mybloghaa

mybloghaa

mybloghaa

mybloghaa

درب اتوماتیک ریلی

درب اتوماتیک ریلی : درب‌ اتوماتیک ریلی یا کشویی به صورت خطی به سمت جانب حرکت می نمایند. این درب‌ها بر روی یک ریل قرار دارند و وزن درب توسط تعدادی غلتک مهار می‌شود. درب‌های کشویی به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. درب‌های کشویی تلسکوپی و درب‌های ریلی یا کشویی.جهت سفارش انواع درب های ریلی با هوشمند در تماس بگیرید کارشناسان ما پاسخگو خواهند بود.

چگونه یک درب ریلی خوب انتخاب کنیم؟

آیا می دانید چطور می توان یک درب ریلی خوب انتخاب نمود؟ برای انتخاب یک درب پارکینگ ریلی یا درب کرکره ای نیاز دارید به عواملی مثل جنس، طرح، اندازه و رنگ آن توجه نمایید.

علاوه بر این ،باید توجه داشته باشید که درب پارکینگ شما ریلی است یا کرکره‌ ای و یا همانند اکثر درب‌های پارکینگ به داخل منزل باز می‌شود؟ یا نه. آیا برای باز کردن آن ریموت می‌خواهید؟و بسیاری پرسشهای دیگر. برای دریافت  پاسخ  می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با اطمینان خاطر اقدام به خرید نمایید.

درب کشویی تلسکوپی

درب کشویی تلسکوپی معمولاً دو یا چند لنگه درب کشویی است که در زمان باز شدن بر روی‌هم قرار می‌گیرند. مکانیزم اتوماسیون این درب‌ها تا حد زیادی با درب‌های کشویی معمولی متفاوت می باشد و معمولاً به دلیل کمبود فضا در ایران و طراحی با فضای بسته این درب‌ها عملاً اجرای یک سیستم مناسب و کارآمد با طراحی استاندارد  را ندارند و با توجه به موارد امنیتی نصب آن را غیرممکن می‌سازد.

کاربرد درب های ریلی

برای چه مکان هایی از این درب ها می توان استفاده نمود ؟ در مکان هایی که به تمام فضای ورودی پارکینگ نیاز باشد ،و اندازه در به قدری بزرگ باشد که استفاده از مدل‌های مشابه مقرون به صرفه نباشد.

محدودیتی برای استفاده از درب های ریلی وجود ندارد و قابلیت استفاده در پارکینگ های مسقف و روباز را دارند، معمولاً باز و بسته شدن این درب ها کم صدا می باشد .

معایب درب های ریلی

از جمله معایبی که برای این نوع درب ها می توان بر شمرد،داشتن فضایی معادل اندازه خود در سمت چپ یا راست آن است. درب اتوماتیک ریلی برای مصارف مختلف از جمله ورودی انواع کارخانه ها و اداره های دولتی و راه حلی کارآمد برای محل های باتردد بالا و درب های سنگین می باشد .

با استفاده از یک مکانیسم  ساده و در عین حال موثر شما می توانید یک دروازه ورودی تمام اتوماتیک برای پارکینگ های خود داشته باشید ساختار کلی درب اتوماتیک ریلی به شکلی است که یک لنگه در که به طور معمول بیش از دو و نیم متر طول دارد به طور کشویی و بر روی ریل به سمت چپ یا راست حرکت می‌کند و فضای ورودی را به طور کامل باز می نماید.

درب کشویی یا ریلی

پیش از انتخاب اپراتور درب اتوماتیک ریلی چه کاری مورد نیاز است ؟معمولاً درب‌های کشویی به دلیل استهلاک بالا و زنگ زدگی بلبرینگ های زیر درب، نیاز به سرویس و نگهداری دارند. با ورود چرخ‌هایی از جنس پلی اتیلن میزان مشکلات چرخ های کشویی زیر درب کاهش یافته. بنابراین پیشنهاد ما در مرحله اول بازدید دقیق و رفع مشکل و در مرحله دوم اقدام به نصب دستگاه می‌باشد.

رفع ایراد درب کشویی را می‌توان توسط آهنگر خبره به انجام رسانید وجود این مشکل‌ها، عملکرد سیستم اتوماتیک درب پارکینگ را به شدت تحت تأثیر قرار می دهد و باعث کاهش عمر مفید دستگاه می‌شود جهت تست سلامت درب کشویی می‌توان با هل دادن درب و روان بودن آن از سلامت درب اطمینان حاصل نمود در ادامه با ما همراه باشید.

نتخاب اپراتور درب اتوماتیک ریلی مناسب

برای انتخاب اپراتور درب اتوماتیک کشویی مناسب باید به وزن درب و میزان تردد توجه نمود ،در مقابل دستگاه های با مکانیزم الکترومکانیک از میزان تردد کمتری برخوردار بوده و گیربکس گریس کاری شده است . تردد به میزان مشخص امکان پذیر می باشد و از نمونه های این دستگاه ها میتوان به مدل های ۷۴۰ و ۷۴۱ اشاره نمود.

اینکه درب پارکینگ شما کدام حالت بالا باشد به عوامل زیر بستگی دارد:

  • چند بار در روز از درب پارکینگ استفاده می‌شود؟
  • چه مقدار فضا برای درب پارکینگ دارید؟
  • طول درب چقدر است؟
  • جنس درب پارکینگ چیست؟
  • آیا درب فضا درب کناره‌هایش دارد؟

درب پارکینک برقی چه کاربردی دارد؟

درب پارکینگ برقی یک بازوی مکانیکی است که کمک می‌کند درب پارکینگ ما به صورت اتوماتیک باز و بسته شود.یک سیگنال از طرف ریموت فرستاده می‌شود که به درب پارکینگ برقی فرمان باز یا بسته شدن را می‌دهد.وقتی جسمی در مقابل سنسور این درب ها قرار بگیرد، درب به صورت اتوماتیک باز می‌شود.

درب پارکینگ داخل باز شو

این درب‌ها به فضای زیادی نیاز دارند چون درب باید بتواند به طور کامل در داخل منزل باز  شود.اکثر اوقات این درب‌ها برای استفاده خانگی استفاده می‌شوند.این مدل درب ها امنیت کمتری نسبت به درب پارکینگ ریلی دارند چون با یک فشار می‌توانند باز شوند.انتخاب با شما است می توانید از این طرح ها نیز برای زیبایی ساختمان نیز استفاده نمایید ولی در هر حالت باید امنیت، الویت داشته باشد.

روش‌های مختلف باز کردن درب پارکینگ

راه های زیادی برای باز و بسته کردن درب پارکینگ وجود دارد مانند:

  • ریموت
  • کارت
  • کد
  • گوشی هوشمند
  • باز شدن درصورت نزدیکی به درب

مکانیسم کار درب اتوماتیک ریلی به این صورت است که یک لنگه درب که معمولا از دو و نیم متر عرضش بیشتر است به صورت کشویی به سمت راست یا چپ رفته و محیط ورودی را به کلی باز می کند.

ویژگی درب های ریلی و اتوماسیون آن:

  • قابلیت تردد نامحدود
  • جهت استفاده بر روی درب های عریض و سنگین
  • عملکرد آسان در باز و بسته شدن توسط ریموت، کلید یا وسایل ارتباطی مانند تلفن همراه
  • قابلیت نصب باطری ذخیره کننده برای کارکرد در زمان قطع برق
  • دارای سنسور حرکتی و چشم مادون قرمز جهت کنترل و کاهش سرعت در برخورد با موانع
  • داشتن حداقل صدا و حداکثر قدرت
  • سرعت بالای درب ریلی اتوماتیک

بهداشت و تمیزی

دستگیره‌ ها یکی از کثیف ترین و آلوده ترین نقاطی است که در طول روز با آن‌ ها سرکار خواهیم داشت. امروزه افزایش استفاده از درب‌های اتوماتیک، تماس با این نقاط انتقال میکروب و باکتری ها را به حداقل رسانده و موجب تمایل مشتری به خرید از فروشگاه‌ های مجهز به درب های اتوماتیک شده است.

نصب درب اتوماتیک وبهینه سازی انرژی

با نصب درب اتوماتیک، ورودی فروشگاه شما درزمانی که مشتری قصد ورود و خروج را داشته باشد باز شده و در زمان کمی (که این زمان قابل تنظیم هم می باشد) بسته خواهد شد.

این موضوع باعث می شود که تبادل گرما و سرما از داخل فروشگاه با فضای خارجی به حداقل برسد. این امر باعث صرفه‌ جویی در مصرف انرژی و حفظ سرمایش و گرمایش محیط داخلی شود.

با توجه به افزایش قیمت حامل‌ های انرژی تأثیر زیادی در کاهش هزینه‌ها و افزایش سودآوری در کسب کار شما خواهد گذاشت.

زیبایی ظاهر درب ها

یکی از بالاترین ویژگی‌ های درب های اتوماتیک و یا کرکره اتوماتیک ایجاد زیبایی، پرستیژ و زیبایی در اماکن تجاری می‌ باشد. این درب‌ها با قابلیت نصب در هر قسمتی با اشکال متفاوتی (منحنی، تخت، گرد، مثلثی) و امکان شخصی ‌سازی‌ هایی از جمله انتخاب پوشش نهایی نظیر نوع، رنگ، استایل، نوع شیشه و… برای برقراری تناسب و یکپارچگی با محیط اطراف به بهبود زیبایی محیط کسب‌ وکار کمک بالایی خواهد کرد و این امر در برندینگ و ایجاد ذهنیت ماندگار و مثبت در ذهن مشتریان تأثیر بالایی خواهد داشت.

کنترل تردد و ورود و خروج

شما به‌ عنوان مالک یک فروشگاه یا یک کسب و کار در مواقعی نیازمند کنترل تردد مشتریان خود می شوید. بطور مثال بانک‌ ها در یک فاصله زمانی بین ساعت های ۱۳:۰۰ تا ۱۳:۳۰ درب های اتوماتیک خود را در حالت یک طرفه ینی یکسو تردد قرار می ‌دهند تا مشتری جدید نتواند وارد بانک شوند و مشتریان داخل بانک کار خود را انجام داده و امکان خروج از بانک را داشته باشند.

راحت بودن  کنترل ورود و خروج

استفاده از درب اتوماتیک یا کرکره برقی راحتی در رفت‌ و آمد را برای مشتریان و صاحبان کسب کار دو چندان می کند. دو فروشگاهی که هر دو یک زمینه کاری دارند و در کنار هم هستند اما یکی از آن ها دارای درب اتوماتیک می باشد و دیگری درب دستی دارد را تصور نمایید. مشتریان برای ورود و خروج در فروشگاهی که درب آن دستی است مجبور می شوند خرید های خود را به زمین گذاشته و درب را با دست باز و بسته نمایند یا شاید در بهترین حالت ممکن مالک فروشگاه یک نفر از نیروی های خود را برای باز و بسته کردن درب برای مشتریان به کار گرفته باشد.قطعاً در این شرایط مشتریان به فروشگاهی که مجهز به درب اتوماتیک است را برای خرید انتخاب خواهند کرد.

استقبال و بدرقه راحت با مشتریان

امروزه در کسب و کار ها، توجه به مشتریان و نیاز های آنان یکی از ضروری ‌ترین و اساسی ترین اصول حرفه‌ای بازاریابی است. احترام به مشتریان و توجه به راحتی، امنیت و بهداشت مشتریان تأثیر زیادی در ایجاد نظر مثبت آنان نسبت به کسب و کارتان خواهد داشت. با تجهیز فروشگاه خود به درب های اتوماتیک یا کرکره های اتوماتیک به مشتریان و مراجعه کنندگان خود خوش آمد گویی نمایید.

استفاده بهینه از فضا

هزینه اجاره و یا خرید فضای تجاری در مرکز شهر سهم عظیمی از سرمایه اولیه ای که برای راه‌اندازی کسب‌ و کار خود دارید را شامل می شود. از این سو استفاده قسمتی از فضای در دسترس نیز، میزان بهره‌وری در کسب‌ و کار شمارا بهبود می بخشد، با استفاده از درب های اتوماتیک دیگر نیازی به اختصاص دادن قسمتی از فضای کسب ‌و کار شما برای باز و بسته شدن درب ها به صورت دستی نیست و از این منطقه می‌ توانید به عنوان فضای مفید تری استفاده کنید.

ایمنی

استفاده از آخرین تکنولوژی ها و استاندارد درب های اتوماتیک و کرکره ای، امنیت مشتریان و فروشگاه در بالاترین سطح تأمین می گردد. همچنین سایر ماژول ها و تجهیزات امنیتی مانند سیستم‌ های مدیریت یکپارچه ساختمان ها، دزدگیر، اطفاء حریق به سیستم های درب اتوماتیک شما قابل اضافه شدن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.