگ می توانید سری به پیست موتور چهار چرخ بزنید.

قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود

قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود

شهر بازی نمک آبرود

اگر سفرتان یک سفر خانوادگی است و همراه با کودکان سفر می کنید، شهربازی یکی از بهترین گزینه ها برای سرگرمی بچه هاست. شهر بازی نمک آبرود دستگاه ها و وسایل سرگرم کننده و هیجان انگیزی دارد که در نهایت هیجان از امنیت بالایی برخوردارند.

در نمک آبرود از کجا خرید کنیم؟

  • فروشگاه سله بن نمک آبرود
  • فروشگاه زنجیره ای خانه و کاشانه نمک آبرود
  • فروشگاه جین وست نمک آبرود
  • فروشگاه کیف و کفش دنیلی نمک آبرود
  • نمایندگی ساموئل اند کوین نمک آبرود
  • فروشگاه پوشاک سالیان نمک آبرود
  •  فروشگاه نوین چرم نمک آبرود

 

دیوار سبز چیست؟

دیوار سبز در واقع یک باغچه ی عمودی است . دیوار سبز اکسیژن تولید می کند و یک نقطه ی کانونی ایجاد می کند که مسلما به اندازه ی یک اثر هنری خیره کننده است و کم هزینه تر از آن است . این باغچه ی عمودی در عین اینکه نسبت به دیوار پوش های دیگر به مراقبت بیشتری نیاز دارد ، مانند دیگر گیاهان خانگی بافت ، انرژی و زندگی به دکوراسیون منزل می بخشد . تا زمانی که شما از سیستم دیوار مراقبت می کنید دیوار سبز برای شما مشکل ساز نمی شود.

دیوار سبز چیست؟

دیوار سبز یکی از زیباترین و زنده ترین طرح هایی است که برای زیباسازی نمای ساختمان استفاده می شود .  این دیوار پوششی سبز رنگ از گیاهان است که جلوه ای سرزنده به ساختمان و نمای آن می بخشد. مسلماً دیواری که با گیاهان سبز پوشیده شده باشد در مقایسه با دیواری که از مصالح سرد و خشن ساخته شده باشد ، حسی از حیات و زندگی را به شما می دهد . طراحی و اجرای دیوار سبز یکی از بهترین راهکارهای کاهش آلودگی هوا در شهرها می باشد . علاوه بر آن گل ها و گیاهان بر روحیه افراد نیز تاثیر می گذارد و حسی از آرامش و رهایی از دغدغه های روزمره به آن ها منتقل می کند.دیوار سبز راحت ترین و در عین حال بهترین گزینه برای نمای ساختمان محسوب می شود و همواره طرفداران بیشماری به خود جذب کرده است .

 

مزایای استفاده از دیوار سبز

  • هوا را تصفیه می کند
  • باعث ایجاد ارامش
  • دمای هوا را کاهش می دهد
  • یک عایق صوتی می باشد.
  • از ساختمان در برابر عوامل مختلف محافظت می کند.

انتخاب گیاهان مختلف برای دیوار سبز

گیاهانی که برای ایجاد چنین دیواری انتخاب می شوند باید با شرایط اقلیمی آن منطقه سازگاری داشته باشند . اصولاً گیاهان بومی بهترین گزینه برای دیوار سبز هستند زیرا  خود را با تغییرات آب و هوایی وفق می دهند و مقاوم هستند . گیاهان ناسازگار با محیط نیاز به مراقبت و نگهداری بالایی دارند و مسلماً هزینه نگهداری آن ها از نظر اقتصادی بصرفه نیست . از جمله گل هایی که برای دیوار سبز مورد استفاده قرار می گیرند شامل پیچ امین الدوله ، لیزوماکیا ، پاپیتال ، شیر خشت و ناز فرانسوی هستند . برای آشنایی بیشتر با گیاهان مورد استفاده در دیوار سبز کلیک کنید.

دیوار سبز چیست؟

فاکتورهایی که باید در انتخاب گیاهان دیوار سبز رعایت شود؟

  1. میزان نور خورشید
  2. رطوبت هوا
  3. دمای محیط
  4. کیفیت اب برای ابیاری
  5. ارتفاع محل

دیوار سبز به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارد در فضای شهری بسیار رونق گرفته است که از آن در فضای داخلی خانه یا محل کار استفاده می شود . ما به شما پیشنهاد می کنیم به  سایت باغ عمودی سری بزنید . دیوار های سبز زیبا و با تنوع بسیار بالا کار را به شما ارائه می دهیم و کار ما در همه ی سطوح قابل اجراست و با درست اجرا کردن کار نظر شما را جلب می کنیم .

فروش مستقیم فیلتر هوا از کارخانه

فیلتر هوا را به طور مستقیم و بدون واسطه از کارخانه خرید نمایید تا بتوانیدمحصولی با کیفیت و مقرون به صرفه به دست آورید. سگال صنعت علاوه بر فروش مستقیم  فیلتر هوا ایده ای برای سرمایه گذاری شما عزیزان دارد واگذاری خط تولید فیلتر هوا گزینه ای بسیار عالی برای در آمد زایی و تولید فیلتر هوا می باشد ،ارائه مشاوره خدمات فنی و مهندسی ،خدماتی است برای راهنمایی بهتر شما عزیزان ،لطفا با ماتماس بگیرید.

 

فروش مستقیم فیلتر هوا از کارخانه

فروش مستقیم فیلتر هوا از کارخانه : اکثر فیلتر های هوا از سلولز عمل آوری شده ، کاغذکه با فیبر های مصنوعی ترکیب شده اند ساخته می شوند. آنها اکسید سیلیسیم و سایر ذرات آلوده را در خود جذب می نمایند و این ذرات با بافت فیلتر ترکیب می شوند. نوعی فیلتر هوا ذرات آلوده ۵ تا ۶ میکرونی و بزرگتر را جذب نموده و همچنین قادر است ۸۰ تا ۹۰ درصد ذراتی که کوچکتر از ۲ میکرون هستند را جذب خود نماید. بعضی از بهترین فیلترهای هوا می توانند تمامی ذرات ۲ میکرونی و بزرگتر و اکثر ذرات ۱ میکرونی را در خود نگه دارند. جهت مشاوره وخرید بهترین کیفیت فیلتر هوا با ما در ارتباط باشید.

چطور جریان هوا از فیلتر باید عبور نماید؟

اگر فیلتر هوا تعویض نشود ،تجمع ذرات آلوده سبب بسته شدن منافذ عبور هوا شده و جریان هوای عبوری از فیلتر محدود می گردد. راندمان فیلتر با جذب هرچه بیشتر ناخالصی ها بالاتر می رود.

اما زمانی که میزان آلودگی در درون فیلتر از حد معمول فراتر رود ، عبور هوا از بین آن سخت و سخت تر خواهد شد. در نتیجه موتور برای دریافت حجم هوای یکسان ،مکش شدیدتری انجام می دهد.

تاثیر این امر بر واکنش دریچه گاز ، عملکرد موتور و مصرف اقتصادی سوخت قابل توجه است حجم هوای ورودی افت می کند . پیامد دیگر گرفتگی فیلتر می تواند بالا رفتن آلاینده منو اکسید کربن و یا عدم تائید خودرو در تست آلاینده های خروجی از اگزوز باشد.

سازندگان تجهیزات اصلی خودرو ، توصیه می کنند که فیلترهای هوای کنونی پس از طی ۳۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ مایل تعویض شوند. اما زمان مناسب برای تعویض یک فیلتر هوا  به وضعیت کارکرد موتور بستگی دارد. روش مناسب ، بازبینی سالیانه فیلتر و تعویض آن در هر ۲ سال یک بار یا پس از طی ۲۴۰۰۰ مایل ، البته با توجه به نحوه رانندگی  است.

بررسی فیلتر هوا :

برای بررسی فیلتر ، درپوش آن را باز نمایید، که با بست ها یا سایر اتصالات نگه داشته شده است. فیلتر را درآورده و در برابر تابش نور آفتاب قرار دهید. اگر فیلتر خیلی تیره و پرتوهای عبوری از آن کم باشند ، نشانه گرفتگی بیش از حد فیلتر است و باید آن را تعویض نمود.

چگونه عمر فیلتر هوا را افزایش دهیم؟

با ضربه زدن به فیلتر بر روی یک سطح صاف و یا با استفاده از مکنده می توان اندکی عمر آن را تمدید نمود و با کاهش رسوبات قسمت های گرفته شده ، تا حدی منافذ آن قسمت ها را باز نمود. انجام این کارها رسوبات سطحی را برطرف می کند ولی برای جداسازی ذراتی که با بافت فیلتر ترکیب شده اند ، سودی ندارد. هرگز المنت فیلتر کاغذی خشک را نشویید ، زیرا این کار سبب خرابی فیلتر می شود.

شرکت صنعت سگال فیلتر

شرکت صنعت سگال فیلتر با همکاری متخصصان و کارشناسان خود در صنعت فیلتر سازی ، آماده ارائه مشاوره خدمات فنی و مهندسی در زمینه ی طراحی ، ساخت ، تامین مواد ، نصب و راه اندازی ، نگهداری و تعمیرات در خصوص صنعت فیلترسازی می باشد که با استفاده از زبده ترین و ساده ترین تیم کارشناسی و فنی آماده ارائه خدمات رسانی می باشد.

کاهش مصرف سوخت

یکی از بزرگترین دلایل تعویض منظم فیلتر هوا، کاهش مصرف سوخت است. بر اساس برخی تحقیقات صورت گرفته تعویض فیلتر هوای کثیف ،باعث کاهش مصرف سوخت شده و تا ۱۴ درصد عملکرد بهتر خودروهای کاربراتوری را در پی دارد. تعویض به موقع فیلتر هوا باعث بهبود ۶ تا ۱۱ درصدی شتاب خودرو های انژکتوری نیز می‌شود.

مطالعات دیگر ادعا می کنند که این امر افزایش ۱۰ درصدی مسافت پیموده شده را به همراه دارد که باعث صرفه‌جویی سوخت می شود بدون توجه به این اعداد نیز می‌توان به صورت خیلی ساده به این موضوع پی برد که فیلتر هوای تمیز باعث بهبود جریان هوای ورودی به موتور شده، عملکرد آن را افزایش داده و مصرف سوخت را کاهش می دهد.

تولید فیلتر هوا

برای ساخت و آماده سازی خط تولید فیلتر هوا به وسیله ماشین آلات، دستگاه ها و تجهیزات گوناگونی وجود دارد که هرکدام بخشی از تولید فیلتر هوا در منزل را انجام میدهند. و برای ساخت و آماده سازی خط تولید فیلتر هوا به روش دستی ، موارد مورد نیاز : پلی – ایزو – کاغذ چین خورده استاندارد فیلتر هوا – کاغذ خام فیلتر هوا – دی ام اف – چسب کاغذفیلترهوا – توری فیلترهوا میباشد.

درب اتوماتیک هرمتیک

اگر در فکر خرید درب های هرمتیک هستید و چیز زیادی از آنها نمی دانید ،حتما این مطلب را از دست ندهید . درهای اتوماتیک برای اولین بار در اوایل دهه ۷۰ اختراع شد و به لطف مزایا و ویژگی های منحصر به فرد آنها توانستند در مدت زمان بسیار کوتاهی همه بازارهای جهانی را فتح کنند.

اولین نسل از درب های اتوماتیک درب های هیدرولیکی بودند که امنیت و راحتی بیشتری را برای مشتریان خود فراهم می کردند. این درها در سالهای اول حضور در بازار بسیار گران قیمت بودند و هزینه آنها بسیار زیاد بود و تقریباً تنها بخش مرفه جامعه می توانست از پس خرید آن برآید. امروزه به دلیل احداث کارخانه های مختلف در سراسر جهان ، هزینه های تولید و ساخت درب های اتوماتیک کاهش یافته است که منجر به افزایش استفاده افراد شده است.

استفاده از درب های اتوماتیک طی دو دهه اخیر بسیار رواج پیدا کرده است ، اما در ابتدای حضور آنها در ایران ، از درب های پنوماتیک بیشتر استفاده می شد که نیاز به نیروی زیادی برای باز و بسته شدن داشت.اما با معرفی سیستم های الکترومکانیکی در ایران و ایجاد رقابت در ایران. بازار قیمت درب های اتوماتیک را کاهش داده است و تقریباً هر بخش از جامعه می تواند از آن استفاده کند.

انواع درب اتوماتیک

 درب شیشه‌ای اتوماتیک بر اساس نوع عملکرد به سه گروه اصلی تقسیم می‌شود که شامل موارد زیر هستند:

  • درب اتوماتیک الکترومکانیک
  • درب اتوماتیک هیدرولیکی
  • درب اتوماتیک پنوماتیک

درب اتوماتیک هرمتیک

درهای هرمتیک نوعی از درب اتوماتیک است که شاید نشنیده باشید ، اما حتماً آنها را در مکان های مختلف دیده اید. هرمتیک به معنای واقعی کلمه به معنای آب بندی است و دقیقاً به دلیل همین ویژگی ها ، از درب هرمتیک بیشتر در مکانهایی استفاده می شود که حفظ بهداشت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. درب Hermetic دارای ویژگی های منحصر به فردی است که مطمئناً در سایر درب های اتوماتیک نیز نمی توان یافت. 

  • درب‌های کشویی که پرکاربردترین نوع درب‌های اتوماتیک هستند و در تمامی مکان‌ها (اداره‌ها، بیمارستان و محیط پرتردد) استفاده می‌شوند.
  • مدل لولایی درب‌های اتوماتیک نیز به یک موتور مجهز هستند که می‌توانند بر روی لولاها به سمت داخل یا خارج باز و بسته می‌شوند (درب لولایی بیشتر برای مکان‌های پرتردد مناسب هستند).

ساختار درب هرمتیک

به صورت کلی درب هرمتیک برای اتاق‌های ایزوله مانند اتاق‌های عمل،ICU، آزمایشگاه‌ها و تمامی محیط‌هایی که نیاز به پاک نگه‌داشتن محیط از آلودگی‌های خارجی است استفاده می‌شوند. این درب‌ها از سه لایه تشکیل شده‌اند که عبارت‌اند از:

  • لایه داخلی که پلی اورتان با چگالی ۵۰ kg/m3
  • لایه دوم از جنس MDF می‌باشد به ضخامت ۴mm
  • لایه سوم از جنس استیل به ضخامت ۱mm

کاربرد‌های درب شیشه‌ای اتوماتیک هرمتیک

درهای هرمتیک معمولاً از نوع شیشه ای بوده و بسته به نوع طراحی ، فقط در مکان های خاص استفاده می شوند.

  • ایزوله کردن اتاق عمل در بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها
  • ایجاد امنیت و ضدعفونی کردن محیط در بیمارستان‌ها
  • درب آزمایشگاه‌های کنترل کیفی
  • درب‌ انبار‌های مواد غذایی حساس
  • درب‌ محفظه اتاق‌ها در صنایع مربوط به دارو
  • درب‌ محافظتی ضد اشعه ماوراءبنفش برای انکولوژی و غیره
  • ایزوله کردن اتاق‌های تصویربرداری بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها
  • درب‌ اتاق اصلی آزمایشگاه‌ها
  • درب اتاق‌های امنیتی ویژه

ویژگی‌های درب اتوماتیک هرمتیک

  • بهداشت بالا:  این درب‌ها کاملاً درزگیری شده هستند و برای ایزوله کردن محیط‌ها بسیار مناسب هستند و در جایی که نظافت و بهداشت اهمیت بالایی دارد کاربردهای خوبی دارد.
  • امنیت بالا: علاوه بر فراهم کردن بهداشت لازم است که امنیت محیط نیز توسط درب فراهم شود به همین دلیل درب هرمتیک از امنیت بسیار خوبی برخوردار است.
  • پنل محکم: با توجه به آنکه درب هرمتیک از ۳ لایه مختلف از جنس مواد مختلف مانند فلز، شیشه و پلی اورتان ساخته می‌شود دارای پنل­های بسیار محکمی هستند.