فایبر سمنت برد پانل آکوستیک با کارایی بالا ، سازگار با محیط زیست ، مقرون به صرفه است. پانل های فایبر سمنت باعث کاهش اکو و تکرار از طریق جذب صدا می شوند. پانل های اکوستیک فایبر سمنت در انواع و اندازه های مختلف و رنگی ارائه می شود که می توانند تقریباً در هر نوع دکوراسیون سفارشی شوند.
رستوران ها و بارها
سالن های ورزشی و سرگرمی
مراکز همایش
امکانات تولیدی و صنعتی
پارکینگ
فرودگاه ها
مدارس و مراکز فرهنگی
سالن های ورزشی
کلاسهای درس
سالن اجتماعات
تمرین موسیقی
اتاقهای باند
فایبر سمنت برد یکی از بهترین و زیباترین پوششهای نما برای ساختمانهای مختلف هستند. این فناوری جزء فناوریهای تأیید شده مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی است. به لحاظ خواص و ترکیبات، کنامیت ترکیبی از سیمان، الیاف سلولز، آب و هوا است که با استاندارهای جهانی تهیه شده است. فایبرسمنت ایرانی کنامیت، نسبت به باقی متریالهای نماسازی ساختمان ارزانترین و مناسبترین است.
شرکتهای خودروساز اخیرا نشان دادهاند تمرکز ویژهای روی ۵G کردهاند؛ بنابراین در سالهای آتی، قطعا شمار خودروهای مجهز به این فناوری در بازار زیاد خواهد شد. بهتازگی پیرلی (Pirelli)، شرکت فعال درزمینهی ساخت لاستیک خودرو، محصولی جدید رونمایی کرده است که از مزیتهای شبکهی ۵G برخوردار است تا بتواند جادهها را امنتر کند و از میزان تصادفات احتمالی بکاهد. پیرلی موفق شده است لاستیک جدیدی تولید کند که به چندین حسگر خاص مجهز است. این لاستیک ازطریق حسگرهای گفتهشده میتواند شرایط جاده را به رانندهی خودرو اطلاع دهد و ازطریق شبکهی ۵G دادههای بهدستآمده از جاده را با دیگر رانندههای آن حوالی بهاشتراک بگذارد.
ایدهی اصلی پشت لاستیک جدید پیرلی این است که چنین محصولی بهلطف بهرهمندی از فناوریهای روز دنیا بهخوبی میتواند شرایط خطرناک جاده را تشخیص دهد و از همین طریق، میتواند به راننده اطلاع دهد با احتیاط بیشتری رانندگی کند و به وسایل نقلیهی اطراف نیز این هشدار را بدهد. پیرلی از لاستیک جدیدش با نام «لاستیک سایبری» (Cyber Tire) یاد میکند و هنگام معرفی این لاستیک، دمو کوتاهی از آن بهنمایش گذاشته است.
در دمو پیرلی مشاهده کردیم لاستیک سایبری توانست خیس و لغزندهبودن جاده را تشخیص دهد و دادههای بهدستآمده دراینزمینه را به خودروهایی بفرستد که در حال نزدیکشدن به آن قسمت از جاده هستند تا رانندگان بیشتر احتیاط کنند و از سرعتشان بکاهند. از این نوع فناوریها اصطلاحا با نام فناوری «اتصال وسایل نقلیه به همهچیز» (V2X) یاد میشود که در حوزهی خودروهای خودران بهشدت همهگیر است. در خودروهای خودران، از زیرساختهای بیسیم بهمنظور ارتباطات استفادههای زیادی میشود. پیرلی میگوید عنصر مهم برای محققساختن عملکرد اصلی لاستیک سایبری فناوری ۵G بوده است.
درحالحاضر، کاربران میتوانند خدمات دادهی ۵G را در مناطق خاصی از ایالات متحدهی آمریکا روی شمار محدودی از گوشیهای هوشمند دریافت کنند. البته تجربهای که ۵G ارائه میدهد، آنطور که خیلیها انتظارش را داشتند، درمقایسهبا ۴G LTE فرق نکرده است؛ اما ازآنجاکه هنوز در مراحل اولیهی توسعهی جدی ۵G هستیم، چنین موضوعی منطقی است. بعضی از کارشناسان میگویند در برخی حوزهها، استفاده از 4G LTE تصمیم بهتری بهشمار میآید.
بسیاری از شبکههای ۵G راهاندازیشده در ایالات متحدهی آمریکا مبتنیبر فرکانسهای امواج میلیمتری (Millimeter Wave) هستند که پهنای باند آنها در واحد گیگاهرتز بسیار بیشتر از شبکهی ۴G است. این سیگنالها پهنای باند زیادی دارند؛ اما همزمان دامنهی کارکرد آنها ضعیف است. در همین حین، برخی از شبکههای ۵G آمریکا به فناوری Sub-6 GHz مجهز شدهاند که البته تعداد آنها محدود است. برای مثال، اپراتور مخابراتی اسپرینت (Sprint) درحالحاضر از شبکهی ۵G مبتنیبر امواج Sub-6 GHz بهره میببرد. شبکههای Sub-6 GHz سرعتشان اندکی از ۴G بیشتر است؛ ولی دامنهی کارکرد مشابه این شبکه را دارند.
اپراتورهای مخابراتی به بهرهوربودن شبکهی ۵G اهمیت زیادی میدهند و این موضوع برای آنها در اولویت قرار دارد. ازطریق شبکهی ۵G، امکان اتصال دستگاههای بیشتر و شخصیسازی ۵G در شرایطی خاص و برای اهداف ویژه وجود دارد. در برخی شرایط، نیاز به پهنای باند زیاد بیشتر از هر چیز دیگری حس میشود؛ اما گاهی اوقات ممکن است کمبودن میزان تأخیر (Latency) در شبکه اولویت اصلی باشد. نکتهی دیگر دربارهی لاستیکهای جدید پیرلی، این است که بهمنظور ارسال داده به خودروهای نزدیک، احتمالا نیازمند پهنای باند زیاد نیستند؛ اما زمان ارسال هشدارها امری مهم و حیاتی بهشمار میآید. بااینحال برای عملیشدن اهداف ویژهی پیرلی دراینزمینه، باید میزان استفاده از لاستیک سایبری در بین خودروهای مختلف بسیار زیاد شود؛ موضوعی که به گذر زمان نیاز دارد.
اگر لاستیک جدید پیرلی در سالهای آینده در تعداد زیادی از خودروها استفاده شود، میتواند کاربردهای متعدد بسیاری بههمراه آورد. حتی در آینده امکان استفاده از دادههای ثبتشدهی لاستیک سایبری درزمینهی ساخت خودروهای خودران نیز وجود دارد. با همهی اینها، فراموش نکنید ۵G و البته خودروهای خودران مسیر زیادی در پیش دارند تا همهگیرتر شوند و نقصهای موجود در آنها تا حد زیادی کاهش پیدا کند.
میز ناهار خوری در انوع مختلف تاشو ، سلطنتی ، دو نفره ، چهار ، شش و هشت نفره و در انواع جنس های چوبی ، فلزی ، پلاستیکی و شیشه ای وجود دارد . شما می توانید بسته به سلیقه خود و فضایی که در منزل دارید میز مناسب خود را انتخاب نمایید.
آنچه ما در اسپرلوس دکور برای جمع نموده ایم نمونه ای از بهترین های دکوراسیون داخلی است . مجموعه اسپرلوس دکور
با سال ها تجربه در طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع
لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت برای شما
اجرا کند . برای سفارش و ساخت محصولاتی که در سایت می بینید، با ما تماس
بگیرید .
یکی از ویژگی های اسپرلوس دکور این است که می توانید طرح ها را
با رنگ بندی مختلف و همچنین در سایز و ابعاد اختصاصی خودتان سفارش دهید .
شماره تماس جهت ثبت سفارش ساخت و خرید : ۰۹۱۹۵۴۱۰۸۰۰
۰۲۱۲۶۲۹۲۸۵۴
۰۲۱۲۶۲۹۲۸۳۲
۰۲۱۲۲۴۷۳۱۴۹
مجموعه اسپرلوس دکور با سال ها تجربه در طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت برای شما اجرا کند.
برای سفارش و ساخت محصولاتی که در تصاویر می بینید، با ما تماس بگیرید.
همچنین در حال حاضر انواع تی وی ست ، میز ناهارخوری ، کتابخانه ، میز مدیریتی ، کمد و قفسه و تخت خواب در اسپرلوس دکور طراحی و ساخته می شود.
برای راه اندازی فست فود یکی از مهم ترین امور محل راه اندازی فست فود برای شماست. محلی کوچک ، مناسب و مرتب به انتخاب شما با توجه به بودجه شما ؛ دکوراسین داخلی و خارجی جذابی را انتخاب کنید. در حال حاضر بیشتر دورهمی های خانوادگی، تولد ها، جشن های کوچک و ملاقاتهای دوستانه در فست فود ها اتفاق می افتد . پس هر چه دکوراسیون فست فود شما شیک ، مجذوب کننده و دارای حس آرامش و امنیت به مشتریان باشد جذب مشتری هم برای شما آسان می شود.
اولین چیزی که مشتری در نگاه اول می بیند دکوراسیون فضای بیرونی یک فست فود است ، که جلب توجه زیادی میکند و باعث کنجکاوی مشتری و ورود به داخل فست فود می شود . فضای بیرون را می توان با گذاشتن محیطی دنج برای نشستن در مقابل فست فود ، طراحی نما ، پارکینگ ، گل کاری و … انجام داد.
برای طراحی دکوراسیون داخلی یک فست فود رنگ ها ، نورپردازی ها ، سایه ها ، طراحی سقف و مبلمان های مناسب اهمیت دارد و باید طراحی داخلی فست فود محرک و جذاب باشد چون مردم می خواهند از خوردنشان لذت ببرند . نقاشی ها ، کارهای هنری ، آویزهای دیواری و غیره .. میتوان کلی برای طراحی داخلی فست فود خلاقیت به خرج داد. همچنین سلیقه افراد نیز متفاوت است.
فست فودها میتوانند بر اساس سبک طراحی داخلی مدرن ، صنعتی ، کانتنپوری ، پست مدرن و … دیزاین شوند. استفاده از متریال ها و همچنین رنگ آنها در فست فودها بسیار قابل اهمیت است. متریال های نظیر چوب ، آجر ،بتن و … امروزه در طراحی فست فود های مدرن بسیار متداول اند. همچنین استفاده از رنگ هایی نظیر قرمز ، نارنجی و سایر رنگهای اشتها آور ، در فست فودها بسیار رایج است.
انتخاب درست مبلمان برای یک فست فود فوق العاده ضروری و مهم است. برای انتخاب مبلمان باید از الگوهای خاصی استفاده کرد تا از همه نظر متناسب مکان مورد نظر شما باشد و بتواند جذابیت بیشتری از فضای داخل را به مشتری نشان دهد.
سقف فست فود باید بگونه ای باشد که هم از نظر طرح و سادگی با فضا و مکان موجود متناسب باشد تا بتوان از نورپردازی مناسبی برای آن استفاده کرد. نورپردازی در سقف یکی از مهمترین کارها در یک فست فود می باشد ، زیرا جلوه خاصی به فست فود خواهد داد و برای مشتری جلب توجه خواهد کرد. طرح هایی که بر روی سقف فست فود وجود دارد باید بگونه ای باشد که با فضای موجود متناسب و برای مشتریان الهام بخش باشد تا بتوان با آن ارتباط بر قرار کنند.
نورها برای ایجاد محیطی متفاوت میتوانند به کار بروند. نورپردازی های مختلف می تواند فضا را باز تر نشان بدهد. و سایه ها می توانند روی مشتریان تاثیر بگذارند. نور روشن میتواند خوشحالشان کند و نور تاریک ناراحت . فست فودها بهتر است از نور های روشن استفاده کنند.
رنگ قرمز یکی از رنگ های است که در فست فود ها بسیار کاربرد دارد. برای انتخاب رنگ دکوراسیون فست فود بسیار باید دقت نمایید و حساسیت خاصی را نشان دهید. زیرا اولین چیزی که باعث جلب توجه مشتری خواهد شد نوع رنگ آمیزی در ، دیوار و سقف مکان مورد نظر است. همواره باید سعی کرد که تضاد ها را در رنگ آمیزی یک فست فود دقت کنیم تا این تضاد ها جلوه و جذابیت خاصی به مکان مورد نظر بدهند و باعث جلب توجه بیشتر و در نتیجه در آمد بیشتر گردد.
همه ما انسان ها دنبال زیبایی هستیم و هر چیز زیبای نظرمان را جالب میکند در فست فود ها هم جز دکوراسیون داخلی و خارجی گزینه بعدی منو غذایی فست فود است که نظر مشتری را جلب میکند پس باید تمام سعی خود را بکنیم تا در قدم اول نظر مشتری را جلب کنیم . چون امروزه منو غذایی نقش کلیدی دارد حتی در فست فود های بین راهی هم منو غذایی حرف اول را میزند.
مشتری قسمت های منو را از بالا به پایین می خواند تا گزینه مناسب را پیدا کند.پس باید در طراحی منو این موارد را رعایت کنید:
در شمال کشور کشاورزان مازندرانی تقریبا از اوایل فروردین شروع به کشت برنج کرده و تا فصل برداشت که اواخر تیر ماه میباشد را مشغول شالیکاری هستند که این مدت از زراعت را کشت اول برنج گویند .
بعضی از کشاورزان در صورتی که آب در دسترس داشته باشند ، بلافاصله پس از برداشت کشت اول ، زمین های شالیزاری را دوباره آبیاری کرده (بدون هیچ شخمی و یا بذر پاشی و یا نشاء کاری) و با دادن کود و محلول های تقویتی ، ساقه باقی مانده از کشت اول گیاه را وادار به جوانه زنی و پنجه زنی کرده و این بار در مدت کوتاه تری (حدوداً دو ماه) شلتوک برنج از خوشه ها نمایان میشود . کشت رتون معمولا از اواسط تیرماه شروع و تا اواسط شهریور طول می کشد .
اکثر مردم کشور کشت دوم را با رتون اشتباه میگیرند یا هر دو را شبیه هم میدانند . در مورد کشت رتون که توضیح داده شده است ولی در مورد کشت دوم باید گفت با توجه به شرایط منطقه و وضعیت آب و هوایی آن مکان ، شالیکاران شروع به کشت دوم برنج میکنند بدین صورت که بلافاصله بعد از کشت اوّل ، زمین های شالیزاری را شخم زده و غرباب میکنند و در گوشه ای از زمین به مانند کشت اول خزانه شالی را آماده کرده و پس از چند روز نشاء کاری صورت میگیرد .
در واقع می توان گفت در کشت اول و کشت دوم برنج هیچ فرقی از نظر آماده سازی زمین و نشاء کاری وجود ندارد . فقط ذکر این نکته مهم است که در کشت دوم از ارقام زود رس استفاده می شود تا که سرمای پاییز به شالی های برنج آسیب نرساند و به مرحله خوشه دهی برسند .
کیفیت برنج در درجه اول به نوع رقمی که کشت میشود ، وابسته است ولی تفاوت در کیفیت برنج کشت اول ، دوم ، و رتون (دونوج) به برخی دلایل دیگر نیز ارتباط دارد که در ذیل به آن اشاره میشود . در ۴ ماهه اول سال ، شب های مازندران به تدریج گرما بیشتر میشود ولی در ۴ ماه دوم سال این حالت بر عکس می شود ، یعنی با گذشت زمان ما شب های سرد تری را خواهیم داشت که در نتیجه این اختلاف دمای شب و روز (روز های گرم و شب های سرد ) باعث می شود که سرعت متابولیسم گیاه کاهش یافته و در نتیجه عطر برنج زیادتر از کشت اول باشد . همچنین طول دوره پر شدن دانه های برنج (زمان انتقال مواد غذایی به درون خوشه ها) در کشت اول نسبت به کشت دوم بسیار کم است که متاثر از شرایط آب و هوایی است .
این اختلاف زمان در دوره پرشدن خوشه ها باعث می شود که برنج کشت دوم فرصت بیشتری برای پر شدن دانه ها داشته باشد و تمام مواد غذایی را به طور کامل در خوشه ها انتقال دهد که در نتیجه باعث میشود برنج های کشت دوم قطور تر از برنج های کشت اول باشد و ری آمدن و پخت بیشتری (اگر برای یک نفر به طور مثال ۱۰۰ گرم برنج کشت اول نیاز باشد ، برای برنج کشت دوم ۸۰ گرم نیاز است) نسبت به کشت اول داشته باشد . پس به طور کلی میتوان گفت برنج کشت دوم خوش عطر تر ، قطور تر و پخت بیشتری نسبت به برنج های کشت اول دارند . تمامی نکات گفته شده در رابطه با کشت دوم ، برای برنج رتون نیز صداق است .
در شمال کشور قیمت برنج ها به ترتیب از گرانترین به ارزان ترین مربوط به کشت رتون ، کشت دوم و کشت اول است . برای اطلاع از قیمت بروز برنج به صفحه لیست قیمت های فروشگاه اینترنتی آرتا رحیمی مراجعه کنید . از فروشگاه آنلاین برنج آرتا رحیمی خرید برنج خود را با اطمینان انجام دهید.