mybloghaa

mybloghaa

mybloghaa

mybloghaa

امتیازات استفاده از فایبر سمنت در ساخت

امتیازات استفاده از فایبر سمنت در ساخت: فایبر سمنت برد به عنوان یکی از بهترین مصالح در سال های اخیر شناخته شده است و  با روش نصب کاملا متفاوت با مصالح قدیمی می باشد و همچنین در روند سریع اجرای پروژه تاثیر زیادی دارد.با توجه به فواید و کاربرد زیادی که فایبر سمنت برد دارد در صنعت ساختمان سازی بسیار به کار گرفته می شود.

امتیازات استفاده از فایبر سمنت در ساختن!

فایبر سمنت برد یا الیاف سیمانی متشکل از الیاف سلولزی، سیمان و مواد معدنی مانند سیلیس بوده لذا دارای خواص منحصر بفردی است که در سایر انواع مصالح ساختمانی دیده نمی شود.

امروزه از فایبر سمنت برد در سقف، نمای بیرونی، کف، بام، دیوارهای داخلی و خارجی استفاده می شود. امروزه به روش استفاده از فایبر سمنت برد در ساختمان سازی روش ساخت و ساز خشک اطلاق می گردد. در نصب صفحات فایبر سمنت بر روی نما، دیوار، سقف، کف و غیره از مصالح قدیمی مانند آب، گچ، ملات، سیمان و غیره استفاده نمی گردد به عبارتی نصب فایبر سمنت توسط اسکت بندی فلزی و پیچ نمودن صفحات بر روی آن انجام می گیرد.

6102

امتیازات استفاده از فایبر سمنت در ساختن

شرکت های تولید کننده فایبرسمنت برد

شرکت نوین آراد نمایندگی فایبر سمنت برد دراصفهان با قیمت رقابتی همراه با کیفیت استاندارد. فایبرسمنت در کنار مشاوره های تخصصی، می تواند شما را در موفقیت پروژه تان ، یاری رساند. نوین آراد، با تکیه بر توان علمی و فنی کارشناسان و تیم اجرایی خود، توانسته به عنوان یکی از بزرگترین تأمین کنندگان و تولیدکننده فایبرسمنت برد، دربزرگترین پروژه های عمرانی کشور، مشارکت نماید.جهت ثبت سفارش می توانید با ما در تماس باشید.

مزایای استفاده از فایبر سمنت در ساخت و ساز

_وزن سبک صفحات سیمانی الیافدار موجب کاهش وزن کلی ساختمان و در نتیجه مقاومت بیشتر سازه در برابر نیروهای بیرونی وارده از جمله زلزله می شود. در ساختمانهای سنتی وزن زیاد سازه موجب ریزش آوار و مقاومت کمتر در برابر زلزله، باد و طوفان می شود.

_ زیرسازی فلزی صفحات فایبر سمنت موجب ایجاد استحکام در اسکلت سازه شده و نقش موثری در تحمل نیروهای وارده بر سازه را ایفا می کند.

_ در سیستم ساخت و ساز خشک نیازی به استفاده از آب، گچ، میلگرد، آجر، بلوک سیمانی، خاک، شن و ماسه و … نبوده از این رو علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها موجب کاهش هزینه های ساخت و ساز و پرتی حاصل از مصالح ساختمانی می شود.

_ افزایش سرعت اجرای پروژه ناشی از سرعت بالای نصب نسبت به ساخت و ساز سنتی و نیاز به تعداد افراد کمتر جهت اجرای پروژه در مقایسه با ساخت و ساز سنتی.

_ سرعت اجرای بالای پروژه موجب اتمام پروژه در مدت زمان کمتر و در نتیجه کاهش زمان خواب سرمایه می شود.

_امکان اجرای سیستم عایق بندی صوتی و حرارتی در دیوار، سقف و نمای فایبر سمنت برد بطور کامل و منطبق بر استانداردهای بند نوزدهم قانون و مقررات ملی ساختمان و همچنین برخورداری از محیط آرام و دلنشین و صرفه جویی در مصرف انرژی.

کاربرد فضای خالی میان صفحات فایبر سمنت برد

در سیستم ساخت و ساز خشک از فضای خالی میان صفحات فایبر سمنت برد و لایه زیرین می توان جهت عبور تاسیسات مکانیکی، شبکه خطوط برق، تهویه مطبوع و لوله های آب استفاده نمود. در صورت بروز مشکل در تاسیسات و یا شبکه برق و تهویه مطبوع امکان تعمیر و رفع مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به مصالح سنتی وجود دارد. همچنین ترمیم دیوار و یا سقف کاذب فایبر سمنت برد در اسرع وقت صورت می پذیرد.

6103

امتیازات استفاده از فایبر سمنت در ساختن


قابلیت های فایبر سمنت برد

  1. در ساخت و ساز خشک بدلیل اینکه مانند مصالح سنتی از آب و چیز دیگری استفاده نمی شود نیازی به تمیز کاری ندارد و همچنین نخاله های ساختمانی بسیار کم است.
  2. این محصول در کارخانه تولید میشود و فاقد هر گونه مشکلات مصالح سنتی می باشد و روطبت نمی پذیرد.
  3. ضخامت دیوارها , سقف و کف از مصالح سنتی در فایبر سمنت برد کمتر است بناربراین بر مساحت فضا بیشتر افزوده میشود.
  4. از فایبر سمنت برد می توان به عنوان زیر سازی محیط های مرطوب مانند حمام ,آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده نمود.با توجه به روش نصب صفحات سیمانی الیاف دار سطح دیوار تراز بندی بوده لذا در مواقع کاشی و سرامیک کاری نیازی به ترازبندی سطح زیرین نمی باشد.
  5. در روش نصب ساخت و ساز خشک مراحل خشک شدن نازک کاری حذف شده است بنابراین بر سرعت افزایش کار اضافه می شود.
  6. صفحات فایبر سمنت برد در برابر رطوبت بسیار مقاوم است بنابراین در دیوارهای مرطوب مانند حمام ،آشپزخانه ، استخر و سرویس بهداشتی بهترین گزینه می باشد.

کاربرد فایبر سمنت در ساخت و ساز

کاربرد فایبر سمنت در ساخت و ساز از تنوع بالایی برخوردار است. انواع صفحات سیمانی الیافدار ساده، فایبر سمنت برد رنگی , شیاردار، فایبر سمنت بردطرح چوب، طرح چرم، نواری و الواری و تایل در ضخامتهای مختلف از ۶ میلیمتر به بالا تولید و عرضه می گردد. فایبر سمنت برد با توجه به ابعاد، طرح و ضخامت آن در بخشهای مختلف ساختمان مانند سقف کاذب، کف، بام، دیوارهای داخلی و خارجی و نما بکار رفته و از تنوع رنگ برخوردار می باشد. صفحات سیمانی الیافدار در انواع داخلی و خارجی در بازار در دسترس است

آشنایی با انواع خارجی فایبر سمنت برد 

از انواع خارجی فایبر سمنت برد می توان به نمونه های تایلندی آن اشاره نمود که در طرحهای چوب، چرم و دکوراتیو تولید و در قسمتهای مختلف از جمله نمای ساختمانهای ویلایی مدرن، سقف های دکوراتیو و دیوارهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین صفحات سیمانی الیافدار ساده در قسمتهای سقف،‌کف و دیوارهای داخلی جهت زیرسازی که معمولا با پوشش نهایی دیگری پوشانده می شود بکار می رود.

6105

امتیازات استفاده از فایبر سمنت در ساختن

خصوصیات منحصر به فرد سمنت برد!

 از خصوصیات منحصر به فرد سمنت برد می توان به انعطاف پذیری آن اشاره نمود که امکان ایجاد سطوح قوس دار در نمای ساختمان را فراهم می سازد این امر امتیاز ویژه ای به معماران و طراحان جهت استفاده در نماهای مدرن و سطوح دکوراتیو خواهد داد.فایبر سمنت برد باقابلیت های فراوان بهترین گزینه برای اجرای نمای ساختمان است .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.