mybloghaa

mybloghaa

mybloghaa

mybloghaa

انواع روش انتقال طرح سیاه قلم به مقوا

انواع روش انتقال طرح سیاه قلم به مقوا : نقاشی سیاه قلم یکی از نقاشی هایی است که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.سرکار خانم آزاده حاجی علی اکبری در زمینه طراحی با سیاه قلم فعالیت می کنند و علاقه مندان می توانند برای ثبت سفارش خود در ابعاد استاندارد و اطلاع دقیق از هزینه های آن از طریق تلگرام با ایشان ارتباط داشته باشند.

انواع روش انتقال طرح سیاه قلم به مقوا

روش دستگاه پروژکتور

نام دیگر پروژکتور، دستگاه اوپک یا روش اوپک است. معمولاً از این دستگاه در داخل کشور و یا خارج، به عنوان روش انتقال طرح بر روی دیوار یا بوم نقاشی‌های بزرگ استفاده می‌شود. اما اکنون بعضی افراد از این وسیله برای انتقال طرح خود حتی در مقیاس‌های خیلی کوچک هم استفاده می‌کنند. معمولاً افرادی که زمان لازم برای فراگیری طراحی را از پایه ندارند، از این روش انتقال طرح استفاده می کنند.|انواع روش انتقال طرح سیاه قلم به مقوا

دستگاه پروژکتور

در این روش انتقال طرح، عکس مدل اصلی را در مقابل نور لامپ دستگاه قرار می‌دهند. بازتابش این نور، طرح را بر روی زمینه اصلی منعکس می‌کند. سپس، فرد نقاش، می‌تواند خطوط اصلی کار را رسم کند. بعد از رسم خطوط اصلی طرح، هنرمند می‌تواند اقدام به سایه زنی و رنگ آمیزی نماید.

از این روش حتی می توان برای کشیدن نقاشی در مقیاس بزرگتر هم استفاده کرد. کشیدن نقاشی بر روی سطح بزرگ مانند دیوار. حتی از این وسیله در مدارس برای تشویق کودکان به کشیدن نقاشی در سایزهای بزرگ استفاده می شود.

انواع روش انتقال طرح سیاه قلم به مقوا

روش میز نوری

میز نوری در واقع یک میز کار است که به جای چوب یا هر جنس دیگری از شیشه و یا پلاستیک ساخته شده است. اما چرا سطح این میز از جنس شیشه یا پلاستیک است؟ علت این کار این است که سطح کار دو لایه بوده و در بین این لایه‌ها از یک لامپ استفاده شده است.|انواع روش انتقال طرح سیاه قلم به مقوا

میز نوری

برای استفاده از این روش انتقال طرح در آموزش سیاه قلم، ابتدا طرح اصلی را با کمک چسب کاغذی بر روی میز نوری فیکس کرده، سپس کاغذ زمینه اصلی کار را بر روی آن قرار می‌دهند. به این ترتیب نوری که توسط لامپ به طرح زیرین تابیده می‌شود، انعکاس خطوط طرح را بر روی زمینه اصلی کار منعکس کرده و هنرمند می‌تواند آن خطوط را به‌ راحتی رسم کند. وسپس با برداشتن آن طرح زیرین، طرح اصلی را کامل نماید.|انواع روش انتقال طرح سیاه قلم به مقوا

محدودیت‌های روش میز نوری نسبت به پروژکتور

  • یکی از این محدودیت‌ها مربوط به مقیاس طرح و میز کار است. در واقع به دلیل محدود بودن اندازه میز نوری، باید طرح اصلی هم به همان اندازه انتخاب شود. بنابراین نمی‌توان طرح را بر روی هر مقیاسی که می‌خواهید بکشید. و باید طرح خود را مطابق با سایز میزتان انتخاب کنید.
  • محدودیت دوم این است که در این روش حتماً باید از مدل انتخابی خود یک طرح چاپ شده بر روی کاغذ داشته باشید. بنابراین امکان استفاده از فایل عکس موجود نیست.

بنابراین استفاده از دستگاه اوپک یا همان پروژکتور برای کار در سطوح بزرگتر بدون هیچ گونه محدودیتی توصیه می‌شود. حتی جابجایی این دستگاه راحت بوده و با کمک یک فایل عکس، می توان طراحی های بهتری در سطوح بزرگ مانند نقاشی روی مقوای ۱۰۰x۱۵۰ را به سادگی انجام داد.

روش کاغذ پوستی

استفاده از کاغذ پوستی یا کالک، به عنوان کاربن برای روش انتقال طرح است. تفاوت این دو کاغذ در این است که کاغذ کالک به صورت برگه‌ای بوده و شکننده است. در حالی که کاغذ پوستی نرم بوده و به صورت رولی در دسترس است. این روش هم در سایز بزرگ دارای محدودیت است.

کاغذ‌ پوستی‌ خوب

برای استفاده از این روش در مقیاس بزرگ باید عکس طرح را در سایز بزرگ پرینت گرفت. سپس از عکس پرینت گرفته با کمک کالک کپی برداری انجام شود. برای انجام این کار کافی است که کاغذ پوستی یا کالک را بر روی طرح اصلی قرار داده. سپس به‌ صورت هاشوری روی خطوط اصلی را پر رنگ نمود. در پایان کار این کاغذ را زیر کاغذ اصلی و زمینه کار قرار داده و طرح را به زمینه اصلی کار منتقل نمود.|انواع روش انتقال طرح سیاه قلم به مقوا

گروه طراحی سیاه قلم هنر سفید:

مدل های نقاشی زیبا می تواند راهنمای خوبی برای یادگیری طراحی و نقاشی باشد. طرح نقاشی سیاه قلم نیز طرفداران بسیاری دارد. افراد زیادی در این مقوله استعداد دارند و به راحتی می توانند از این الگوها کمک بگیرند.
طراحی سیاه قلم در 48 ساعت تحویل فوری با کیفیت بالا در ابعاد استاندارد از تخصص ماست.افراد علاقه مند می توانند از طریق تلگرام  اطلاع دقیق از هزینه سفارش طراحی خود داشته باشند.
شما می توانید با ارائه عکس چهره از عزیزان و ثبت سفارش برای طراحی آن هدیه ای زیبا و ماندگاری را به آنها بدهید.

راه های ارتباطی تماس تلفنی و تلگرام :
09117948177

 

آنالیز ترکیبی کنکور، تدریس استاد دادبام


معرفی اجمالی محصول

این محصول شامل 4 حلقه دی وی دی می‌باشد با تدریس استاد دادبام تولید شده در موسسه ونوس

DVD 1     :     <<<     اصل ضرب | حل مسائل اصل ضرب
DVD 2     :     <<<     مثال های ضرب چند جمله ای | مبحث مسائل زیر مجموعه (جایگشت)
DVD 3     :     <<<     ادامه مسائل جایگشت | متمم ترکیبهای نمایابی
DVD 4     :     <<<     تبدیل نمایابی

 


 

موسسه کنکور ونوس با تکیه بر سالها تجربه خود در امر تولید دی وی دی آموزشی کنکور، توانسته است با همکاری بهترین اساتید کنکورایران ، بهترین دی وی دی کنکور را تهیه و تولید نماید.

هر ساله، تعداد زیادی از قبولی های کنکور ،  از دی وی دی های موسسه کنکور ونوس استفاده می کنند. از ویژگی های موسسه کنکور ونوس، داشتن جامعیت تولید محتوای آموزشی کنکور می باشد که با تکیه بر اساتید خود توانسته های دی وی دی تمامی دروس کنکور را تهیه و تولید نمایید.

دی وی دی کنکور موسسه ونوس، در تمامی پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم نظام جدید و نظام قدیم ارائه می شود.

همچنین موسسه کنکور ونوس با درک عمیق نیاز های آموزشی نسل جدید ، از سال ۱۳۹۰ دست به اقدامی نوین زده است .این مؤسسه با بهره گیری از تخصص و تجربه اساتید نام آشنا و برجسته کشور توانسته تکنولوژی آموزش شفاهی ، بصری دی وی دی کلیه کتاب های درسی دوره دبیرستان ( از اول تا پیش دانشگاهی ) را با رویکردی تشریحی ، تستی ، نکات کلیدی و جمع بندی طراحی و تولید نماید. جهت دریافت مشاوره رایگان کنکور ، با ما تماس بگیرید.

شما از طریق لینک های زیر می توانید دسترسی سریعتری به دسته بندی های ونوس دی وی دی های ونوس داشته باشید.

رشته ریاضی فیزیک که شامل دسته بندی های ذیل می شود:

دروس ریاضی

دروس شیمی

دروس فیزیک

دروس هندسه

رشته علوم تجربی که شامل دسته بندی های ذیل می شود:

دروس ریاضی تجربی

دروس شیمی تجربی

دروس زیست شناسی

دروس فیزیک تجربی

دروس هندسه تجربی

زمین شناسی تجربی

رشته علوم انسانی که شامل دسته بندی های ذیل می شود:

دروس ریاضی  رشته علوم انسانی

دروس روانشناسی

دروس اقتصاد

عربی اختصاصی انسانی

طرح های موسسه کنکور ونوس که شامل دسته بندی های ذیل می شود:

پکیج نظام قدیم کنکور

پکیج نظام جدید کنکور

دروس عمومی کنکور که شامل دسته بندی های ذیل می شود:

ادبیات عمومی

زبان انگلیسی عمومی

عربی عمومی

دین و زندگی عمومی

مشاوره تحصیلی عمومی

دروس رشته هنر کنکور

خلاقیت نمایشی سینما

درک عمومی هنر

خلاقیت تصویری و تجسمی

ترسیم فنی کنکور

خواص مواد

درک عمومی ریاضی و فیزیک رشته هنر