mybloghaa

mybloghaa

mybloghaa

mybloghaa

تجهیزات کافی شاپ

بسیاری از فست فود ها در حالی شروع به کار میکنند که نه مشاوره ای از متخصصان گرفته اند و نه اصول اولیه راه اندازی فست فود را در نظر گرفته اند که چنین موردی باعث ایجاد مشکلات مختلف میشود.

پس در قدم اول لازم است حتما با مشاوران،کارشناسان و متخصصان در این حوزه مشورت بگیرید و راهنمایی بخواهید. این مشاوره می تواند شامل مباحث مالی ، تبلیغاتی، روحیه تیمی و مدیریتی ، ریسک پذیری شما، صبر و تحمل و شخصیت شناسی سرمایه گذار و ارائه  دهنده خدمات فست فود و دهها فاکتور دیگر باشد که در جلسه مشاوره و آموزش جهت راه اندازی فست فود مورد بحث و گفتگو قرار میگیرد

تجهیزات رستوران و فست فود

یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل راه اندازی کافی شاپ،تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز میباشد که انتخاب صحیح تجهیزات کافی شاپ، تجهیزات فست فود ، تاثیر بسیاری در سرعت،کیفیت و مکانیزه بودن خط تولید دارد

پیش نیازهای،راه اندازی رستوران : از جمله استانداردهای سالن و فضای نشیمن میهمان نیز میتوان به فضای پنتری، اشاره نمود که در نزدیکترین مکان در سالن نسبت به سایر قسمتها قرار می گیرد.

پنتری

پنتری مکانی برای نگهداری وسایل و ملزومات سالن همچون رومیزی ها،لیوان های تمیز و پولیش شده قاشق، کارد و چنگالهای پولیش شده و سایر اقلام مورد نیاز سالن ..

اگر قصد راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی را دارید ، در ابتدا باید در خصوص تجهیزات و لوازم آشپزخانه صنعتی اطلاعات کامل را کسب کنید . این اطلاعات شامل نوع و کارایی ، قیمت ها و هزینه ها ، و انتخاب مدل آنان بر اساس فضای اصلی آشپزخانه میباشد .

تجهیزات و لوازم آشپزخانه صنعتی بسیار متفاوتند، اما به چهار گروه اصلی لوازم آماده سازی،لوازم پخت، لوازم سرو و لوازم جانبی شناخته میشوند.

اگر بخواهید این لوازم را شناسایی کنید،در میابید که گستردگی زیادی دارند و انتخاب لوازم مورد نیاز و صحیح ، کار دشواری است و در این میان توصیه ما این است که از مشاوران و متخصصان در این امر راهنمایی و مشاوره بگیرید.

بعد از شناسایی صحیح تجهیزات و لوازم مورد نیاز در آشپزخانه صنعتی ( ابعاد و اندازه ، مشخصات فنی، سرعت و کیفیت و کارآیی )،باید با توجه به منو و ظرفیت،لوازم آشپزخانه صنعتی،تصمیم گیری نهایی در خصوص تهیه این لوازم انجام شود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.